Moves and Counter Moves

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Volgens mij praat je weer over jezelf

Nee hoor, je bent gewoon zeer wanhopig mij aan het nadoen als een vorm van overdreven jaloersheid op mijzelf. Vandaar dat je er niet in slaagt in te zien dat al jouw verwijten tegen mij ook en vooral tegen jezelf gericht zijn.
 
Reactiescore
179
Zijde 1:
Stammen: P., W-pack
Zijde 2:
Stammen: SHIP, Zero-B

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 1,105
Kant 2: 1,673
Verschil: 568

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 435
Kant 2: 597
Verschil: 162

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,233,242
Kant 2: 15,705,504
Verschil: 5,472,262

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,090,842
Kant 2: 5,627,310
Verschil: 1,536,468

chart


Dit zijn momenteel de statistieken, ik meende dat United Masters nog wel iets langer bezig was dan ons. Ik heb er een week als tijdsframe voor meegegeven, dat leek mij het meest oprecht in de situaties van de afgelopen weken.
We kunnen zowel vriend als vijand concluderen, dat de massa van beide kanten erg goed gelukt is ;)
 
Reactiescore
7.931
Volgens mij praat je weer over jezelf

Het niveau dat door shipspelers steeds lager wordt gebracht.
Een kind van 6 kan nog met betere tegenargumenten komen dan wat hier steeds geroepen wordt.

:eek::rolleyes:
Hier op in gaan is te nutteloos xD
Kruip terug onder je steen gast, je weet niet waar je over praat ^^

Nub
 

DeletedUser64534

Guest
- TheLoki, is gehackt door een ander achterlijk wezen.
En gezien United Masters daar wel een handje mee heeft accounts hacken, is het riscio erg groot dat jullie daar iets mee te maken hebben gehad.

Dat laatste kan alleen waar zijn als iemand mij wil pesten dan he ;)
Vooral omdat ik enorm veel ODA heb behaald door dat acc dus snap anders niet de logica ervan waarom iemand van ons dat acc zou willen hacken.
 

DeletedUser70435

Guest
Natuurlijk ben ik niet de enige die vv draaide maar wel het meeste :)
Ria en Mike draaiden veel, maar dan ook veel meer vv.
Jouw account was allang weggeweest zonder mijn def. 3x per dag komen smeken om aanvullingen en nieuwe def, maar nee, mijn def had je niet nodig hoor.
 

DeletedUser70435

Guest
Geeuw. Ik begrijp wel waarom jij het niet erg vind dat zielige mensen medische dingen gaan verzinnen :D
Kun je dan werkelijk geen beetje respect opbrengen? Mensen zoals jij zijn een schande voor de samenleving.
 

DeletedUser

Guest
Kun je dan werkelijk geen beetje respect opbrengen? Mensen zoals jij zijn een schande voor de samenleving.

Dit noem ik nog eens een nuttig antwoord.
Maar we wisten al wel iets langer dan vandaag, dat Skykiller een schande was voor de samenleving:rolleyes2:
 

DeletedUser65921

Guest
Zonder mij stond ship ook nergens want ze waren veel meer verloren als ik ze niet gejoind had ;)
Accounts als gigantadorp en dragonfriend waren dan compleet weggespeeld en accounts als Tuam hadden er veel slechter bijgestaan dan nu ;)
Natuurlijk ben ik niet de enige die vv draaide maar wel het meeste :)
Nu even wachten tot onze heetnek dit weer als onzin komt verklaren :D
Geniet van de popcorn ^^

Wat een onzin :D

Als er niet 10 miljard defjes bij jou hadden gestaan had de def die draak nodig had gevuld kunnen worden, dan had het acc nooit zoveel verloren.
 
Reactiescore
179
Het niveau dat door shipspelers steeds lager wordt gebracht.
Een kind van 6 kan nog met betere tegenargumenten komen dan wat hier steeds geroepen wordt.
Keiharde stats en feiten worden als leugens en onzin bestempeld.
Leden die op bb gaan nadat ze weet ik veel hoeveel dorpen verloren zijn afgelopen 9 dagen zijn zogenaamd niet aangevallen geweest.
Ik heb mijn portie praten tegen noobs wel weer gehad voor deze week.

Ik vind het toch wel een noodzaak, om op deze post te gaan reageren: (Ik wilde het gisteravond doen, maar door alle drukte vergeten)

Je praat hier over het niveau dat door Ship-spelers omlaag wordt gebracht? Wat een argument:biggrin: jij wil dus gaan zeggen dat bij United Masters het niveau wel zit? Ik heb jou en Skykiller nou niet echt het goede voorbeeld zien geven. En vooral Skykiller is een onrespectvol persoon, dat heb ik tijdens het teruglezen van de aantal nutteloze reacties wel geconstanteerd. Dus als we eens gaan praten over het niveau op dit Algemeen Forum. dan kan wel verklaren dat er ook bij United Masters weinig van te merken is.

En ook op de rest van je reactie kan je ook naar United Masters wijzen:rolleyes2:
 

DeletedUser77954

Guest
Wie de piep is Remco? Hij lijkt dan in ieder geval nog niveau te hebben vergeleken met jullie. :rolleyes:
 
Bovenaan