Mono vs Fide + Deluxe + Crows

DeletedUser69389

Guest
Wat een zaadtopic dit, is weer echt typerend voor het niveau van Mono. Ik wacht wel op een ander topic die komt.
 

DeletedUser72963

Guest
Ja het praktisch nut van dit topic heeft zich nog geen dag kunnen bewijzen. Vraag me af waarom dit dan vanuit de kant van Mono is gemaakt.
 

DeletedUser7072

Guest
Ach een beetje waardering voor de moeite die erin is gestoken kan geen kwaad. Toch leuk dat iemand het initiatief neemt om zo'n topic te maken, jammer dat het uiteindelijk zo weinig voorstelt.
 

DeletedUser69389

Guest
Nja ik ben al begonnen met schrijven met wat lui en tot die tijd dient dit voor mij als een negeerplek.
 

DeletedUser72963

Guest
Nogmaals ik ben voorstander van een oorlogstopic alleen ik vind dat het mooier had gekunt met meer diepgang naar alle stammen ook qua geschiedenissen. Alleen de werele zit steeds vol verrassingen waardoor dit niet relevant kan zijn op dit moment
 

DeletedUser71249

Guest
Ja het praktisch nut van dit topic heeft zich nog geen dag kunnen bewijzen. Vraag me af waarom dit dan vanuit de kant van Mono is gemaakt.

Het praktisch nut van de gehele fusie moet zich ook nog bewijzen dus wellicht dat dat voor dit topic ook geld.

@dirk-janusIV zeker leuk de moeite die er in gestoken is maar diezelfde moeite zat in het topic FIRM vs mono wat nu overigens omgetoverd moet worden tot FIRM ft mono.
 

DeletedUser7072

Guest
Nogmaals ik ben voorstander van een oorlogstopic alleen ik vind dat het mooier had gekunt met meer diepgang naar alle stammen ook qua geschiedenissen. Alleen de werele zit steeds vol verrassingen waardoor dit niet relevant kan zijn op dit moment

Misschien moet iemand eens een blogje schrijven :D
 
Reactiescore
3.540
Stelletje verwende zeikwijven is wat jullie zijn.

3 stammen verklaren Mono de oorlog, Justin doet zijn best om een topic te maken waar gerelateerde discussies kunnen worden gevoerd zodat deze niet overal en nergens komen te staan.

Jullie zijn niet de forummaffia die bepalen wat gaat en wat niet, maar reacties als "wat een zaadtopic" ipv wat onderbouwend kritiek vindt ik uitermate kenmerkend voor de staat waarin het w49 forum zich bevindt en dit is ook een van de redenen waarom het me steeds minder interesseert, want echt intelligente gesprekken zijn er weinig meer te bekennen (uitzonderingen daargelaten).

Jullie kinderachtige beledigingen zijn de reden waarom het forum zijn laatste dagen in gaat. W51 heeft misschien 10 forumposters, zal W52 überhaupt nog de 5 halen?
 

DeletedUser71249

Guest
Stelletje verwende zeikwijven is wat jullie zijn.

3 stammen verklaren Mono de oorlog, Justin doet zijn best om een topic te maken waar gerelateerde discussies kunnen worden gevoerd zodat deze niet overal en nergens komen te staan.

Jullie zijn niet de forummaffia die bepalen wat gaat en wat niet, maar reacties als "wat een zaadtopic" ipv wat onderbouwend kritiek vindt ik uitermate kenmerkend voor de staat waarin het w49 forum zich bevindt en dit is ook een van de redenen waarom het me steeds minder interesseert, want echt intelligente gesprekken zijn er weinig meer te bekennen (uitzonderingen daargelaten).

Jullie kinderachtige beledigingen zijn de reden waarom het forum zijn laatste dagen in gaat. W51 heeft misschien 10 forumposters, zal W52 überhaupt nog de 5 halen?

Je klinkt aardig opgewonden voor iemand die zich steeds minder interesseert.

Ik benadrukte bewust even dat het leuk is dat hij er energie in steekt, maar de toevoeging zal zich nog moeten bewijzen aangezien het vorige topic waar mono een "hoofdrol" speelde nou niet echt relevant meer is na de fusie.

Overigens staat Justin daar los van dus wie weet wat een succes dit word :)
 
Reactiescore
656
Stelletje verwende zeikwijven is wat jullie zijn.

3 stammen verklaren Mono de oorlog, Justin doet zijn best om een topic te maken waar gerelateerde discussies kunnen worden gevoerd zodat deze niet overal en nergens komen te staan.

Jullie zijn niet de forummaffia die bepalen wat gaat en wat niet, maar reacties als "wat een zaadtopic" ipv wat onderbouwend kritiek vindt ik uitermate kenmerkend voor de staat waarin het w49 forum zich bevindt en dit is ook een van de redenen waarom het me steeds minder interesseert, want echt intelligente gesprekken zijn er weinig meer te bekennen (uitzonderingen daargelaten).

Jullie kinderachtige beledigingen zijn de reden waarom het forum zijn laatste dagen in gaat. W51 heeft misschien 10 forumposters, zal W52 überhaupt nog de 5 halen?

Waarom zou jij het recht hebben om ons af te kraken voor een mening te hebben?
Is een beetje kort door de bocht ofniet?
Tegen ons zeggen dat wij iets niet mogen zeggen, maar het zelf wel doen?
#MonoLogicOnFleek

Je zegt btw ook dat het je minder interesseert en dat er minder intelligente gesprekken zijn, maar in de tussen tijd geef je zelf 0 onderbouwing en loop je mensen zwart te maken :x.
 

DeletedUser77660

Guest
Stelletje verwende zeikwijven is wat jullie zijn.

3 stammen verklaren Mono de oorlog, Justin doet zijn best om een topic te maken waar gerelateerde discussies kunnen worden gevoerd zodat deze niet overal en nergens komen te staan.

Jullie zijn niet de forummaffia die bepalen wat gaat en wat niet, maar reacties als "wat een zaadtopic" ipv wat onderbouwend kritiek vindt ik uitermate kenmerkend voor de staat waarin het w49 forum zich bevindt en dit is ook een van de redenen waarom het me steeds minder interesseert, want echt intelligente gesprekken zijn er weinig meer te bekennen (uitzonderingen daargelaten).

Jullie kinderachtige beledigingen zijn de reden waarom het forum zijn laatste dagen in gaat. W51 heeft misschien 10 forumposters, zal W52 überhaupt nog de 5 halen?

Justin deed inderdaad zijn best, daarom is het niet geslaagd hé
Wat zou een wereld zonder kritiek, meningsuitingen zijn? Saai toch!

Je haalt ook het extreem rechtse uit alle reacties dus volgens mij is jouw reactie even kinderachtig als de rest dat hier gespammed is tot nu toe.
Guilty as fuck bro
 
Reactiescore
3.540
Waarom zou jij het recht hebben om ons af te kraken voor een mening te hebben?
Is een beetje kort door de bocht ofniet?
Tegen ons zeggen dat wij iets niet mogen zeggen, maar het zelf wel doen?
#MonoLogicOnFleek

Je zegt btw ook dat het je minder interesseert en dat er minder intelligente gesprekken zijn, maar in de tussen tijd geef je zelf 0 onderbouwing en loop je mensen zwart te maken :x.

Het recht hebben om jullie af te kraken voor een mening te hebben? Dan snap je mijn punt totaal niet, kan ook aan mij liggen. Meningen is wat dit forum draaiende houdt, maar wees dan beleefd naar elkaar en ondoordachte comments van 1 zin die werkelijk niks toevoegen behalve een beetje haatzaaierij schieten bij mij in het verkeerde keelgat waardoor ik zelf ook wat overdreven uit de hoek kwam.

En is een voorbeeld geen onderbouwing? Wie loop ik "zwart te maken"? Is zwart maken in jou boekje het quoten van comments?

Justin deed inderdaad zijn best, daarom is het niet geslaagd hé
Wat zou een wereld zonder kritiek, meningsuitingen zijn? Saai toch!

Je haalt ook het extreem rechtse uit alle reacties dus volgens mij is jouw reactie even kinderachtig als de rest dat hier gespammed is tot nu toe.
Guilty as fuck bro

Ik wil juist kritiek en meningsuitingen lezen, maar comments die alleen maar een statement geven op de manier die ik beschreef is voor velen een afschrikking om ook maar iets met het AF te maken te willen hebben, mede omdat de sfeer er nou niet bepaald van af druipt & iedereen het altijd beter kan dus kun je maar net ze goed niks posten. Jammer dat jullie mijn punt niet inzien maar is ook mijn eigen fout dat ik in een wat verhitte toestand terug reageerde.
 

DeletedUser77660

Guest
Wel zoals eerder gezegd is dit het spamtopic tot er een volmaakt topic komt, Lord Of The Strings nam dat initiatief & leuke verhaaltjes mogen naar hem opgestuurd worden zoals hij al aankondigde.
Laat jullie gaan geitebreiers!
 
Bovenaan