Mono vs Fide + Deluxe + Crows

DeletedUser7072

Guest
Zolang deluxe en Fide geen front hebben is het defacto beide tegen mono, alleen ongecoordineerd, dat dan weer wel.
 

DeletedUser77704

Guest
Plaatje gewijzigd en notitie toegevoegd, nu naar jullie zin :p
 

DeletedUser7072

Guest
Waarom beschouw je Crows Deluxe en Fide hier de hele tijd als 1 stam? Wij gaan binnenkort ook gewoon fronten met Deluxe en daar hebben wij ook geen NAP of BG mee ofzo? Wij vechten ook op 2 fronten? Het is als volgt: Mono vs Fide vs Deluxe + Crows.
Het is totaal geen 3 tegen 1 ofzo.

Doet me denken aan de Syrische burgeroorlog: Assad vs rebellen vs IS, en geen 2 van deze 3 partijen werken samen!
 

DeletedUser77452

Guest
wat is dat zwarte gat omringt door al die kleurtjes

debd37e703220dff4938200bf7a8579e.png
 

DeletedUser72963

Guest
Jammer dat je zegt dat mono alleen dtaat want dat staan ze niet. Jullie hebben de rimstammen in het noorden als bondgenoot en als Crows al genoemd wordt dan mag Dododo en IB ook genoemd worden.En dan heb ik het nog niet over Muppet waarmee samengewerkt wordt 》Os naar follow my way. Ik vind het nog niet geheel vompleet het topic maar dat is mijn mening
 

DeletedUser77660

Guest
Mono startte dit topic wat had je dan verwacht LOTS? :p
 

DeletedUser77660

Guest
In zekere mate is het propaganda, niemand tijd en zin om een correct topic te maken wat betreft de huidige situatie? Al kunnen we hier wel gezellig blijven spammen natuurlijk hehe
 

DeletedUser72963

Guest
Ja ik zal eens kijken of ik morgen leuk verhaaltje kan schrijven met daarin alleen feiten en neutraal standpunt.
Als mensen stats hebben of verhaaltje willen schrijven kunnen ze mij dit ingame, via skype of mij hier contacteren.
 
Reactiescore
656
Leuk bedacht, maar had vollediger gekund.
Tevens vind ik het jammer dat je Mono hier een underdog positie probeert te geven, want denk niet dat daar sprake van is aangezien de andere stammen niks met elkaar hebben.
 
Reactiescore
2.506
Het is in ieder geval de strijd van W49 en waarschijnlijk de beslissende strijd.

Met andere woorden, in jou ogen zijn/komen we nu in de end-game. Ik weet niet in welke werelden jij leeft of gespeeld heb. Maar we gaan nog lang niet naar de end-game. We naderen net de mid-game.

Daarbij wat is het doel van dit topic? Verklaren jullie Fide,Deluxe en Crows nu de oorlog. Mono heeft afgelopen week een tactisch sterke zet gedaan, of ik moet het anders verwoorden. Ze hebben dit geprobeerd. Want het was een diplomatieke slechte zet. Naar mijn idee hebben ze deze veranderingen te impulsief uitgevoerd/uitgewerkt. Er zijn aan te weinig dingen gedacht en er is niet naar de toekomst gekeken. Er is enkel gekeken naar het probleem wat ze nu hebben. Namelijk hun cluster dichten/aan laten sluiten. Maar de golf van 'haat' hadden ze niet verwacht en hier hadden ze geen antwoord op.

Daarbij is het belachelijk, dat er (sterke) spelers zijn achtergelaten. Zoals Ricardo (mijn co) laatst ook al betoogde is dat onrespectvol, naar deze leden toe, je ex stamgenoten.

Mono bouwt nu aan een stam, ze hebben een basis en pleuren er nu gewoon extra verdiepingen bovenop. Waardoor dit stuk of eraf valt of de hele toren in 1x instort. Een stam moet je blokje voor blokje opbouwen en zo af en toe moet er een verdieping bij.
Fide is een stam waar het gebouw goed staat, enkel willen zij er geen verdieping bovenop gooien (#Summer), omdat de het liever steentje voor steentje doen.
Deluxe heeft een stijgers(wat goed is) om hun gebouw gezet en hoopt met een nieuwe kern, de stam goed overeind te houden en gaat kijken of er verdiepingen bij kunnen en misschien gaan ze nog wel verder dan dit.

Ik hoor jullie al denken, daar komt die naab weer met zijn vergelijkingen. Iedereen werkt natuurlijk naar hetzelfde doel toe(de wereld winnen), het kan om allerlei manieren en niks is fout als de stam blijft bestaan. Maar hoe sneller en meer je aan het 'gebouw' werkt hoe eerder de mogelijkheid tot vallen ervan is.

Mono zit nu in de goede moed, maar dit topic is totaal misplaatst, dit zie je ook in de spottende reacties, zoals deze, die ik overigens erg amusant vind.


Mijn stelling: Mono valt nog in deze maand nog.

E: Ik wilde zoiets al schrijven voor de (fake?) post van Seppe om Mono te leave, ik wilde het dus wel ff kwijt. Doe ermee wat je wilt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71249

Guest
Aldo jij bedoelt eigenlijk te zeggen dat de stammen als fide en deluxe iedere keer een huisje kopen om vervolgens na 4 huisjes een hotel te bouwen...in tegenstelling tot mono die nog zonder de grond te pachten er een hotel op zet.

Begrijpen ze toch niet helemaal hoe monopoly werkt, vandaar wellicht de naamsverandering :D
 

DeletedUser7072

Guest
Met andere woorden, in jou ogen zijn/komen we nu in de end-game. Ik weet niet in welke werelden jij leeft of gespeeld heb. Maar we gaan nog lang niet naar de end-game. We naderen net de mid-game.

Die andere werelden waren dan ook wellicht groter dan 4 continenten. Met de huidige werelden zit je al na een scheet in de endgame hoor. Endgame is het nog niet, midgame zeker wel. Endgame gaat Deluxe vs Fide worden is mijn voorspelling, en dat zal niet heel lang meer duren. De tijd dat een wereld 9 jaar kon duren is nu wel voorbij. Normaal zou je in de endgame met accounts zitten die groter zijn dan heel W49, die fase gaan we niet bereiken.

Daarbij wat is het doel van dit topic? Verklaren jullie Fide,Deluxe en Crows nu de oorlog. Mono heeft afgelopen week een tactisch sterke zet gedaan, of ik moet het anders verwoorden. Ze hebben dit geprobeerd. Want het was een diplomatieke slechte zet. Naar mijn idee hebben ze deze veranderingen te impulsief uitgevoerd/uitgewerkt. Er zijn aan te weinig dingen gedacht en er is niet naar de toekomst gekeken. Er is enkel gekeken naar het probleem wat ze nu hebben. Namelijk hun cluster dichten/aan laten sluiten. Maar de golf van 'haat' hadden ze niet verwacht en hier hadden ze geen antwoord op.

Als je er speltheorie op loslaat had je dit aan kunnen zien komen. Voor zowel R in het noorden als mono was het beter als ze gingen fuseren, ivm de toekomst van hun accounts. Deze convergerende belangen hebben tot de fusie geleid, een aantal accounts zijn in de kou gelaten en mensen hebben er morele wroeging door gekregen. Haat en gedoe kun je verwachten na deze controversiele move, wij krijgen ook een hoop commentaar nav de rekrutering van noriare(destijds CAL lid) en dat was maar 1 lid van de vijand, dit is de halve stam....

Daarbij is het belachelijk, dat er (sterke) spelers zijn achtergelaten. Zoals Ricardo (mijn co) laatst ook al betoogde is dat onrespectvol, naar deze leden toe, je ex stamgenoten.

Mono bouwt nu aan een stam, ze hebben een basis en pleuren er nu gewoon extra verdiepingen bovenop. Waardoor dit stuk of eraf valt of de hele toren in 1x instort. Een stam moet je blokje voor blokje opbouwen en zo af en toe moet er een verdieping bij.
Fide is een stam waar het gebouw goed staat, enkel willen zij er geen verdieping bovenop gooien (#Summer), omdat de het liever steentje voor steentje doen.
Deluxe heeft een stijgers(wat goed is) om hun gebouw gezet en hoopt met een nieuwe kern, de stam goed overeind te houden en gaat kijken of er verdiepingen bij kunnen en misschien gaan ze nog wel verder dan dit.

Ik hoor jullie al denken, daar komt die naab weer met zijn vergelijkingen. Iedereen werkt natuurlijk naar hetzelfde doel toe(de wereld winnen), het kan om allerlei manieren en niks is fout als de stam blijft bestaan. Maar hoe sneller en meer je aan het 'gebouw' werkt hoe eerder de mogelijkheid tot vallen ervan is.

Het blijft giswerk natuurlijk, vooral over deluxe, waar ik meer over weet dan jij :p

Mono zit nu in de goede moed, maar dit topic is totaal misplaatst, dit zie je ook in de spottende reacties, zoals deze, die ik overigens erg amusant vind.

Leuk om te horen!

Mijn stelling: Mono valt nog in deze maand nog.

E: Ik wilde zoiets al schrijven voor de (fake?) post van Seppe om Mono te leave, ik wilde het dus wel ff kwijt. Doe ermee wat je wilt.

De naam is al veranderd en 4foat is eruit, misschien vallen ze nog wel sneller.
 
Bovenaan