DeletedUser77783
Guest
Ze doen hun best voor het Noorden te krijgen. Al 2 dagen lang. Lol.
Tot dat je die ontelbare dodgefouten zietLekker bezig
Zal je niet van mij zien, ik bezit ze niet namelijk. :xLaat maar zien.
Ik zei niet dat ik perfect was, voorlopig staan we er, en dat telt, denk ik ?
Als je over dodgefouten begint, kan je zo verder gaan en beginnen vertellen, hoe je het klaarspeelt om 250 inc te sturen waarvan niet eens 20 echte clears ? Is dat de moeite ?
Ps, vertel maar aan TeamRisico dat je best wat meer troepen meestuurd met 4 edels dan telkens 71 bijl, het is rampzalig om 4x een edel te sturen met 71 bijl, tjah crisis. En misschien de safeclears op de ms timen? Ohja, en misschien ook tussen de eerste aanvallen wat meer ram mee, heeft ook zo zijn voordelen
Ik zeg niet dat ik de beste ben, want ik ben wss één van de slechtste hier, maar opeens over dodgefouten beginnen, is toch maar laag gezocht. Toch kan dat een aandachtspunt zijn, ik zal er beter op letten!
Ik had ze niet verstuurd, maar is toch niks bijzonders aan gewoon 5 aanvallen x aantal dorpJij bent de fake kampioen, solo 700 aanvallen op Eagle ofzo
Niet iedereen zit in 1 oogopslag of iemand online is of niet.niets bijzonders en ook niet effectief als er op dat moment een tegenstander met een klein beetje verstand on is
niets bijzonders en ook niet effectief als er op dat moment een tegenstander met een klein beetje verstand on is
Ik vind het altijd leuk als mensen dodgefouten aanhalen. Iedereen maakt dodgefouten, geen uitzondering.
Niet iedereen zit in 1 oogopslag of iemand online is of niet.
Mee eens, alleen als het er nu echt ontelbaar veel waren zoals Frequencerz zei mag je het na mij mening gerust aanhalen.