Mono vs Fide + Deluxe + Crows

DeletedUser77783

Guest
Ze doen hun best voor het Noorden te krijgen. Al 2 dagen lang. Lol.
 

DeletedUser77783

Guest
Minder zwaar onder vuur nu.

-1 Dorp kwijt
-1 Dorp veroverd(DU van Warden)
-1x Aanvaller van de dag.

We kregen een massa( gisteren en vandaag nog altijd bezig). Count staat ergens boven de 800 in totaal. We hadden een dorp van Ano kunnen edelen, jammer genoeg konden we het maar voor 37 min houden, en daarna werd het gebackdraft. Tijdens 't massa hielden wij Ano bezig, daarmee AVDD-award + we konden onze tegenstanders toch niet met deze award laten lopen :p

Op een gegeven moment was hetTeamRisico, triballégende, Mister Ano, deukhoofd en Warden tegen ons.

Nog 87 inc over, belachelijk veel fakes, ik hoop dat ze nog hun best doen vandaag.

Verdediger van de dag
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
127.626 / 160.689
 

DeletedUser77783

Guest
Ik zei niet dat ik perfect was, voorlopig staan we er, en dat telt, denk ik ?

Als je over dodgefouten begint, kan je zo verder gaan en beginnen vertellen, hoe je het klaarspeelt om 250 inc te sturen waarvan niet eens 20 echte clears ? Is dat de moeite ?

Ps, vertel maar aan TeamRisico dat je best wat meer troepen meestuurd met 4 edels dan telkens 71 bijl, het is rampzalig om 4x een edel te sturen met 71 bijl, tjah crisis. En misschien de safeclears op de ms timen? Ohja, en misschien ook tussen de eerste aanvallen wat meer ram mee, heeft ook zo zijn voordelen ;)

Ik zeg niet dat ik de beste ben, want ik ben wss één van de slechtste hier, maar opeens over dodgefouten beginnen, is toch maar laag gezocht. Toch kan dat een aandachtspunt zijn, ik zal er beter op letten! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
De groei van accounts zorgt voor inflatie in de waarde van rapportjes. Nu kunnen aanvallers en verdedigers in elke aanval wel rapportjes vinden die de ander belachelijk maken, terwijl in de start die rapportjes veel meer waarde hebben en veel meer over de kwaliteit zeggen. Mid game kan het slechts een fout zijn in de context van een grote massa.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik zei niet dat ik perfect was, voorlopig staan we er, en dat telt, denk ik ?

Als je over dodgefouten begint, kan je zo verder gaan en beginnen vertellen, hoe je het klaarspeelt om 250 inc te sturen waarvan niet eens 20 echte clears ? Is dat de moeite ?

Ps, vertel maar aan TeamRisico dat je best wat meer troepen meestuurd met 4 edels dan telkens 71 bijl, het is rampzalig om 4x een edel te sturen met 71 bijl, tjah crisis. En misschien de safeclears op de ms timen? Ohja, en misschien ook tussen de eerste aanvallen wat meer ram mee, heeft ook zo zijn voordelen ;)

Ik zeg niet dat ik de beste ben, want ik ben wss één van de slechtste hier, maar opeens over dodgefouten beginnen, is toch maar laag gezocht. Toch kan dat een aandachtspunt zijn, ik zal er beter op letten! :)


No shit is het de moeite waard.. Wat moeten ze dan doen volgens jou alleen echte aanvallen sturen? -_-
 

DeletedUser34772

Guest
niets bijzonders en ook niet effectief als er op dat moment een tegenstander met een klein beetje verstand on is
 

DeletedUser5114

Guest
niets bijzonders en ook niet effectief als er op dat moment een tegenstander met een klein beetje verstand on is

Ik zeg ook nergens dat het effectief is als er een tegenstander on is met een beetje verstand, veel nadelen zitten er niet aan veel faken.
 

DeletedUser7072

Guest
Achje je zorgt wel voor verwarring en houd de tegenstander bezig. Zeker als je je clears goed verstopt op plekken waar ze het niet verwachten. Dan moet je toch maar voor de zekerheid elk niet gestacked dorp dodgen. En elke dodgefout is voor jou dan ook mooi meegenomen, terwijl de tegenstander enorm actief moet zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik vind het altijd leuk als mensen dodgefouten aanhalen. Iedereen maakt dodgefouten, geen uitzondering.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik vind het altijd leuk als mensen dodgefouten aanhalen. Iedereen maakt dodgefouten, geen uitzondering.

Mee eens, alleen als het er nu echt ontelbaar veel waren zoals Frequencerz zei mag je het na mij mening gerust aanhalen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Mee eens, alleen als het er nu echt ontelbaar veel waren zoals Frequencerz zei mag je het na mij mening gerust aanhalen.

Van mij mag je het aanhalen als je er tig dorpen mee binnenhaalt. Maar zeiken over dodgefouten terwijl je 2 dorpen oid nam komt nogal zielig over.
 
Bovenaan