Moderatietopic W14

Reactiescore
786
Ban hem maar al xd
 

DeletedUser58575

Guest
Oke jongetjes nu braaf zijn of ik moet weer de grote boze mod gaan spelen.
 

DeletedUser21830

Guest
jammie. Wat heeft u een grote oren oma? Dat is om beter naar dat gespam te kunnen luisteren jongen. Wat heeft u een grote neus oma? Dat is om de spam beter te kunnen ruiken jongen. Wat heeft u een grote mond oma? Dat is om die spammer beter te kunnen bannen jongen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jammie. Wat heeft u een grote oren oma? Dat is om beter naar dat gespam te kunnen luisteren jongen. Wat heeft u een grote neus oma? Dat is om de spam beter te kunnen ruiken jongen. Wat heeft u een grote mond oma? Dat is om die spammer beter te kunnen bannen jongen ;)

daar hede eigenlijk gene mond voor nodig om iemand te bannen dus daar ben je al lekker fout
spam kan je ook niet ruiken dus
en het gespam kan ook niet gehoord worden

conclusie ga terug naar school want je hebt bepaalde dingen gemist
 

DeletedUser58575

Guest
Oma, wat heeft u een grote banhammer! Nou mijn jongen, mag jij eens raden waar die voor is! :bijl:

33a2d6f05b4f1b5283de800e8b4faa49.jpeg
 
Reactiescore
786
Ik ben er 1 van :cool:
 

DeletedUser58575

Guest
He, geen bans bespreken he! :bijl:
Gaap, ik ben eigenlijk veel te loom om streng te doen, maar heu, jullie mogen hier niet spammen. Dus euh, foei ofzo :p
 

DeletedUser21830

Guest
Friesche Vlag koffiemelk.

daar hede eigenlijk gene mond voor nodig om iemand te bannen dus daar ben je al lekker fout
spam kan je ook niet ruiken dus
en het gespam kan ook niet gehoord worden

conclusie ga terug naar school want je hebt bepaalde dingen gemist
- je kent je klassieken niet, dus de variatie zul je niet snappen, laat staan de grap
- het komt over als poging tot neertrappen, omdat je op een ander topic door de mand bent gevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Friesche Vlag koffiemelk.


- je kent je klassieken niet, dus de variatie zul je niet snappen, laat staan de grap
- het komt over als poging tot neertrappen, omdat je op een ander topic door de mand bent gevallen.

waneer ben ik door de mand gevalle ??????
 

DeletedUser58575

Guest
Oke jongens, vecht dit maar in PM uit. Dit is een zaak die hier niet hoort. Praathoek, of privégesprek. Niet in dit topic.
*kijkt streng*
 

DeletedUser21830

Guest
Voor mij is het al afgesloten. Te miezerig om over door te gaan. * kijkt deemoedig#
 

DeletedUser62454

Guest
Ik krijg alleen maar waarschuwings spam in mijn mailbox van jullie mods :rolleyes:
:p
 
Bovenaan