Moderatietopic W14

DeletedUser21830

Guest
Welkom ^^

Is ramoth niet meer? Zou dat jammer vinden. goeie mod ook. Mocht ramoth niet meer terugkomen, en mocht je haar nog zien/pmmen, doe haar dan de groeten van me en bedank haar voor de mooie tijd.
Wil je tegenwoordig koppen tellen bij het voorstellen?
Foto verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Met de komst van 4 nieuwe forummods hebben sommige oudere forummods minder fora gekregen in de herverdeling om plaats te maken voor de nieuwelingen. Ramoth heeft dit forum daarbij in moeten leveren. Ze modereert nog gewoon op andere fora. Ramoth is inderdaad een uitstekende mod, ze was mijn persoonlijke begeleider toen ik begon met modereren. Ze is een heel vriendelijk persoon met wie ik dagelijks met veel plezier praat, zowel over TW als over andere zaken. Ik zal je groeten dan ook zeker overbrengen.

As for die foto, helaas mag dit niet. Je mag wel een linkje plaatsen naar een foto, maar niet de foto zelf. (Ja I know, het klinkt raar, maar het heeft zo zijn redenen)
 

DeletedUser42401

Guest
Van Harte welkom TLD,

Veel succes in het scheppen van orde in deze (prettige) chaos ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Je mag foto's enkel posten in het 'Hoe zie je eruit' topic binnen de sectie van het vrije forum. Ik heb Duckje verzocht of het in 'voorstelposts' ook niet mocht, en het antwoord was een zeer stellige nee. Wel mag je een fotootje posten in dat topic, en het linkje van die post hier zetten (wederom, niet quoten, want dan staat de foto alsnog in dit topic).
 

DeletedUser21830

Guest
~~/As for die foto, helaas mag dit niet. Je mag wel een linkje plaatsen naar een foto, maar niet de foto zelf. (Ja I know, het klinkt raar, maar het heeft zo zijn redenen)
hmm. Dat andere topic heeft het nadeel van 50.000 TW spelers. De grauwe anonieme massa. Heeft geen binding en marginaal nut. En alles verdwijnt onder lagen pagina's. We hadden een tijd terug een "foto" topic op w14. Dat is leuk, omdat je al zo lang samen op deze wereld speelt.
 

DeletedUser58575

Guest
hmm. Dat andere topic heeft het nadeel van 50.000 TW spelers. De grauwe anonieme massa. Heeft geen binding en marginaal nut. En alles verdwijnt onder lagen pagina's. We hadden een tijd terug een "foto" topic op w14. Dat is leuk, omdat je al zo lang samen op deze wereld speelt.

I know, daarvoor pleit ik ook al bij het community management sinds ik moderator ben, maar het mag niet, en daar hebben jullie je aan te houden, even goed als dat ik me er aan te houden heb. Ik vind zo'n fototopic ook wel leuk, en alle argumenten die je daarnet aanhaalde heb ik ook al aangehaald.
 

DeletedUser21830

Guest
Ik ben dan wel eens benieuwd naar de filosofie er achter. Een algeheel verbod zou ik zelfs redelijker van dan: "hier mag het niet, maar als je het volgende topic neemt, dan mag het wel"
plaatje
 

DeletedUser58575

Guest
Ik zal hem je morgen uitleggen. If you don't mind ga ik nu eerst even een schoonheidsslaapje doen:)
 

DeletedUser61903

Guest
ben ik de enige die me afvraagt wat er met onze lieve Ramoth is gebeurd?

nvm zie al dat wobke het zich ook afvraagt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wellieeeee nmorgen heet ik je nuchter welkom, ik vraag je vaLleen om me dei vs mij topic open te houden. Anders moet ik straks nieuwe openen sen das nieuy leuk.


Ps wieer nu in burger king leiden zit say aaaay
 

DeletedUser2522

Guest
Ben ik de enigste die zich afvraagt waarom iemand op zondagavond bezopen is?

AANDACHT TEKORT????
 

DeletedUser

Guest
Hetis zaterdagavond!

Wie kan mij helpen? Ben de weg kwijtgeraajkt op een bospad lanfs het treinspoor tussen warmond en voorhout. Niry echt chil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Ik ben niet echt in de positie om je te helpen. Wel heb ik advies voor je.

1: Hou op met posten hier als je bezopen bent.
2: Wees braaf en maak geen dubbelposts.
3: Zoek je weg terug naar het pad. Hier op het forum is de weg naar huis niet.

Goedenacht nog:)
 

DeletedUser

Guest
welkom, 1 belangrijke vraag:confused:, waar gaat je welkomsfeest door met die gratis vaten die iedere nieuwe mod ons geeft volledig vrijwillig:confused::eek:
Succes alvast gewenst...je gaat het nodig hebben :p
 

DeletedUser58575

Guest
Energy. en ik organiseren wel binnenkort een kroegentocht in Tilburg, met overnachting bij haar. Telt dat ook? :)
 

DeletedUser

Guest
Whaaa, waarom komt J TLD (stomme fora regels ook-.-) Ramoth vervangen?:(

vind je een topspeler maar ramoth is gewoon (l)
 

DeletedUser58575

Guest
Ken ik jou? :p
Ah wacht, een |P|'er, dan ken ik je wss idd :p

En ja sorry, met Ramoth heb ik grote schoenen te vullen. Maar ik zal mijn best voor jullie doen ;)
 
Bovenaan