Moderatie wereld 22 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
Heey mensen,

ik wil jullie even weten dat ik ga stoppen als mod bij het TW-team. Na een moeilijke periode in RL ga ik daar nu mijn tijd en energie insteken, en ook heb ik niet de motivatie om de draad terug op te pakken.

Ondanks dat ik hier niet lang en volgens mij ook niet veel was als mod, wil ik jullie toch bedanken voor de leuke tijd :)

MVG,
fix

Corné, bij deze ben je officieel de slechtste stalker die ik ooit heb gehad :p

We houden wel contact toch? :(

<3333333
 

DeletedUser

Guest
We gaan je missen.

En dit is zowat de eerste serieuze post van mij. :D

Dus proficiat daarmee. :cool:

+ Nou ja, RL blijft nog altijd belangrijker dan RL ook al gaan maar weinig mensen dat hier toegeven. :rolleyes:

Het ga je goed jonge. Als je ooit nog zin hebt in TW, kom dan eens langs hier eah schat. :eek:

Brainz

Yeah, kan jou serieus laten posten :p
Maar je bent niet zomaar van me af hoor, speel nog W29 ;)

Corné, bij deze ben je officieel de slechtste stalker die ik ooit heb gehad :p

We houden wel contact toch? :(

<3333333

Door RL ook pauze genomen met jou stalken, dacht dat je dat wel prettig zou vinden :p
En tuurlijk houden we contact schat <3 Ik kom binnenkort wel weer keer skype voor spamsessie :cool:
 

DeletedUser

Guest
Man, wij verslijten de ene na de andere mod.
Zou bijna gaan denken dat we gaan spammen:p

En nu serieus, veel succes en plezier in RL;)
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je weggaat Fixdonk, veel succes verder ;)



Aangenaam dan maar, ik ben er weldegelijk veel hoor. Echter reageer ik niet overal op. ;)

En... ik heb maar weer alle spam verwijdert! :mad: Dit gaat over moderatie, laat het daar dan ook bij aub. :p

Jouw moderatie skills trekken op niks :mad::mad:
 

DeletedUser58575

Guest
Al gedaan. Heb in mijn sollicitatie netjes een recept voor chocoladekoekjes bijgevoegd, dus nu moet ik wel worden aangenomen!!!
 

DeletedUser

Guest
Al gedaan. Heb in mijn sollicitatie netjes een recept voor chocoladekoekjes bijgevoegd, dus nu moet ik wel worden aangenomen!!!

Had al eerder gelezen dat je weer terug hebt gesolliciteerd, en hoop oprecht dat je weer terug in het team komt ;)
Zou ik zeker ook leuk vinden, alleen dan moet je me niet gaan waarschuwen/berispen he :p
 

DeletedUser58575

Guest
Bij elke mogelijkheid die ik krijg schat, dat weet je toch?
Waar had je het gelezen trouwens? In de Drunken Shizzle Chat?
 
Reactiescore
8
Had al eerder gelezen dat je weer terug hebt gesolliciteerd, en hoop oprecht dat je weer terug in het team komt ;)
Zou ik zeker ook leuk vinden, alleen dan moet je me niet gaan waarschuwen/berispen he :p

dit is geen plek om het daar over te hebben denk ik...
het gaat niet over het modereren:p
 

DeletedUser58575

Guest
Mag nog niets loslaten. En zelfs als ik dat mocht: ik weet zelf nog niks :p
Afwachten dus.
 

DeletedUser59624

Guest
En wie wordt hier de nieuwe tweede moderator? Ik speel niet meer :D:D, maar nee :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan