Moderatie wereld 22 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser41642

Guest
Kijk ik nu scheel of is mijn post weg? Ik sta nog wel in de quote, maar verder zie ik m niet. Niet dat ie zo belangrijk is, maar dan ook niet belangrijk genoeg om te verwijderen toch?
 

DeletedUser62448

Guest
ik vind dat coalkiller hier maar eens heen moet komen, als we w24 off-topic gaan nog geen paar uurtjes maar enkele berichten terwijl wij geen eens de aanstichters zijn krijgt iedereen al een berisping:p
als we dat hier eens zouden doen is over 1 week heel w22 banned behalve vossie:D
 

DeletedUser59349

Guest
ik vind dat coalkiller hier maar eens heen moet komen, als we w24 off-topic gaan nog geen paar uurtjes maar enkele berichten terwijl wij geen eens de aanstichters zijn krijgt iedereen al een berisping:p
als we dat hier eens zouden doen is over 1 week heel w22 banned behalve vossie:D

Ik kreeg niks :confused::p
 

DeletedUser55647

Guest
Goedemiddag allemaal! :)

Ik ben Feel the difference, jullie nieuwe moderator. Sinds gisteren maak ik deel uit van het Tribalwars.nl team. Ik zal me even kort voorstellen.

Wonende in het zuiden van Nederland (Limburg), mijn interesses liggen vooral op het gebied van sport (zelf doe ik aan voetbal) of het nu gaat om het kijken (Olympische spelen etcetra) of om het zelf te doen. Ook houd ik van games (ps3) en het optrekken met vrienden.

Hetgeen wat ik prefereer is dat hier met respect met elkaar omgegaan wordt, ik zal niet de strengste zijn maar de forumregels moeten wel nageleefd worden. Natuurlijk zit ik op dit moment nog in mijn proefperiode, het kan dus zijn dat ik af en toe een foutje maak (jaja, ook ik ben een mens :p), aarzel dus niet om me dan een berichtje te sturen om te zeggen hoe het wel moet of wat je graag anders had zien gebeuren.

Op een leuke tijd! :D

Groetjes, Feel the difference
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wow. waarom geven alle moderators toch altijd weer op op deze wereld :D

ik hoop dat FTD dat niet zo snel zou doen, welkom ^^
 

DeletedUser

Guest
Welkom!

Ik hoop wel dat je niet te actief bent, anders is er straks niemand meer over op dit forum:(
 

DeletedUser55647

Guest
Dankjulliewel allemaal. :cool:

@General Jar Jar: Ik hoop zelf ook dat ik het lang ga volhouden. :p
@Ronny0909: Komt goed :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Willen jullie dit topic aub netjes houden. Als een mod zich hier voorstelt mogen jullie hem best welkom heten, maar voor de rest van alle spam verwijs ik jullie graag door naar het praattopic :)
 

DeletedUser

Guest
Heey mensen,

ik wil jullie even weten dat ik ga stoppen als mod bij het TW-team. Na een moeilijke periode in RL ga ik daar nu mijn tijd en energie insteken, en ook heb ik niet de motivatie om de draad terug op te pakken.

Ondanks dat ik hier niet lang en volgens mij ook niet veel was als mod, wil ik jullie toch bedanken voor de leuke tijd :)

MVG,
fix
 

DeletedUser61518

Guest
Heey mensen,

ik wil jullie even weten dat ik ga stoppen als mod bij het TW-team. Na een moeilijke periode in RL ga ik daar nu mijn tijd en energie insteken, en ook heb ik niet de motivatie om de draad terug op te pakken.

Ondanks dat ik hier niet lang en volgens mij ook niet veel was als mod, wil ik jullie toch bedanken voor de leuke tijd :)

MVG,
fix

We gaan je missen.

En dit is zowat de eerste serieuze post van mij. :D

Dus proficiat daarmee. :cool:

+ Nou ja, RL blijft nog altijd belangrijker dan RL ook al gaan maar weinig mensen dat hier toegeven. :rolleyes:

Het ga je goed jonge. Als je ooit nog zin hebt in TW, kom dan eens langs hier eah schat. :eek:

Brainz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan