Moderatie wereld 16 forum

DeletedUser63079

Guest
Ik sta nog als moderator aangegeven, en heb nog rechten om dingen te verwijderen en verplaatsen en dergelijken ^^ Alleen kan ik geen infractions geven, lucky you.

Maar Coolio, Broken Time., en Ramoth zullen dit forum onderhouden, binnenkort zal er een nieuwe moderator komen. :)

niet coolio :S:S
:p
 

DeletedUser58516

Guest
Er staan rechtsonder geen enkele moderators meer aangegeven :D :D

**Spam Tijd**
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
[18:40] <plantj> Pedik, hoe is het nu op het w16 forum?
[18:40] == c0al|AFK has changed nick to c0alkiller
[18:40] <Pedik> Er worden RL namen gebruikt, en volop gespamt ;)
[18:41] <plantj> Ah
[18:41] <plantj> Jammer dan :)
[18:41] <Pedik> Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik sta nog als moderator aangegeven, en heb nog rechten om dingen te verwijderen en verplaatsen en dergelijken ^^ Alleen kan ik geen infractions geven, lucky you.

Maar Coolio, Broken Time., en Ramoth zullen dit forum onderhouden, binnenkort zal er een nieuwe moderator komen. :)

Heb de nieuwe prut mods die ze hebben aangesteld gezien.
Wordt des te meer dramatisch bij iedere nieuwe 'generatie'.
 

DeletedUser58516

Guest
coolio zei:
.naturel born killer zei:
coolio zei:
.naturel born killer zei:
coolio zei:
.naturel born killer zei:
coolio zei:
beste .naturel born killer,

je hebt met een van je posts (bijdrage tonen) de forumregels overtreden. Daaarom deze waarschuwing (uitleg waarschuwings/berispingssysteem). Een waarschuwing heeft geen verdere gevolgen maar we hopen dat je in het vervolg op deze regel(s) let.



regel 3.1: Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren die een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden.

niet zulke topics maken aub .







met vriendelijke groeten,

het tribalwars team
www.tribalwars.nl

oorspronkelijke bijdrage:
[post]3986798[/post]
is simpelweg de stam van w16 :cool:

ik ga in tegenspraak tegen deze waarschuwing,

regel 3.1 zegt dat posten die niet over het onderwerp gaan niet toegelaten zijn. De desbetreffende post die bestraft word, was het onderwerp en kan dus niet afwijken van het onderwerp. Verder gaat het ook over w16 en is deze waarschuwing dus niet op zijn plaats.

( exuses zijn toegelaten )

wannes

spam hoeft niet perse offtopic te zijn. Het onnodig openen van topics zal dan ook als spam worden bestraft ;)

dan zijn jullie regels niet goed aangevult en is het alsnog geen overtreding,

stel, je zit in de rechtbank en in het wetboek staat de volgende decreet ;
het gebruik van cannabis op openbare plaatsen is verboden
wetende dat je gearresteerd werd op prive terrein voor het gebruik van cannabis, dan zal je advocaat eralsnog voorzorgen dat je de vrijspraak krijgt zonder boete.

Dus al bij al, je hebt nog steeds ongelijk, je gaat voor op een illusie en niet op een regel want die heb je mij nog steeds niet gegeven.

( exuses zijn nog steeds toegelaten :d )

wannes

ik zie dat als een andere situatie maar okee ;) onder spam vallen ook zinloze posts. Jij ziet het als propaganda ik zie het als een nutteloze post die je ook gewoon in het desbetreffende topic had kunnen maken ;)

je vergat je nog te excuseren, in ieder geval kan ik al uit je vorige post mijn gelijk opmaken :d

nu snap ik waarom plantj jullie soms erg irritant kan vinden xd

vont plantj ons echt irritant ? :(
 

DeletedUser

Guest
Als die nieuwe zo reageert dan heb ik waarschijnlijk een nieuwe vriend erbij, jammer dat ik nachtdienst heb:eek:
 
Reactiescore
1.094
Het ergste is nog, dat mods onze posts bedanken, like they play with us :(
 

DeletedUser

Guest
Beste w16-spelers,

sinds vandaag ben ik jullie nieuwe w16 forum mod :)

Ik was tot een paar dagen geleden nog community management samen met duckje, maar daar had ik helaas de tijd niet meer voor.
Nu ben ik dus weer forum mod (wat om eerlijk te zijn ook echt het leukste is om te modden :p) en onder andere van w16.

Om hier dan ook even de noemen wat ik belangrijk vind voor het forum:

  • Graag ontopic blijven vooral in de oorlogs-threads
  • Ga met respect met elkaar om
  • Geen beledigingen
  • Geen voornamen en geen voorletters :)

Ik zal waarschijnlijk relatief veel modden in de oorlogs-threads zodat ze overzichtelijk blijven. Propaganda is daar natuurlijk altijd gewenst (zolang ze binnen de forum regel blijft).
In de praatthread(s) mod ik veel minder en kunnen jullie praten zoals jullie het graag hebben. Beledigingen zijn daar natuurlijk ook niet gewenst.

Voor de rest wil ik jullie vragen om mij dan ook een beetje te ondersteunen zodat het forum voor jullie leuk is en blijft. Dit kunnen jullie doen door de rode driehoekje te gebruiken als je denkt, dat een post niet gepast is/offtopic/spam/beledigend is etc.

Groetjes, Kaneel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mogen we van jou de eerste letter van een naam gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Mogen vertroetel naampjes waaruit je de echte rl naam kan afleiden:)?
 

DeletedUser

Guest
Mogen we van jou de eerste letter van een naam gebruiken?

nee, dat niet :) ik heb het in mijn post ook even aangepast.

Natuurlijk gelden hier alle forum regels zoals ze ook op de rest van het forum gelden.

Spreek dus iedereen gewoon met forum naam / ingame naam aan. Zo is het voor iedereen overzichtelijk en weet ook iedereen wie het is.
Ik (en de rest van tw, die geen w16 spelen) kennen namelijk niet alle voornamen van jullie :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waarom geen voorletters, serieus.. Het mocht altijd wel, ineens afgeschaft, vind ik beetje dom.
 

DeletedUser

Guest
Waarom geen voorletters, serieus.. Het mocht altijd wel, ineens afgeschaft, vind ik beetje dom.

forum regels:
Het vernoemen van spelers bij hun Real life naam in plaats van hun forum of game-naam is niet toegestaan. Je dient dus, als je iemand aanspreekt te verwijzen naar zijn naam op het forum (waar hij/zij zelf mee post) of zijn actieve spelnaam.

dat zijn de forum regels en dat is dus ook dat wat we hier op w16 gebruiken :)
 
Bovenaan