Moderatie wereld 16 forum

DeletedUser

Guest
Zoals al eerder is aangehaald, klachten over mijn functioneren kunnen in PM naar duckje/kaneel, of in de ticket (tevens gericht aan het community management).

Daarnaast kan ik je vertellen dat ik volledig unaniem ben op deze wereld. Ik had enkele vrienden Edit: bekenden op deze wereld, wie ook bans hebben gekregen. En er zijn nu eenmaal dingen waar ik bij zal blijven opschalen (telkens hogere straffen). Vaak zijn het precies dezelfde onderwerpen waar ik voor moet straffen, daarvoor kan ik niet waarschuwingen blijven uitdelen. Deze mensen weten zelf over wie en wat ik het heb, mij word door hen geen keus gegeven om hen te bannen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik had enkele vrienden Edit: bekenden op deze wereld, wie ook bans hebben gekregen.
Ben ik gewoon een bekende voor je..:(

Ik ben al blij dat we een mod hebben, ik ga er dus niet over klagen als hij eens een foute beslissing maakt, voor een ban moet je meer dan één overtreding begaan dus kan niet liggen aan één foutje dat hij maakt..
 

DeletedUser

Guest
Ban is weer ingetrokken :')
Helaas is Plantj tot nu toe nog niet tot inkeer gekomen. Gelukkig is hij niet de enige op w16 met modrechten :)
 

DeletedUser

Guest
Dames, heren,

Na een stuk of 5 jaar actief te zijn binnen de Tribal Wars community, waarvan het grootste gedeelte zeer actief op het forum en irc, zal ik afscheid nemen van Tribal Wars.

Ik heb me al deze tijd enorm vermaakt bij Tribal Wars. Ik ken ondertussen alles, en ik interesseer me er niet zo veel meer in om het zo maar te zeggen. Ieder aspect van het spel is bekend, vele tactieken ken ik en heb ik toegepast, vele discussies heb ik gevoerd, vele gebeurtenissen heb ik meegemaakt. Ook heb ik altijd nieuwe spelers geholpen toen ik het spel door begon te hebben.

Echter is de fut er voor mij uit. Ik boei me niet zo veel meer in het spel, en heb steeds minder motivatie om door te gaan. Ik voel me verplicht, maar ik wil het niet echt meer. It's time to move on.

Na alles wil ik toch jullie allemaal bedanken voor de tijd met jullie.

Hoewel ik afscheid zal nemen van TW, forum en game, zal ik actief blijven op IRC. Ook zal ik misschien terugkomen bij een ander spel van InnoGames.

Groetjes,

Plantj
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Het ga je goed IRL plantj!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
Plantj,

Wie moet ik nu pesten als forum-mod van w16 dan:(?

Goodluck @ new-game!
 

DeletedUser

Guest
Ik sta nog als moderator aangegeven, en heb nog rechten om dingen te verwijderen en verplaatsen en dergelijken ^^ Alleen kan ik geen infractions geven, lucky you.

Maar Coolio, Broken Time., en Ramoth zullen dit forum onderhouden, binnenkort zal er een nieuwe moderator komen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik sta nog als moderator aangegeven, en heb nog rechten om dingen te verwijderen en verplaatsen en dergelijken ^^ Alleen kan ik geen infractions geven, lucky you.

Maar Coolio, Broken Time., en Ramoth zullen dit forum onderhouden, binnenkort zal er een nieuwe moderator komen. :)

Ik ben RICK :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn happy je bent weg post is alweer verwijdert.. Donkere wolken pakken zich weer samen boven tw :(
 

DeletedUser

Guest
Arme jij. Zwaar leven zal jij toch hebben :eek:
Mijn post dat ik je zielig noemde is ook weg :mad:

Wat kom jij hier toch doen.. Ik blijf maar denken wat is jouw meerwaarde aan dit fora..
Maar tot op heden lukt het mij niet om daarachter te komen.. Je bent gewoon volkomen nutteloos hier..
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Mijn happy je bent weg post is alweer verwijdert.. Donkere wolken pakken zich weer samen boven tw :(

Niet alleen boven tw

Er is hier straks noodweer, voorspellen ze :D
 
Bovenaan