Moderatie wereld 16 forum

DeletedUser39795

Guest
Ik wil plantj wel leren kennen, wees blij dat we eindelijk een mod hebben!
Hij is een tikkeltje te streng tegen mij omdat hij context soms niet leest maar dat kan je hem niet kwalijk nemen!
Wees beetje sportief t.o.v. dat hij ons forum netjes wil houden!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil plantj wel leren kennen, wees blij dat we eindelijk een mod hebben!
Hij is een tikkeltje te streng tegen mij omdat hij context soms niet leest maar dat kan je hem niet kwalijk nemen!
Wees beetje sportief t.o.v. dat hij ons forum netjes wil houden!:eek:

Enige opmerking tot nu toe is dat hij zich exact aan de "namen" regel houdt, zolang er geen achternaam wordt genoemd is het goed. En anders kan degene dat wel meldenn dat hij het niet wil, de voorletters alleen zijn soms erg verwarrend. Als hij die regel zou laten schieten, zou het een goede mod zijn.

Mijn inbox staat vol met waarschuwingen van plantj! :(
 

DeletedUser

Guest
* Als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dien je hier eerst over in gesprek te gaan met de moderator in kwestie. (dus niet op het forum.)

Please :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil plantj wel leren kennen, wees blij dat we eindelijk een mod hebben!
Hij is een tikkeltje te streng tegen mij omdat hij context soms niet leest maar dat kan je hem niet kwalijk nemen!
Wees beetje sportief t.o.v. dat hij ons forum netjes wil houden!:eek:

Er zit wat bruins op je gezicht muchas....
 

DeletedUser

Guest
Dag dames, heren,

Ik ben plantj (1 van de 3 binnen het TW-Team, handiger is het dus om mij bij mijn spelersnaam te noemen) , zojuist begonnen aan mijn proefperiode als forummoderator en zal o.a. op dit forum modereren.

Ik ben een 17-jarige jongen, wonend in Nederland. In het dagelijks leven ben ik verkoper in een bouwmarkt, en volg ik de bijpassende opleiding verkoper. Daarnaast hou ik veel van games en multimedia.

Ik zal niet al te streng optreden, graag wil ik wel deze mogelijkheid nemen om even 2 regels onder de aandacht te brengen:



Als je een vraag over een bepaalde regel hebt, alsmede tips/ideeen, twijfel niet maar stuur een PM!

Groetjes,

plantj

Dit ben je bij nader inzien wel:eek:
 

DeletedUser

Guest
De namenregel moet worden aangepast.

A. B. S. R. etc. mag niet volgens plantj en duckje, maar waar staat dit in de regels?

Voordat plantj begint te zaniken dat ik dit maar met Duckje bespreken moet, zoals de vorige keren, dit doe ik al:eek:.
 

DeletedUser

Guest
Graag zou ik gezamelijk een klacht in willen dienen tegen plantj. Van verschillende mensen heb ik al te horen gekregen dat er onterecht en bevooroordeelde straffen door deze mod worden uitgediend en er totaal niet mee te praten valt wanneer deze een beslissing maakt.

Normaal een discussie voeren op dit forum is gewoon niet meer mogelijk door de Gestapo mentaliteit van deze mod.


Graag zien we dan ook de verwijdering van deze Mod op het W16 fora en een andere mod aangesteld worden.
 

DeletedUser29828

Guest
Volg de regels op en er gebeurd niks.

Stuur anders een e-mail naar 't Tribalwars Team. En ga niet lopen zaniken hier.
 

DeletedUser

Guest
Gek.. volgens mij is dit topic juist daarvoor. Maar ik zal een email sturen.
 

DeletedUser35742

Guest
Graag zou ik gezamelijk een klacht in willen dienen tegen plantj. Van verschillende mensen heb ik al te horen gekregen dat er onterecht en bevooroordeelde straffen door deze mod worden uitgediend en er totaal niet mee te praten valt wanneer deze een beslissing maakt.

Normaal een discussie voeren op dit forum is gewoon niet meer mogelijk door de Gestapo mentaliteit van deze mod.


Graag zien we dan ook de verwijdering van deze Mod op het W16 fora en een andere mod aangesteld worden.

Graag zou ik dan namens alle normaal denkende mensen willen stellen dat plantj een prima, rechtvaardige en actieve mod is. Niks bevooroordeeld, als je regels overtreed waar je mee instemt om ze op te volgen word je gestraft, easy as. Dan spijt het ons zeer dat deze mod niet zo pro-Astra* is als de vorigen. Graag zie ik een ban voor Baregon, voor duidelijke redenen.
 

DeletedUser29828

Guest
Betreft de forumregels die hier worden gehandhaaft:

§7: Manier om Klachten neer te leggen
Als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dien je hier eerst over in gesprek te gaan met de moderator in kwestie.

Indien je hier er niet uitkomt of Indien je een klacht wilt neerleggen over het functioneren van een moderator kan je dit in een supportaanvraag doen. Richt je supportaanvraag aan Duckje (Community Manager Tribalwars.nl)

Voor jouw geld dus het laatste, omdat je een ''klacht'' wilt indienen.
Anders moet je gewoon met hem zelf praten maar dan via de privéberichten.
 
Bovenaan