Mijlpalen w31

DeletedUser

Guest
Niet vergeten dit bij te houden hé Chazu ^^

3e stam 500k .serve
die hebben ook 100 dorpen al zou UI eerder geweest kunnen zijn dat weet ik niet.

verder zijn er vast nog wel wat dingetjes maar heb niet overal naar gekeken.

en bij rvdd heb ik een nieuw record al heeft blur daar wss de hele top 3 maar die hide ze :p
 

DeletedUser

Guest
Niet vergeten dit bij te houden hé Chazu ^^

3e stam 500k .serve
die hebben ook 100 dorpen al zou UI eerder geweest kunnen zijn dat weet ik niet.

verder zijn er vast nog wel wat dingetjes maar heb niet overal naar gekeken.

en bij rvdd heb ik een nieuw record al heeft blur daar wss de hele top 3 maar die hide ze :p

Geef je me dan nog wel de tijd om het AF te bekijken. Het is vrijwel nog ochtend :D
 

DeletedUser

Guest
Als die mijlpaal van Pechvogel bestond uit X aantal pechvogels halen voordat je een volgend level bereikt dan zou ik goed op weg zijn om daar voor goud te gaan. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeuj :p. Hopelijk bij het miljoen nog 1e maar dat durfik te betwijfelen haha.
 

DeletedUser32859

Guest
Als je zo blijft doorgaan moet dat geen probleem zijn denk ik ;)
 

DeletedUser46778

Guest
Je voorsprong op de nr 2 is 10k. Moet je wel lukken als je even doorknalt en geen pech onderweg hebt. Anders haal je de 1 mil als 2de of 3de.

ik denk dat tegen die tijd alles er wel weer heel anders uit ziet.

kijk w30 waar stelvio met kop en schouder bovenaan stond en nu buiten de top 20 is gezakt :p
 

DeletedUser

Guest
Stelvio had gewoon pech :eek:

Dat hoor je altijd als iemand de ranglijsten uitzakt. "Hij had pech. Het is niet dat hij gewoon zijn beste periode in het spel als speler voorbij is hoor, het was pech." Misschien zijn er gewoon 20 spelers die meer inzet kunnen opbrengen om te farmen/edelen aan een hoger tempo dan hij aan kan?
 

DeletedUser

Guest
Nee het was een straf, volgens mij -30% punten. Omdat een nieuwe co niet 5 dagen had gewacht.
 

DeletedUser29692

Guest
True ... is idd aardig dom , Maar hij zal niet de eerste zijn :cool:
Ik ben namelijk ook beetje dom !?!
 
Bovenaan