Mijlpalen w31

DeletedUser68300

Guest
Het is idd 4 maar het puntenverschil en gemiddelde moet je eens vergelijken :)
 

DeletedUser

Guest
Ach -ST- is helemaal niet zo'n slechte stam hoor, die indruk heb ik niet. En 21 leden zou ik geen massa willen noemen. 37 leden ofzo, dat is massa in mijn ogen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Jij al helemaal niet ik krijg in 2 dagen 5a6 waarschuwingen en een berisping, ik heb nooit eerder een berisping of waarschuwing gehad en zit al sinds 2008 op het AF

Ik ben een paar keer gebanned maar dat is jaren geleden, en toen was ik ook een grotere spammer dan nu. Maarja dat waren dan ook de vlegel jaren he ;)
 

DeletedUser63335

Guest
Jij al helemaal niet ik krijg in 2 dagen 5a6 waarschuwingen en een berisping, ik heb nooit eerder een berisping of waarschuwing gehad en zit al sinds 2008 op het AF

Ach jongen toch.. Waarschuwingen voegen niks toe.. En ik vind 5x "Fucku" toch net iets te veel van het goede ;)
 

DeletedUser1435

Guest
Jij al helemaal niet ik krijg in 2 dagen 5a6 waarschuwingen en een berisping, ik heb nooit eerder een berisping of waarschuwing gehad en zit al sinds 2008 op het AF

ja je moet je maar gedragen de mods zijn gewoon heel redelijk hoor. ik had deze week ook een ban aan de broek maar in hoger beroep werd mijn straf verlaagd. je zal het er wel zelf naar gemaakt hebben. doe gewoon normaal anders heb je een eventuele ban maar te accepteren en ik raad je aan om hem niet te ontduiken want dat hebben ze snel genoeg door en dan ben je die multiaccs voor 5 maanden kwijt!
 

DeletedUser

Guest
Ach jongen toch.. Waarschuwingen voegen niks toe.. En ik vind 5x "Fucku" toch net iets te veel van het goede ;)

Vind het echt niet kunnen dat een mod dergelijke taal gebruikt ;)

ja je moet je maar gedragen de mods zijn gewoon heel redelijk hoor. ik had deze week ook een ban aan de broek maar in hoger beroep werd mijn straf verlaagd. je zal het er wel zelf naar gemaakt hebben. doe gewoon normaal anders heb je een eventuele ban maar te accepteren en ik raad je aan om hem niet te ontduiken want dat hebben ze snel genoeg door en dan ben je die multiaccs voor 5 maanden kwijt!

De opperz0r spreekt. Als demo hier gaat spelen ben je wel van de partij toch? :D
 

DeletedUser1435

Guest
de demon ja die moet ik nog een koekje van eigen deeg geven. 21 uur per dag online moet genoeg zijn!
 

DeletedUser68300

Guest
ja je moet je maar gedragen de mods zijn gewoon heel redelijk hoor. ik had deze week ook een ban aan de broek maar in hoger beroep werd mijn straf verlaagd. je zal het er wel zelf naar gemaakt hebben. doe gewoon normaal anders heb je een eventuele ban maar te accepteren en ik raad je aan om hem niet te ontduiken want dat hebben ze snel genoeg door en dan ben je die multiaccs voor 5 maanden kwijt!

Ik denk dan aan jou gezegde: niet kn0rren maar z0rren:p

Ach jongen toch.. Waarschuwingen voegen niks toe.. En ik vind 5x "Fucku" toch net iets te veel van het goede ;)

Fucku betekend niks eah! :eek:
 
Bovenaan