Mijlpalen w31

DeletedUser

Guest
op 27.02.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.888.512 grondstoffen)!

6k naast het record van bik :/
 

DeletedUser

Guest
op 27.02.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.888.512 grondstoffen)!

6k naast het record van bik :/

In de eindsprint heb ik me toch gewonnen moeten geven. Die laatste 4 uurtjes waar ik m'n clear niet kon gebruiken waren er teveel aan. :D Van 40k naar 170k achterstand in die timeframe. Ach ja, lekkere farm! :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
op 27.02.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.888.512 grondstoffen)!

6k naast het record van bik :/

In de eindsprint heb ik me toch gewonnen moeten geven. Die laatste 4 uurtjes waar ik m'n clear niet kon gebruiken waren er teveel aan. :D Van 40k naar 170k achterstand in die timeframe. Ach ja, lekkere farm! :)

De strijd der titanen zet zich voort!

Vrijdag zal ik em wel weer pakken met minstens 2 miljoen neem ik aan :)

Dat zullen we onthouden;)

Een wedstrijdje wie het meeste kan farmen, ik dacht dat we TW aan het spelen waren. :)
 

DeletedUser

Guest
Ga je frustratie eens ergens anders verkopen wil je. Jij bent gewoon jaloers dat je er niet aan kunt tippen, ofwel ben je gewoon gefrustreerd dat die "noobs" boven jou staan ofzo want het begint nu toch wel extreme vormen aan te nemen jouw gedrag.
 

DeletedUser

Guest
Ga je frustratie eens ergens anders verkopen wil je. Jij bent gewoon jaloers dat je er niet aan kunt tippen, ofwel ben je gewoon gefrustreerd dat die "noobs" boven jou staan ofzo want het begint nu toch wel extreme vormen aan te nemen jouw gedrag.

Ik kan er niet aan tippen? :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser60122

Guest
No shit, Sherlock. Verkennen is ook een TW onderdeel. Gaan we het hier hebben over wie 't meeste dorpen verkent? :rolleyes:

Oke :D

En leuk dat je me Sherlock noemt :D

Ga je frustratie eens ergens anders verkopen wil je. Jij bent gewoon jaloers dat je er niet aan kunt tippen, ofwel ben je gewoon gefrustreerd dat die "noobs" boven jou staan ofzo want het begint nu toch wel extreme vormen aan te nemen jouw gedrag.

Hij denkt dat hij geweldig is, maar als je zegt dat farmen geen belangen heeft bij TW dan ben je ook een faalhaas :(
 

DeletedUser68363

Guest
Hieraan tippen gaat mij nog lang niet lukken als beginnende speler, heb nog maar net 1000 dorpen gefarmd, een mijlpaal voor mij XD
 

DeletedUser

Guest
Zonde op 14.000 de 2 miljoen op 1 dag niet gehaald maargoed wel grappig stond vanochtend nog 400k achter ofzo op rover :p
 

DeletedUser

Guest
Hij denkt dat hij geweldig is, maar als je zegt dat farmen geen belangen heeft bij TW dan ben je ook een faalhaas :(

Waar haal je vandaan dat ik farmen niet belangrijk vind bij TW? Ik vind 't enkel hilarisch dat men hier met elkaar nota bene in het mijlpalentopic loopt te praten over de rover-award.
 

DeletedUser60122

Guest
Ga lekker ergens anders mensen vervelen?
Dit vinden zij gewoon leuk om te doen, wat ben jij een zeiksnor :(
 

DeletedUser

Guest
Waar haal je vandaan dat ik farmen niet belangrijk vind bij TW? Ik vind 't enkel hilarisch dat men hier met elkaar nota bene in het mijlpalentopic loopt te praten over de rover-award.

Ja, net alsof er hier een award-sectie aanwezig is :confused:

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, net alsof er hier een award-sectie aanwezig is :confused:

:eek:

Ik vind 't daardoor niet minder hilarisch. Vind 't zelf nog hilarischer dat jij bij mijpalen de awards bij gaat houden, terwijl zat mensen die verbergen en 't dus vrij onzinnig is om 't bij te gaan houden. :eek:
 
Bovenaan