Mijlpalen W25.

DeletedUser

Guest
Nieuwe mijlpalen:

- ODA die plots wat leden verliest? De voormalige nr1 stam, lijkt dat toch niet zo stabiel.
- ChillinLikeaKrillin die zijn meerdere erkent in Semper. En onder het motto: "If you can't beat them, join them" besloten heeft om Semper te joinen.


Ach, je zit niet eens in ODA.
ik vindt het zeer jammer dat chillin weg is, maar wat jij zegt, is dus complete onzin.
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe mijlpalen:

- ODA die plots wat leden verliest? De voormalige nr1 stam, lijkt dat toch niet zo stabiel.
- ChillinLikeaKrillin die zijn meerdere erkent in Semper. En onder het motto: "If you can't beat them, join them" besloten heeft om Semper te joinen.

*Agrees*. ODAis gevallen doordat 'pr0'sieb het niet tegen Semper durfde op te nemen. Joinen en fuseren is gemakkelijker voor hen. Mijn mening? Zielig.
 

DeletedUser

Guest
*Agrees*. ODAis gevallen doordat 'pr0'sieb het niet tegen Semper durfde op te nemen. Joinen en fuseren is gemakkelijker voor hen. Mijn mening? Zielig.

Ja, is goed man ;) Fuseren met wie? Wij zijn ook echt de enige heh? En eigenlijk zeg je dus: Zonder chillin is ODA niks? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, is goed man ;) Fuseren met wie? Wij zijn ook echt de enige heh? En eigenlijk zeg je dus: Zonder chillin is ODA niks? :rolleyes:

Logisch, je lag middenin onze cluster. Strategisch gezien was chillin enorm belangrijk voor ODA. Maar nee, jullie verliezen een aantal clears en gaan dan gaan wenen bij degene aan wie je die clears verloren bent of je in z'n stam mag. Pathetic :eek:


En over dat fuseren: n00bsieb heeft aan milo gevraagd of ie naar hem mocht fuseren. Ik weet niet wat er daar uit is gekomen, maar de wil om lekker gemakkelijk te fuseren met de vijand is er toch. Again: Pathetic :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niet eens op in, get your facts straight of vertel niks hé.

Ik zal nog eens je account redden omdat jij en je vijf co's allemaal te weinig tijd hebben maar wel de vv kunnen onderbreken voor 3 minuten om ze dan terug te geven, ik fuseer nergens met niemand en dat kan van jou niet gezegd zijn ..
 

DeletedUser

Guest
Logisch, je lag middenin onze cluster. Strategisch gezien was chillin enorm belangrijk voor ODA. Maar nee, jullie verliezen een aantal clears en gaan dan gaan wenen bij degene aan wie je die clears verloren bent of je in z'n stam mag. Pathetic :eek:


En over dat fuseren: n00bsieb heeft aan milo gevraagd of ie naar hem mocht fuseren. Ik weet niet wat er daar uit is gekomen, maar de wil om lekker gemakkelijk te fuseren met de vijand is er toch. Again: Pathetic :eek:

If your allies won't cooperate, your (old) enemies will. Oftewel, na vaak gevraagd naar een actie op Semper wat er nooit van kwam, dan zitten we liever bij een goed samenwerkende stam.
 

DeletedUser

Guest
Zegt de kerel die zelf met zijn vijand fuseert?

Dat was een vieze roddel, niets meer niets minder. De poging om EXiRE schade toe te brengen is dan ook grandioos mislukt.
Men had het zelfs al over de "val" van EXiRE, keep on dreaming guys! Met EXiRE gaat het prima. ;)
Feit is wel dat ene leukerd: shadowkiller-nl een vieze rat is die zijn dorpjes cadeau gegeven heeft aan onze goede buren (P.R. en -=EU=-) waarbij anderen plots concluderen dat P.R de bovenhand neemt in een oorlog. :rolleyes:


Ach, je zit niet eens in ODA.
ik vindt het zeer jammer dat chillin weg is, maar wat jij zegt, is dus complete onzin.

Ik ga hier niet eens op in, get your facts straight of vertel niks hé.


Het is helemaal geen complete onzin. Chillin wou wel degelijk met Milo001 fuseren.
Ik sta recht in m'n schoenen als ik uitspraken doe, dit in tegenstelling tot sommige anderen. :rolleyes:

Mocht iemand maar enige twijfel hebben over mijn geloofwaardigheid, dan wil ik hier gerust de desbetreffende pm vermelden waarin Chillin het over een fusie heeft. Maar ik neem aan dat niemand dit nodig acht.
 

DeletedUser54299

Guest
Mijlpaal: backstabben

Winnaar: de stam Think Twice (*T*T*)


Hoe?
Ik, ruben640, was lid van hun MB stam (Think Again, *T*A*), op een random moment zie ik op eens dat ik eruit ben gekickt. Na een paar PM´s hoor ik dat ik kennelijk een spion ben(wtf).:confused: Ik krijg te horen dat ik alleen nog maar een kans heb als ik een VV check doe, daar ga ik mee akkoord. Tijdens die VV check vallen ze met mijn troepen een vriend van me aan!:eek: Hun uitleg: ik heb zelf niet genoeg troepen. Drie dagen later ben ik opeens een dorp kwijt en nu doe ik er alles aan om mijn laatste dorp te verdedigen!

Wie is het met me eens dat *T*T* een mijlpaal Backstabben verdient als die er zou zijn?
 

DeletedUser50540

Guest
Mijlpaal: backstabben

Winnaar: de stam Think Twice (*T*T*)


Hoe?
Ik, ruben640, was lid van hun MB stam (Think Again, *T*A*), op een random moment zie ik op eens dat ik eruit ben gekickt. Na een paar PM´s hoor ik dat ik kennelijk een spion ben(wtf).:confused: Ik krijg te horen dat ik alleen nog maar een kans heb als ik een VV check doe, daar ga ik mee akkoord. Tijdens die VV check vallen ze met mijn troepen een vriend van me aan!:eek: Hun uitleg: ik heb zelf niet genoeg troepen. Drie dagen later ben ik opeens een dorp kwijt en nu doe ik er alles aan om mijn laatste dorp te verdedigen!

Wie is het met me eens dat *T*T* een mijlpaal Backstabben verdient als die er zou zijn?

That's live get over it. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat was een vieze roddel, niets meer niets minder. De poging om EXiRE schade toe te brengen is dan ook grandioos mislukt.
Men had het zelfs al over de "val" van EXiRE, keep on dreaming guys! Met EXiRE gaat het prima. ;)
Feit is wel dat ene leukerd: shadowkiller-nl een vieze rat is die zijn dorpjes cadeau gegeven heeft aan onze goede buren (P.R. en -=EU=-) waarbij anderen plots concluderen dat P.R de bovenhand neemt in een oorlog. :rolleyes:







Het is helemaal geen complete onzin. Chillin wou wel degelijk met Milo001 fuseren.
Ik sta recht in m'n schoenen als ik uitspraken doe, dit in tegenstelling tot sommige anderen. :rolleyes:

Mocht iemand maar enige twijfel hebben over mijn geloofwaardigheid, dan wil ik hier gerust de desbetreffende pm vermelden waarin Chillin het over een fusie heeft. Maar ik neem aan dat niemand dit nodig acht.

Ten eerste denk ik niet dat iemand het echt kan schelen, volgens mij stond jij niet eens meer recht zonder je stam, al de OS die ze aan jou al verscheten hebben .. en de slechte dingen die ik al van je gehoord heb over sommige van je stamleden(niet alleen van robske dat je zou fuseren met vijanden), ik zou mijn mond houden.

Wij hebben inderdaad over een fusie gepraat, al sinds het begin van de wereld werken beide accounts samen met elkaar en ik had een gevecht niet uit de weg gegaan, ben zelfs 3 dorpen verloren(zij hebben veel meer clears dan dat gedropt,(ik heb dan ook een groot front) maar dat moesten zij weten). Maar chillin werd inactief en ik moest een solutie zoeken. Fusie met milo zou ideaal geweest zijn, ik ben dan nog 1 van de weinige toppers zonder interns(enkele dorpen van wozniak in stambelang) dus een fusie zou niks veranderd hebben aan mijn status. Maar milo is heel afstandelijk en moeilijk bereikbaar en omdat hij niet naar chillin wou komen hebben we dat idee dan maar achterwege gelaten. Dat ik semper heb gejoind is enkel omdat dat het beste alternatief was naast ODA.

Dus vraag nog maar wat stamOS aan, je zal het nodig hebben.



EDIT: oeps, Mijn verhaal klopt niet meer, de stamleden die je nu nog hebt hadden niks aan te merken op je kwaliteiten

Speler Actie Datum/Tijd Punten
JSSG Solo Game Verlaten 22nd April 2012 - 00:08 1,007,881
.Purple Haze. Verlaten 22nd April 2012 - 00:08 979,443
Little Big Fish. Verlaten 22nd April 2012 - 00:08 1,071,869

je beste 3 leden zijn plots weg?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er was natuurlijk een veel beter alternatief ^^ --> SWAS.... :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat houdt het spannend :) Edelruimte genoeg ^^ En SEMPER is niet zover weg :)
 

DeletedUser

Guest
Wie weet gebeurt het nog wel, ik ga nu eerst mijn cluster rondmaken en dichttimmeren, daarna zien we wel weer ;)
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk ~CC~ die niet eens in de buurt lag. Maar 1 ding voorspel ik: SEMPER gaat het ook niet worden. Als spelers uit angst voor hun eigen hachje in een stam stappen -en daar heb ik alle bewijs van in mijn inbox- dan is dat gedoemd om te mislukken.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk ~CC~ die niet eens in de buurt lag. Maar 1 ding voorspel ik: SEMPER gaat het ook niet worden. Als spelers uit angst voor hun eigen hachje in een stam stappen -en daar heb ik alle bewijs van in mijn inbox- dan is dat gedoemd om te mislukken.

CC en Grace geef ik hoogste slaagkans. Al voorspel ik dat grace uiteindelijk kapotgaat aan inactiviteit:D

Maar toch succes, T. en co :)
 

DeletedUser

Guest
CC en Grace geef ik hoogste slaagkans. Al voorspel ik dat grace uiteindelijk kapotgaat aan inactiviteit:D

Maar toch succes, T. en co :)

Tnx, inactiviteit? :eek:
Ik heb genoeg spelers achter de hand die wel op een accountje op w25 willen :D
 
Bovenaan