Mijlpalen W25.

DeletedUser

Guest
Neehoor dat is ons doel in het spel, zover mogelijk komen met zo min mogelijk te farmen ^^. Ik heb een pesthekel aan farmen dus doe het ook niet.

Met een degelijk farmscript (ja legaal) farm je zonder dat het echt veel tijd of energie kost :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wees maar niet bang, farmen daar beginnen we niet aan. Daar zoek je co's voor als je serieus gaat spelen
 

DeletedUser

Guest
Wees maar niet bang, farmen daar beginnen we niet aan. Daar zoek je co's voor als je serieus gaat spelen

Spreek voor jezelf : )

Dusver speel ik 100% solo. Een co neem je als een volwaardige speler, niet als een farmslet. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Spreek voor jezelf : )

Dusver speel ik 100% solo. Een co neem je als een volwaardige speler, niet als een farmslet. :eek:

Ik zeg ook niet dat wij serieus spelen want geen van mijn co's farmt ^^. Zijn allebei volwaardige spelers en we gaan gewoon op de account als we zin hebben. Geen gedonder met vaste tijden bij ons.
 

DeletedUser

Guest

[12:50:58 AM] Robskeexp: op werelden deffen
[12:51:01 AM] Robskeexp: own ik jesse :$
[12:51:04 AM] verwijderd / nee het is Tik Em Aan Ouwe: ik own jou
[12:51:12 AM] verwijderd / nee ht is Tik Em Aan Ouwe: zo en nu stil

Wat begon over g die zegt dat een maat van me denkt dat hij beter als gerard is. Ga jij over deffen beginnen:confused:.
Stil dus aub :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nieuwe mijlpalen:

- ODA die plots wat leden verliest? De voormalige nr1 stam, lijkt dat toch niet zo stabiel.
- ChillinLikeaKrillin die zijn meerdere erkent in Semper. En onder het motto: "If you can't beat them, join them" besloten heeft om Semper te joinen.
 

DeletedUser38984

Guest
Nieuwe mijlpalen:

- ODA die plots wat leden verliest? De voormalige nr1 stam, lijkt dat toch niet zo stabiel.
- ChillinLikeaKrillin die zijn meerdere erkent in Semper. En onder het motto: "If you can't beat them, join them" besloten heeft om Semper te joinen.

Dat zijn geen mijlpalen hoor? Dat zijn nieuwtjes :p
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe mijlpalen:

- ODA die plots wat leden verliest? De voormalige nr1 stam, lijkt dat toch niet zo stabiel.
- ChillinLikeaKrillin die zijn meerdere erkent in Semper. En onder het motto: "If you can't beat them, join them" besloten heeft om Semper te joinen.

Als je niet weet wat er in ODA speelt moet je niet rare dingen gaan zeggen heh :p
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe mijlpalen:

- ODA die plots wat leden verliest? De voormalige nr1 stam, lijkt dat toch niet zo stabiel.
- ChillinLikeaKrillin die zijn meerdere erkent in Semper. En onder het motto: "If you can't beat them, join them" besloten heeft om Semper te joinen.

Zegt de kerel die zelf met zijn vijand fuseert?
 
Bovenaan