Mijlpalen W25.

DeletedUser

Guest
Natuurlijk ~CC~ die niet eens in de buurt lag. Maar 1 ding voorspel ik: SEMPER gaat het ook niet worden. Als spelers uit angst voor hun eigen hachje in een stam stappen -en daar heb ik alle bewijs van in mijn inbox- dan is dat gedoemd om te mislukken.

Als je pm's krijgt van Hoefman daarover dan is het natuurlijk niet echt te betrouwen ;)
 

DeletedUser

Guest
Er was natuurlijk een veel beter alternatief ^^ --> SWAS.... :cool:

:p


Mijlpaal: backstabben

Winnaar: de stam Think Twice (*T*T*)


Hoe?
Ik, ruben640, was lid van hun MB stam (Think Again, *T*A*), op een random moment zie ik op eens dat ik eruit ben gekickt. Na een paar PM´s hoor ik dat ik kennelijk een spion ben(wtf).:confused: Ik krijg te horen dat ik alleen nog maar een kans heb als ik een VV check doe, daar ga ik mee akkoord. Tijdens die VV check vallen ze met mijn troepen een vriend van me aan!:eek: Hun uitleg: ik heb zelf niet genoeg troepen. Drie dagen later ben ik opeens een dorp kwijt en nu doe ik er alles aan om mijn laatste dorp te verdedigen!

Wie is het met me eens dat *T*T* een mijlpaal Backstabben verdient als die er zou zijn?

Mee eens,we edelen ze binnenkort wel weg (a)

Wie weet gebeurt het nog wel, ik ga nu eerst mijn cluster rondmaken en dichttimmeren, daarna zien we wel weer ;)
Own joh :)
 

DeletedUser

Guest
Als je pm's krijgt van Hoefman daarover dan is het natuurlijk niet echt te betrouwen ;)
Doe niet zo raar... ik zei PM's... dat is bij mij dan van verschillende personen... maar ik wil er wel eentje plaatsen hoor... eentje die treffende weergeeft, wat ik bedoel:

Viddon op 20.04. om 18:17 uur
Beste Tatty Teddy,

Ik mail U om het volgende. Zoals je vernomen zou hebben zijn wij als stam niet sterk bezig. Zijn een stel leden weg gegaan uit onvrede van een paar zaken.

Een aantal leden hebben wel een uitnodiging gehad van de stam [ally]Semper[/ally]. Maar eerlijk gezegd spreekt die stam vele leden onder ons totaal niet aan en willen liever jullie stam gaan joinen.

Hoe kijk jij daar tegen aan?



__________________________________________
[player]Viddon[/player] | [ally]ODA[/ally], the tribe that everyone loves to hate.

Tatty Teddy op 20.04. om 18:49 uur
Beste [player]Viddon[/player],

Ik stond op het punt om jullie een BG aan te bieden. Zodat onze leden in C64 kunnen gaan samenwerken.

Nu er ineens behoorlijk wat veranderde, heb ik het aanbod niet gedaan. Eerst even afwachten en zien wat er zich ontwikkelde, leek mij een beter idee.

Omdat ik al een BG wilde aanbieden en ik leuk contact had gehad in het verleden met een [player]Doc. Evil[/player] sta ik niet onwelwillend tegen jullie aanname.

Maar... en hier komt de maar: alleen als de leden aaneengesloten liggen. Ik wil wel, dat we de accounts kunnen verdedigen.

Als [ally]Semper[/ally] gaat samenwerken met [ally]PP.[/ally] of bij ons [ally]-DR-[/ally], dan word het hard vechten en dan moeten we geen grote gaten hebben.

Dus zoals ik de kaart heb bekeken is het: of alleen C64/C65 of allemaal. Maar zodra er eentje niet meegaat -die ergens in het midden ligt- valt er ergens een gat... en kunnen er meer niet overkomen.

De vraag is dus... wie willen overkomen (en wie niet) + wat zijn jullie voorwaarden?

MvG,

Edwin

Viddon op 20.04. om 19:33 uur
Het zal erg moeilijk worden.
Belangrijke spelers gaan Semper joinen.
Sorry dat ik je hiermee heb lastig gevallen.

Ik ben ook genoodzaakt te gaan joinen daar.

__________________________________________
[player]Viddon[/player] | [ally]ODA[/ally], the tribe that everyone loves to hate.

Tatty Teddy op 20.04. om 19:43 uur
In dat geval, succes.
I rest my case... de enige met een rechte rug heet -tot op heden- juist Hoefman... die zijn voor de duvel en zijn ouwe moer niet bang... en dat soort ijzervreters horen in SWAS. Niet van die jankerds... die bang zijn voor strijd en dan maar voor het behoud van eigen lijf en leden, een grote stam joinen. Lafaards noem ik dat.
 

DeletedUser

Guest
Doe niet zo raar... ik zei PM's... dat is bij mij dan van verschillende personen... maar ik wil er wel eentje plaatsen hoor... eentje die treffende weergeeft, wat ik bedoel:

I rest my case... de enige met een rechte rug heet -tot op heden- juist Hoefman... die zijn voor de duvel en zijn ouwe moer niet bang... en dat soort ijzervreters horen in SWAS. Niet van die jankerds... die bang zijn voor strijd en dan maar voor het behoud van eigen lijf en leden, een grote stam joinen. Lafaards noem ik dat.

Hoefman is geen ijzervreter, ze spelen met 5 op dat account; krijgen op 1 dag een stuk of 100 incomings, vragen of ik vv wil doen voor de hele dag, niks getagd, alles met eigen dorpen ondersteunt, niks meer om te snipen en hebben me 3 keer voor 3 minuten onderbroken, Wie loopt er dan weg van oorlog; S1ful himself was zelfs al gestopt omdat hij de bui zag hangen ..

Nou, veel succes ermee in je stam :D

en als je met ijzervreter, interner bedoeld zoals kist en klawier dan heb ik er natuurlijk geen probleem mee want van fuseren en internen heeft hoefman wel kaas gegeten ..

In de pm van viddon staat niet dat er een speler uit angst naar een stam trekt om z'n eigen hachje te redden dus ik zie geen verband
 

DeletedUser

Guest
Hoefman is geen ijzervreter, ze spelen met 5 op dat account; krijgen op 1 dag een stuk of 100 incomings, vragen of ik vv wil doen voor de hele dag, niks getagd, alles met eigen dorpen ondersteunt, niks meer om te snipen en hebben me 3 keer voor 3 minuten onderbroken, Wie loopt er dan weg van oorlog; S1ful himself was zelfs al gestopt omdat hij de bui zag hangen ..

Nou, veel succes ermee in je stam :D

en als je met ijzervreter, interner bedoeld zoals kist en klawier dan heb ik er natuurlijk geen probleem mee want van fuseren en internen heeft hoefman wel kaas gegeten ..

In de pm van viddon staat niet dat er een speler uit angst naar een stam trekt om z'n eigen hachje te redden dus ik zie geen verband
Ziende blind?

Viddon op 20.04. om 19:33 uur
Het zal erg moeilijk worden.

Belangrijke spelers gaan Semper joinen.

Sorry dat ik je hiermee heb lastig gevallen.

Ik ben ook genoodzaakt te gaan joinen daar.
En je kunt er allerlei leden van ons bij slepen... ik weet wat ze waard zijn... en hoe ze spelen en waarom. Jij niet. Kist mag bijvoorbeeld internen (omdat de andere daar weinig zin in hebben)... zijn clears lopen de hele tijd voor de stam en zijn stamgenoten. Zo ken ik er niet veel ^^

En dit:

Een aantal leden hebben wel een uitnodiging gehad van de stam [ally]Semper[/ally]. Maar eerlijk gezegd spreekt die stam vele leden onder ons totaal niet aan en willen liever jullie stam gaan joinen.

Zegt mij genoeg.... geen goede basis voor een stam + zie je nu... het verband wel? Ze willen niet naar SEMPER.... een paar grote spelers gaan toch... en hoppa... zij moeten ook: uit lijfsbehoud!

En als je dat nu nog niet ziet...zou ik je adviseren om die oogkleppen af te doen....
 

DeletedUser

Guest
Ziende blind?


En je kunt er allerlei leden van ons bij slepen... ik weet wat ze waard zijn... en hoe ze spelen en waarom. Jij niet. Kist mag bijvoorbeeld internen (omdat de andere daar weinig zin in hebben)... zijn clears lopen de hele tijd voor de stam en zijn stamgenoten. Zo ken ik er niet veel ^^

En dit:



Zegt mij genoeg.... geen goede basis voor een stam + zie je nu... het verband wel? Ze willen niet naar SEMPER.... een paar grote spelers gaan toch... en hoppa... zij moeten ook: uit lijfsbehoud!

En als je dat nu nog niet ziet...zou ik je adviseren om die oogkleppen af te doen....

Ik zie nog steeds nergens staan dat mensen uit angst Semper joinen, iig de grote spelers niet. En ik heb al spelers gezien van ODA die solli's bij Semper hebben liggen, maar als ze bij Semper gaan omdat ze moeten, dan zal ik het wel lekker gaan tegenwerken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De dag nadat Viddon deze pm heeft gestuurd hebben we met deze spelers(waaronder viddon) een deftig gesprek gehad waaruit dit inderdaad bleek :maar ze zijn van mening veranderd nadat ik hen op enkele dingen gewezen had

momenteel praat ik op skype met viddon

[14:47:06] Viddon: let wel
[14:47:22] Viddon: die berichten zijn verleden tijd
[14:47:33] Viddon: en behoren tot de verleden tijd
[14:47:50] Viddon: als ik ergens voor ga, dan ga ik ook daarvoor

En in dit geval gaat hij voor semper ..

maar over hoefman rep je geen woord meer ..
 

DeletedUser

Guest
Ik lees het wel... maar misschien vereist het wel inzicht? Of een PM als de onderstaande:

Tatty Teddy op 21.04. om 09:44 uur
Men gaat uit angst, uit angst voor de eigen account in de stam Semper? Op w17 hadden we ook zo'n stam: Paranoid Minds. Bijna 1 jaar aan de top gestaan en toen ik ze met mijn stam -MMD- aanviel... brak de stam in stukken nog voor er 1 clear was aangekomen.

Angst is een slechte raadgever.

****** op 21.04. om 10:49 uur
Ik weet het. En dat heb ik ook in de stam gezegd, maar ja... Een keer dat [player]ChillinLikeAKrillin[/player] [ally]Semper[/ally] joinde, viel er een groot gat. De meeste spelers werden hierdoor gedwongen om voor [ally]Semper[/ally] te kiezen. Anders zijn ze kansloos.

En nee.... de naam gaat je niets aan... maar deze speler zit ook in SEMPER... echt een topstam dus.

De dag nadat Viddon deze pm heeft gestuurd hebben we met deze spelers(waaronder viddon) een deftig gesprek gehad waaruit dit inderdaad bleek :maar ze zijn van mening veranderd nadat ik hen op enkele dingen gewezen had

momenteel praat ik op skype met viddon

[14:47:06] Viddon: let wel
[14:47:22] Viddon: die berichten zijn verleden tijd
[14:47:33] Viddon: en behoren tot de verleden tijd
[14:47:50] Viddon: als ik ergens voor ga, dan ga ik ook daarvoor

En in dit geval gaat hij voor semper ..

maar over hoefman rep je geen woord meer ..
Je probeert met zijwegen... de aandacht af te leiden.... namelijk dat het gros van de leden die SEMPER gejoined hebben vanuit ODA, dat doen uit angst. En wat had je verwacht dat hij anders zou zeggen??? Als hij zegt -nu jij hem tot verantwoording roept- ik zie het niet zitten, maar ik moet wel e.d.: dan krijgt hij een schop onder zijn kont.

Eerlijk gezegd... hoop ik niet dat jij een leider bent... want je bent echt vreselijk dom.... man, man, man... *schudt zijn hoofd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom Gaat hij naar Semper?
Heeft duidelijk vermeld dat hij niet anders kon,dat zal hij uiteraard niet aan jullie zeggen..
Verleden tijd,makkelijk weggestoken dan :)
 

DeletedUser

Guest
Ik lees het wel... maar misschien vereist het wel inzicht? Of een PM als de onderstaande:


En nee.... de naam gaat je niets aan... maar deze speler zit ook in SEMPER... echt een topstam dus.


Je probeert met zijwegen... de aandacht af te leiden.... namelijk dat het gros van de leden die SEMPER gejoined hebben vanuit ODA, dat doen uit angst. En wat had je verwacht dat hij anders zou zeggen??? Als hij zegt -nu jij hem tot verantwoording roept- ik zie het niet zitten, maar ik moet wel e.d.: dan krijgt hij een schop onder zijn kont.

Eerlijk gezegd... hoop ik niet dat jij een leider bent... want je bent echt vreselijk dom.... man, man, man... *schudt zijn hoofd*

Zonder namen kan ik dan ook niks aan jouw probleem doen heh ;)

Wij hadden al voordat we aanvallen kregen van Semper het idee dat ODA niet meer zo goed werkte sinds shorts op vakantie ging. Als jij dan beweert dat wij pas nadat Semper een echte dreiging werd dachten over Semper, moet je het zelf weten. Wij weten wel beter. En als die leden niet naar Semper wouden, zouden ze ook naar Grace! kunnen, want iedereen van ODA kan daarin :p
 

DeletedUser

Guest
Zonder namen kan ik dan ook niks aan jouw probleem doen heh ;)

Wij hadden al voordat we aanvallen kregen van Semper het idee dat ODA niet meer zo goed werkte sinds shorts op vakantie ging. Als jij dan beweert dat wij pas nadat Semper een echte dreiging werd dachten over Semper, moet je het zelf weten. Wij weten wel beter. En als die leden niet naar Semper wouden, zouden ze ook naar Grace! kunnen, want iedereen van ODA kan daarin :p
Foei, niet weer liegen... de goede spelers -zonder angst- kunnen daar in... én daar hebben ze nu wel goede leiders... :) Volgens mij moet je nu oppassen... straks willen er nog een paar alsnog over naar Grace... dat is veiliger en echt SEMPER zullen ze nog niet zijn :p

Zonder namen kan ik dan ook niks aan jouw probleem doen heh
En ik noem geen namen meer... jij roept ze gelijk ter verantwoording...
 
Bovenaan