Mijlpalen w18

DeletedUser

Guest
Ophouden nu.

Voor de mensen die het nog niet doorhebben: dit is een spelletje. Als je niet tegen je verlies kan, of er niet tegen kan dat niet iedereen je aardig vindt: ga dan maar bordspelletjes bij Opa en Oma spelen, maar waag het niet om hier mensen uit te gaan schelden en zo de sfeer te verzieken. Dit forum heet W18 politiek & propaganda, niet W18 gezeik en gevloek. Wie zich niet een beetje normaal en volwassen kan gedragen moet naar ophoepelen naar hyves en habbo hotel gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Dat Lyran al dat niet een fout gemaakt heeft, daar oordeel ik niet over. Lyran heeft naar haar gevoel gehandeld en dat is de juiste beslissing. Moderators treden op als mensen op het forum te ver gaan, dus als jullie jezelf gedragen, moet er ook niet opgetreden worden en volgen er geen waarschuwingen/bans.

Nu gaan we terug on-topic! Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en dat was allemaal totaal off-topic.

Dus, iemand nog belangrijke mijlpalen behaald?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Tuurlijk is-ie blij ;)

Andere mijlpaal; Break bezet momenteel de top 3 van deze wereld, proficiat

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 -Naamloos- Break 19.529.793 1948 10026
2 tompeter Break 18.245.548 1826 9992
3 Bananass. Break 18.154.071 1816 9997
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Voor jou? Haha Constantius toch, wat ben jij toch schattig.. Als ik bang was voor een speler zoals jij zou ik echt wel heel noob zijn.
Agonoize, ja inderdaad, die hebben nu de top 3 maar dat duurt ook niet lang meer.
 

DeletedUser57414

Guest
Voor jou? Haha Constantius toch, wat ben jij toch schattig.. Als ik bang was voor een speler zoals jij zou ik echt wel heel noob zijn.
Agonoize, ja inderdaad, die hebben nu de top 3 maar dat duurt ook niet lang meer.

Nee heb je gelijk in, binnenkort top 5 allemaal Break ^_^
 

DeletedUser3435

Guest
Nee heb je gelijk in, binnenkort top 5 allemaal Break ^_^
Jij droomt toch echt wel graag hé jij. Als Phalanx accounts losgaan binnenkort gaat Break al moeite hebben om in de top 10 te geraken buiten Naamloos.
Juist ja kiddo, ik ben de speler met een eigen account in de top 10. Wie ben jij weeral? :D
Agonoize, ik wacht op een antwoord.. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28445

Guest
Jij droomt toch echt wel graag hé jij. Als Phalanx accounts losgaan binnenkort gaat Break al moeite hebben om in de top 10 te geraken buiten Naamloos.

Agonoize, ik wacht op een antwoord.. :D

En toch staan er meer Breakers in de top 10 dan |P|'ers idem voor top 20. Dus zo gauw zo ik het niet zeggen hoor. Wie gaan er los dan?
 

DeletedUser3435

Guest
En toch staan er meer Breakers in de top 10 dan |P|'ers idem voor top 20. Dus zo gauw zo ik het niet zeggen hoor. Wie gaan er los dan?
Jaja weet ik wel hoor, maar ik bedoel dat elk |P| account wel 100 edels heeft. Als je de accounts van edelmanlimiet gaat rankschikken is de top 20 voor bijna 3/4 |P|.
 

DeletedUser28445

Guest
Jaja weet ik wel hoor, maar ik bedoel dat elk |P| account wel 100 edels heeft. Als je de accounts van edelmanlimiet gaat rankschikken is de top 20 voor bijna 3/4 |P|.

Daar heb je gelijk in. Zijn veel accounts die hebben stilgestaan, maar om nu zo te zeggen dat enkel Naamloos in de top 10 blijft lijkt me sterk.
 

DeletedUser

Guest
Jaja weet ik wel hoor, maar ik bedoel dat elk |P| account wel 100 edels heeft. Als je de accounts van edelmanlimiet gaat rankschikken is de top 20 voor bijna 3/4 |P|.
Ik zie weinig accounts het daadwerkelijk doen, in de top 20 komen. Aan het Break-front zeker niet. Dan zouden ze al moeten internen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie weinig accounts het daadwerkelijk doen, in de top 20 komen. Aan het Break-front zeker niet. Dan zouden ze al moeten internen.

Ze doen gewoon hetzelfde als binnen divine.

Daar hebben ze 16 leden, waarvan er al 2 worden weggeedeld. :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Daar heb je gelijk in. Zijn veel accounts die hebben stilgestaan, maar om nu zo te zeggen dat enkel Naamloos in de top 10 blijft lijkt me sterk.
Denk ik wel hoor, heb nu geen tijd om een lijstje te maken maar doe ik morgen wel eens. :)
Ze doen gewoon hetzelfde als binnen divine.

Daar hebben ze 16 leden, waarvan er al 2 worden weggeedeld. :rolleyes:
Haha, jij bent echt een speler die daar commentaar op moet geven hoor. Wat heb jij al gedaan buiten spelers van niks edelen? :D Stt mondje houden jij.
Ik zie weinig accounts het daadwerkelijk doen, in de top 20 komen. Aan het Break-front zeker niet. Dan zouden ze al moeten internen.
Ja inderdaad, de tijd zal het wel uitwijzen.. Maar ik bedoel gewoon dat sommige |P| accounts wel 400 edels hebben.
jij gaat zekers VVen? :)
Ik VV al genoeg om EQUI hier op te edelen dus nee overal gaat niet.
 

DeletedUser28445

Guest
Denk ik wel hoor, heb nu geen tijd om een lijstje te maken maar doe ik morgen wel eens. :)

Prima, ben wel benieuwd hoor. Tompeter heeft sowieso genoeg edels om erin te blijven nl. Dan heb je -Naamloos- en Calbero die nog zat edels hebben. Dus het zal wel loslopen.
 
Bovenaan