Mijlpalen w18

DeletedUser

Guest
Haha, iedere speler van Break die er wat van kan wordt snel op een frontaccount bij |P| gezet. Riekt een beetje naar angst.
 

DeletedUser57414

Guest
Haha, iedere speler van Break die er wat van kan wordt snel op een frontaccount bij |P| gezet. Riekt een beetje naar angst.

beter iets doen dan in de rim uit mijn neus eten.


EDIT: ohja, onze ''moraalbreker'' kwam ook op een front acc tegen P en hij heeft 500+ dorpen veroverd, dus je hoeft er niet veel van te kunnen om |P| te ownen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28445

Guest
Haha, iedere speler van Break die er wat van kan wordt snel op een frontaccount bij |P| gezet. Riekt een beetje naar angst.

Waar slaat dit nou weer op? Angst.. :eek:

Blijf vooral dromen, vandaar dat we zoveel voor staan, heel veel angst ja oehh... zo bang. Zal inderdaad bang worden als Empraz of Sigvald zullen timen. Is niemand tegen opgewassen idd.
 

DeletedUser

Guest
Haha, iedere speler van Break die er wat van kan wordt snel op een frontaccount bij |P| gezet. Riekt een beetje naar angst.

Ik zit toch ook niet aan het front, maar ik ben natuurlijk wel de beste breaker. :D
Veklaar dat maar!
 

DeletedUser

Guest
Haha, iedere speler van Break die er wat van kan wordt snel op een frontaccount bij |P| gezet. Riekt een beetje naar angst.
Jullie kiezen er voor om de slechste spelers op het Break-front te zetten, sneekie, empraz, TID, oud-rythm, nieuw- A SoG. Wij hebben die graag aan het front. Heeft niets te maken met angst. Slim omgaan met wat je hebt. Iedere Breaker durft het front aan.
 

DeletedUser

Guest
Haha, iedere speler van Break die er wat van kan wordt snel op een frontaccount bij |P| gezet. Riekt een beetje naar angst.

Angst? Nee, eerder slim van hen. Why for Christ sake zouden ze slechte spelers aan het front zetten. Dat had je wel gedroomd ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, iedere speler van Break die er wat van kan wordt snel op een frontaccount bij |P| gezet. Riekt een beetje naar angst.

Iedere speler die wat kan jumpt ook naar het front. Riekt naar dat er daar wat te halen valt he:)
 
Bovenaan