Mijlpalen w18

DeletedUser

Guest
haha agonoize daar ga je weer met dingen zeggen waar je niks van weet. insane was vrij inactief constant nieuwe spelers zoeken. enrage was een onbemand account, of iig ik kon niet meer bijhouden hoeveel spelers er op en af gingen binnen een maand. daarom is dat account op delete gegaan na de overstap, omdat we geen nieuwe spelers meer zochten. zelfde geld voor ferry, account stond al ong. maand onder vv als ik t goed heb. nieuwe speler oon nauwelijks actief.

haha en wederom je gebrek aan kennis, ik speelde niet op deschutter toen het acc in lef zat speelde sinds eind november geloof ik. heb niks gedaan op t account? massa's gedefd met als directe tegenstander een topper zoals thef1chesser, en dat solo, zie ik jou nog niet zo snel doen. ik zeg niet dat ik pro ben, maar een noob zoals jij mij noemt ben ik ook absoluut niet. net zoals ik geen verrader ben.
 

DeletedUser

Guest
Wat ben jij voor arrogant mannetje zeg, pff.
Wist ik niet van jou, maarja die tijd in |P| zal je wel veranderd hebben.

achachach laat die jongen lekker, onterecht afgezeken worden door mensen die niks van niks weten.. kan verdomd frustrerend zijn en dan flap je zulke dingen er wel eens uit:eek:
feit blijft dat die nazi opmerking ten eerste nul komma nul inhoud heeft, nergens op slaat, totaal onterecht is, en way out of line is.....
 

DeletedUser59943

Guest
Wat ben jij voor arrogant mannetje zeg, pff.
Wist ik niet van jou, maarja die tijd in |P| zal je wel veranderd hebben.

Verklaar je alstublieft nader want begin zo langzamerhand te denken dat het woordje arrogant een stopwoordje hier aan het worden is. En mocht je nog steeds vinden dat ik arrogant bent dan zal ik je uit de droom halen dat dat dan sinds mijn toetreding tot P is. Ben nog steeds wie ik ben en in het echte leven ben ik best soms arrogant, mag ook best wanneer je je met de jaren steeds bewezen hebt. Maar simpelweg zeggen dat iemand niet belangrijk genoeg is om verder op in te gaan behoort daar niet toe. Hij zou deftiger reageren, prima en zeer goed van hem. Ik ben anders.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben daarover geen bewijzen dat IK ook maar iéts van plan was met het account op spioneren na.
alleen al dat je het zo formuleert "jullie hebben geen bewijzen" ga toch weg man.. je wist precies wat er gaande was en zo niet geeft het wel aan wat voor noob je bent.. niet op de hoogte zijn van de plannen van het account waar jij voor uit komt.

Dat het niet netjes was tegenover EQUI/LEF staat als een paal boven water, vooral dat de organisatie goed verliep en dat Insane dikke winsten kon halen op Phalanx. Totaal onbegrijpelijk dat je naar de stam van de vijand hopt, terwijl je leden dikke winsten doen op de stam waar je naartoe gaat. Je moet daarvoor een behoorlijke debiel zijn.
je bent debiel als je niet inziet wat voor voordelen het met zich mee heeft gebracht voor beidde partijen

Als jullie gewoon doorgegaan waren met Insane en iets neer hadden gezet tegenover Phalanx, dan waren jullie een respectabele stam. Jullie waren goed op weg, maar vuile backstabbertjes zoals jullie hebben dat opgeblazen en naar de vijand gelopen.
Collaborateurs in de oorlog zijn jullie. Niet voor niets dat die werden afgeschoten voor hun daden na WO I en II. Er is wel een verschil in realiteit vs. spel, maar jullie mentaliteit is dezelfde als die van de collaborateurs. Verraders, dat zijn jullie.

ik moet me inhouden om je niet de huid vol te schelden laag stuk stront..
uitspraken als deze doe je maar lekker in real als desbetreffend persoon tegenover je staat, internet hooligan!
dit soort uitspraken zeggen veeeeel meer over jou dan dat de hop van de insaners naar |P| over hen zegt:mad:
 

DeletedUser

Guest
Idioot, je kan mn veters nog niet strikken halve zool. Om een internetspelletje iemand vergelijken met een overlopen in WO2, wat voor een dwaas moet je dan wel niet zijn! Daarom horen broer en zus geen kinderen te krijgen!
Wat een opmerking, die mag niet vergeten worden :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Verklaar je alstublieft nader want begin zo langzamerhand te denken dat het woordje arrogant een stopwoordje hier aan het worden is. En mocht je nog steeds vinden dat ik arrogant bent dan zal ik je uit de droom halen dat dat dan sinds mijn toetreding tot P is. Ben nog steeds wie ik ben en in het echte leven ben ik best soms arrogant, mag ook best wanneer je je met de jaren steeds bewezen hebt. Maar simpelweg zeggen dat iemand niet belangrijk genoeg is om verder op in te gaan behoort daar niet toe. Hij zou deftiger reageren, prima en zeer goed van hem. Ik ben anders.

"Maar denk lekker wat je wilt, nogmaals jij bent niet belangrijk genoeg om mij zorgen te laten maken wat jij denkt."

Of noem je dat niet arrogant? Komop zeg, het standaardzinnetje voor een arrogante kwal, zoals jij blijkt te zijn: "Jij bent niet belangrijk genoeg"

alleen al dat je het zo formuleert "jullie hebben geen bewijzen" ga toch weg man.. je wist precies wat er gaande was en zo niet geeft het wel aan wat voor noob je bent.. niet op de hoogte zijn van de plannen van het account waar jij voor uit komt.


je bent debiel als je niet inziet wat voor voordelen het met zich mee heeft gebracht voor beidde partijen



ik moet me inhouden om je niet de huid vol te schelden laag stuk stront..
uitspraken als deze doe je maar lekker in real als desbetreffend persoon tegenover je staat, internet hooligan!
dit soort uitspraken zeggen veeeeel meer over jou dan dat de hop van de insaners naar |P| over hen zegt:mad:

Jullie zeggen dat hij niet moet oordelen over de fusie van |P| en Insane, omdat hij er niet bij was.
Dan moeten jullie, als je niet hypocriet wilt overkomen, niet oordelen over TheBlueTiger, want daar waren jullie ook niet bij.
Of durf je te geloven in die pure propaganda van Zaletio, waarin bovendien niet wordt gezegd dat Ago wist van de bedoelingen van het account.

Oké vertel maar eens wat voor voordelen het voor EQUI en LEF heeft meegebracht?
En de voordelen voor Insane waren.....? Jullie maakten |P| in, dus ofwel waren er geen voordelen om naar |P| te gaan, ofwel wisten jullie dat jullie op termijn zouden gaan verliezen, en dat zou jullie |P|-, en al helemaal respect-onwaardig maken.

Lol, hypocriet. Het is maar een internetforum hier, hoe in godsnaam kan jij je zo niet in bedwang houden dat je hem de huid vol wilt schelden? Trek het je niet aan man, wat maakt jou het uit.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
En als ik dat zeg ben ik wegloper noob en runner

original.0.jpg
Hypocrieten

Heb ik ooit wat tegen jou gezegd dan?:rolleyes:

Ja Conquer doet het al goed.. Nee L heeft zich nog niet bewezen op wereld 16, heeft hij ook gewoon een accountje gekregen hoor en die wereld is zo inactief als wat.

Hij wilde op Bananass omdat hij wist dat het daar makkelijker ging gaan, meer niet.

'Ons'.. Jij bent een cotje op een Break account kiddo, niet te veel hooi op je vork nemen. :) Haha dit had ik wel verwacht dat jij ging beginnen te liegen als je als een klein kindje in een hoek werd gedreven.. Ik heb genoeg de VV gedaan met allemaal ongetagde aanvallen en heel het account in puin. Bovendien heb ik ook altijd MEER als genoeg OS bij BS gezet, zeker toen, jij bakte er gewoon niks van.

Moet ik je tekstje nu samenvatten als blabla? :rolleyes: Klein kind, seriously. Nooit gezegd dat je 2 actieve co's ging hebben, als je wil plaats ik het gesprek op het forum. Ik zei dat je een versnelling hoger ging moeten gaan maar voor jou was dat 'geen probleem'. Yeah right haha, je faalde als een koning. Phalanx is altijd een goede stam geweest voor mensen met individuele kwaliteiten, dus mensen die op hunzelf ook wat kunnen uitrichten. Kijk maar naar M. die heel BS rechtgetrokken heeft, jij bent gewoon een te zwakke speler dat was het probleem. Ik heb Kredict, een belangrijk account als ondersteuning van BS, ik heb BS altijd geholpen op mijn eigen manier en ik heb er geen behoefte aan om van account te switchen. Ik zocht altijd van die blaaskaken die hun 'kuch'reputatie'kuch' wilden beschermen en dus super actief zouden zijn om niet te falen. Maar jij was een genre apart, je bent een blaaskaak en je faalt.

Haha nee jij faalde zwaaaar! Rhythm, Vincio en Mali staan er nog. Ze verliezen dorpen aan jou stam en aan jou account, niet aan jou kiddo. Zoals ik al zei, we hebben allemaal gezien dat je niks waard bent, dus eis nu maar niet teveel credits op. Ik heb genoeg van je gehoord en heb vroeger genoeg discussies met je gehad, je vind jezelf geweldig maar slaagt er wel in het nergens echt goed te doen, zeker niet alleen. Haha ja want J. kent je al inderdaad lang.. zoals ik al zei, wat jij op Bananass doet kan elke randdebiel.

Hahahaha L.je toch, denk je nu echt dat je evengoed kan timen als mij en bijvoorbeeld Qualitate? Droom toch niet zo jongen, wij zouden nooit zo schandalig afgemaakt worden omdat wij gewoon snel kunnen snipen. Nuja L. het is maar wat je 'deffen' noemt hé, ik kan me nog herinneren dat edelclears als ram getagd worden inderdaad.

Ik ben een klein kind? Jij stopt hier al je frustraties op een faal van maanden geleden, niemand buiten |P| neemt jou serieus, zelfs de helft van je eigen bg niet. Dat is pas grappig eerlijk gezegd.

Overigens werd anass mij aangeboden, ik heb niet gevraagd om een w18 account. En lol, jij draaide geen vv? Kan ik nagaan bij Mies hoor, geloof me. Jij deed niks voor BS, laat me niet lachen knullie. Je gedraagt je groot, maar je bent maar klein.. Overigens als ik niks heb bewezen op w16 heb jij niks bewezen op w18, wat bullshit is, dus zeg nou maar geen leugens, want je weet dat ik een hele grote naam ben op w16.

Jordi kent mij overigens al veel langer als jou, hij was mijn buurman op w16 dumbass.

Overigens recruiten jullie zelfs 1van de grootste noobs van w16 aka Robin ->Marshmallow, hij faalde op w16,w24 en op w18 gaat die het dan goed doen? Dat is pas hilarisch!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
mooie comeback toch ^^
als hij het op dat niveau wilt kan die het op dat niveau krijgen:p
Agonaize zijn opmerking over WI en WII was van een bedroevend niveau. Hoeveel mensen daar niet gedood zijn zonder dat ze eigenlijk weet hadden wat ze deden, ze waren toen nog niet bekend met PTSS en Shellshock. Misselijkmakende opmerking dus.
D
 

DeletedUser

Guest
Idioot, je kan mn veters nog niet strikken halve zool. Om een internetspelletje iemand vergelijken met een overlopen in WO2, wat voor een dwaas moet je dan wel niet zijn! Daarom horen broer en zus geen kinderen te krijgen!

Wat versta je hier niet aan :eek:
agonoize zei:
Collaborateurs in de oorlog zijn jullie. Niet voor niets dat die werden afgeschoten voor hun daden na WO I en II. Er is wel een verschil in realiteit vs. spel, maar jullie mentaliteit is dezelfde als die van de collaborateurs. Verraders, dat zijn jullie.
 

DeletedUser

Guest
Jullie zeggen dat hij niet moet oordelen over de fusie van |P| en Insane, omdat hij er niet bij was.
Dan moeten jullie, als je niet hypocriet wilt overkomen, niet oordelen over TheBlueTiger, want daar waren jullie ook niet bij.
Of durf je te geloven in die pure propaganda van Zaletio, waarin bovendien niet wordt gezegd dat Ago wist van de bedoelingen van het account.

Oké vertel maar eens wat voor voordelen het voor EQUI en LEF heeft meegebracht?
En de voordelen voor Insane waren.....? Jullie maakten |P| in, dus ofwel waren er geen voordelen om naar |P| te gaan, ofwel wisten jullie dat jullie op termijn zouden gaan verliezen, en dat zou jullie |P|-, en al helemaal respect-onwaardig maken.

Lol, hypocriet. Het is maar een internetforum hier, hoe in godsnaam kan jij je zo niet in bedwang houden dat je hem de huid vol wilt schelden? Trek het je niet aan man, wat maakt jou het uit.

nee hij mag best oordelen, maar geen klinklare onzin verkondigen.
kom op, dat wij er van uitgaan dat iemand weet wat er op "zijn" account gebeurd en wat de plannen ermee zijn is geloofwaardiger en 'normaler' dan het verhaaltje van,
ooh jullie hebben je stam gebackstabbed, |P| heeft een select groepje aangesproken en de rest was van niks op de hoogte etc.. en daar vervolgens nazi opmerkingen over te gaan maken, dat gaat een stukje verder, en valt als je het mij vraagt niet met elkaar te vergelijken.

het voordeel voor jullie boeit toch geen hol, denk je dat zij zich daar druk om moeten maken?
jullie doen toch ook geen massa's rond dezelfde datum als break omdat jullie break als nr 1 willen zien..? jullie doen het omdat je |P| kapot wilt zien.
insane heeft (verder in de toekomst gekeken dan een maand of 2) een slimme keuze gemaakt waar zowel zij als wij sterker uit zijn gekomen, dat lijkt me duidelijk.
was dat niet het geval hadden jullie niet zo zitten zeiken.

Agonaize zijn opmerking over WI en WII was van een bedroevend niveau. Hoeveel mensen daar niet gedood zijn zonder dat ze eigenlijk weet hadden wat ze deden, ze waren toen nog niet bekend met PTSS en Shellshock. Misselijkmakende opmerking dus.
D

precies, vandaar dat ik zo'n opmerking terug best ok vind


Collaborateurs in de oorlog zijn jullie. Niet voor niets dat die werden afgeschoten voor hun daden na WO I en II. Er is wel een verschil in realiteit vs. spel, maar jullie mentaliteit is dezelfde als die van de collaborateurs. Verraders, dat zijn jullie.

ga nou niet je opmerking proberen goed te praten door dat stukje er tussen te onderstrepen.. je bent duidelijk genoeg geweest
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nee hij mag best oordelen, maar geen klinklare onzin verkondigen.
kom op, dat wij er van uitgaan dat iemand weet wat er op "zijn" account gebeurd en wat de plannen ermee zijn is geloofwaardiger en 'normaler' dan het verhaaltje van,
ooh jullie hebben je stam gebackstabbed, |P| heeft een select groepje aangesproken en de rest was van niks op de hoogte etc.. en daar vervolgens nazi opmerkingen over te gaan maken, dat gaat een stukje verder, en valt als je het mij vraagt niet met elkaar te vergelijken.

het voordeel voor jullie boeit toch geen hol, denk je dat zij zich daar druk om moeten maken?
jullie doen toch ook geen massa's rond dezelfde datum als break omdat jullie break als nr 1 willen zien..? jullie doen het omdat je |P| kapot wilt zien.
insane heeft (verder in de toekomst gekeken dan een maand of 2) een slimme keuze gemaakt waar zowel zij als wij sterker uit zijn gekomen, dat lijkt me duidelijk.
was dat niet het geval hadden jullie niet zo zitten zeiken.

Oh, nu mag hij opeens wél oordelen? :eek:
Niet zomaar je standpuntje sneaky gaan aanpassen hè.

Dus waarom zou het niet geloofwaardig zijn dat hij gewoon op TBT speelde en spioneerde, en niks van die plannen afwist?
Dat hij er achterkomt dat Masterkill dat van plan was (die naar break is gegaan) via het AF, moet het er alleen maar zuurder voor hem van gemaakt hebben.
Bovendien is er ook niks van dat plan uitgevoerd, omdat er naar mijn weten ook helemaal geen edels of wat dan ook al klaar stonden, aangezien ago er niks vanaf wist.

Ja, want wij waren hun BG, pukkel. Leer eerst eens de diplomatiek van W18 voor je wat zegt. Ze hebben ons verraden, zo is dat gewoonweg. Dat kan niet ontkend worden.

En wat je nu weer voor onzin over Break verteld, is echt irrelevant. Wat hebben massa's en Break er nou opeens mee te maken? :eek:

Sterker eruit gekomen? |P| was misschien al weggeweest als Insane ons niet had verraden.
En hoezo een maandje of twee vooruit gekeken? Denk je dat Insane het niet meer vol zou houden tegen |P|? In dat geval betekent het dat |P| er niet sterker uit is gekomen.
Klinklare onzin dus wat je hier verkoopt.
 

DeletedUser

Guest
ga nou niet je opmerking proberen goed te praten door dat stukje er tussen te onderstrepen.. je bent duidelijk genoeg geweest

M'n opmerking in z'n geheel telt, maar hier is duidelijk sprake dat idioten zoals jij, dat stukje er vantussenlaten en dan kom je inderdaad tot een nazi-uitspraak.
Ik had het er nog nadrukkelijk bijgezet om dit soort belachelijk en kinderachtige reacties zoals van jou te vermijden. Helaas volharden jullie in jullie allerbeste AF-skills 'de helft van een tekst lezen en dan al beginnen een rage-quote te doen' & 'andere hun uitspraken verdraaien'

Beetje zielig van je, ik had beter verwacht van een speler zoals War-Dog :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Ik ben een klein kind? Jij stopt hier al je frustraties op een faal van maanden geleden, niemand buiten |P| neemt jou serieus, zelfs de helft van je eigen bg niet. Dat is pas grappig eerlijk gezegd.

Overigens werd anass mij aangeboden, ik heb niet gevraagd om een w18 account. En lol, jij draaide geen vv? Kan ik nagaan bij Mies hoor, geloof me. Jij deed niks voor BS, laat me niet lachen knullie. Je gedraagt je groot, maar je bent maar klein.. Overigens als ik niks heb bewezen op w16 heb jij niks bewezen op w18, wat bullshit is, dus zeg nou maar geen leugens, want je weet dat ik een hele grote naam ben op w16.

Jordi kent mij overigens al veel langer als jou, hij was mijn buurman op w16 dumbass.

Overigens recruiten jullie zelfs 1van de grootste noobs van w16 aka Robin ->Marshmallow, hij faalde op w16,w24 en op w18 gaat die het dan goed doen? Dat is pas hilarisch!
Ja jij bent een klein kind.. je wilt met de grote jongens spelen terwijl je op je eigen nog veel te plat bent. :) Frustraties? Maak jezelf niks wijs, ik 'lach' met je, als falertjes zoals jij mij zouden frustreren zou ik bijna elk moment gefrustreerd zijn. Haha er is een verschil tussen niet graag hebben en niet serieus nemen. Ik zeg altijd mijn mening en daar kunnen sommige mensen niet tegen maar ik zal altijd wel serieus genomen worden, in tegenstelling tot iemand zoals jij.

Ja tuurlijk werd Anass jou aangeboden.. zoals ik al zei is het niveau in Break zodanig lager. Ik draaide continu VV noob. ;) Aangezien jij er nooit was kan jij dit ook niet weten, eens kijken of ik nog MSN gesprekken heb daarover. Ik ben eigenlijk best wel groot als speler in tegenstelling tot jou, zoals Dennis daarnet zei zou jij mijn schoenzolen nog niet mogen poetsen. Oh ja..? Jij bent de rechtmatige eigenaar van Abdelya? Nee inderdaad niet, en je stelt helemaal niks voor, ook niet op wereld 16. Ik heb het al genoeg met Yero over die wereld gehad hoor, er speelt daar zelfs bijna geen enkele topper meer maar toch ben jij nog lang geen 'naam' daar. Net zoals je dat hier ook nooit zult worden.

Wist ik niet, en dat toont aan dat J. toch niet zo slim is als hij jou gaat aannemen. L. zolang als Marhsmallow niet zo hard gaat falen als jou(wat duidelijk niet gaat gebeuren) past hij goed hier.
 

DeletedUser

Guest
Oh, nu mag hij opeens wél oordelen? :eek:
Niet zomaar je standpuntje sneaky gaan aanpassen hè.

Dus waarom zou het niet geloofwaardig zijn dat hij gewoon op TBT speelde en spioneerde, en niks van die plannen afwist?
Dat hij er achterkomt dat Masterkill dat van plan was (die naar break is gegaan) via het AF, moet het er alleen maar zuurder voor hem van gemaakt hebben.
Bovendien is er ook niks van dat plan uitgevoerd, omdat er naar mijn weten ook helemaal geen edels of wat dan ook al klaar stonden, aangezien ago er niks vanaf wist.

Ja, want wij waren hun BG, pukkel. Leer eerst eens de diplomatiek van W18 voor je wat zegt. Ze hebben ons verraden, zo is dat gewoonweg. Dat kan niet ontkend worden.

En wat je nu weer voor onzin over Break verteld, is echt irrelevant. Wat hebben massa's en Break er nou opeens mee te maken? :eek:

Sterker eruit gekomen? |P| was misschien al weggeweest als Insane ons niet had verraden.
En hoezo een maandje of twee vooruit gekeken? Denk je dat Insane het niet meer vol zou houden tegen |P|? In dat geval betekent het dat |P| er niet sterker uit is gekomen.
Klinklare onzin dus wat je hier verkoopt.

je weet dondersgoed wat ik probeer te zeggen.
oordelen en bullshit verkopen is heel wat anders

laten we het tbt zijn voor wat het is, ik weet er niks zeker van, ik zeg je enkel dat die optie nog geloofwaardiger is dan jullie gepreek over het backstabben van half insane.

en wat betreft jullie bg, doe niet alsof ik daar niet van op de hoogte ben, je lult meer onzin dan inhoud nu.
ik bedoel te zeggen dat zij niet over jullie toekomst hoeven na te denken. als een divine er nu voor kiest om een bg met break aan te gaan is dat dan een backstab naar ons? nee we zouden het niet leuk vinden, maar een backstab is het niet zolang ze ons niet direct beginnen aan te vallen.
en zo is dat ook bij jullie gegaan dus niet zo overdreven whinen aub.

er is wat insane vs p ook zo iets als gelijk opgaan in plaats van dat de een de ander ownt, zoals equi vs p op het moment?
dat insane echter in zag dat samen werken met ons meer zou bieden dan de samenwerking met jullie is niet hun fout.
dus ga niet zo simpel lopen strooien met dat alles klinklare onzin is als je alleen in zwart wit kunt nadenken
 

DeletedUser28445

Guest
Ja oké maar wat ik tot nu toe gezien heb is niet veel goeds.. Kan inderdaad dat dat toevallig was toen, maar die kans is klein. Ja Break is een mooi collectief, weet iedereen maar jullie weten zelf ook dat jullie wel een soort van luxe hebben op wereld 18.. Break word daarom ook nog niet gezien als de allround dominante stam omdat jullie het gewoon zo chill en rustig aanpakken. Wat op zich zeker slim is, maar als iedereen dat zou doen zou het een saaie wereld zijn.

Ja Conquer doet het al goed.. Nee L heeft zich nog niet bewezen op wereld 16, heeft hij ook gewoon een accountje gekregen hoor en die wereld is zo inactief als wat. Ja tja, er moet iemand zijn die soms echt zijn mening durft te zeggen ook al is het slecht. Ja wereld 18 is een mooie wereld, net zoals wereld 13 en wereld 8 dat waren. Kan ja, maar je weet inderdaad nooit wat er allemaal kan gebeuren, ach daar zullen we maar niet verder over discussieren.

Ja dat zijn dingen die je zelf moet regelen AOW.. Op werelden waar ik geen goede stam in de buurt had ging ik er zelf eentje oprichten. Eok-54 op wereld 5, TC wereld 8 met Ferdy81, WAA(We Are Arrogant :D) wereld 13. Je maakt je eigen spel, en een co zoeken is ook niet zo moeilijk in een vroeg stadium.

Is niet bepaald een smoesje.. het is net zoals bij jullie nu dat een zwakke plek gevonden is(Tendentieus) doordat ze daar druk blijven zetten op eht front. Aangezien dat bij ons overal gebeurde werden de zwakkere er meteen uitgehaald. Ik doe best veel front aan het Break front hoor.. heb bijna iedereen van Break al zien 'timen'. Hij wilde op Bananass omdat hij wist dat het daar makkelijker ging gaan, meer niet.


Dat kan zo zijn, maar vooralsnog heb je dan een verkeerd beeld. Iedereen timed wel eens zwakjes tegen mindere tegenstanders. En dat is voornamelijk bij conquer geweest. Kan het wel degelijk net als jij met Sigvald beweerd hoor. Tsja, Break pakt het op zijn eigen manier aan. Wij spelen het op onze eigen manier, om het doel van het spel te volbrengen.

Ik neem dat zelf iniatief ook genoeg hoor. Daarom ben ik ook meermaals stamleider geweest en huidig stamleider. Ik neem genoeg (of teveel, noem het wat je noemen wil) voor mijn schotel, zoals ik altijd doe en dat is mezelf inzetten voor een stam. Heb ik overigens maanden geleden ook gezegd. En met mijn eigen account zat ik al in .Sun, .Sun is .Illu geworden en .Illu werd kortijdig even Stam en later Eiland. Dus had gewoon bij exact hetzelfde groepje gebleven, ook met dat account. En reden waarom ik niet door ging is bekend :)

Ja, en dat is gewoon de manier om een oorlog te winnen. De zwakke plekken eruit halen en daar maken zowel |P| als Break gebruik van als die er zijn. Lijkt mij vrij vanzelfsprekend. En tuurlijk gebeurde dat overal, maar dat maakte jullie er zelf naar. Dan moet je niet hele tijd bleren dat jullie 4 fronten hebben als die zelf veroorzaakt zijn door zoals je al zei gewoon overal in te gaan. Dat kan zo zijn voor- en nadelen opleveren dan. Je hebt bijna iedereen van Break zien timen? Lijkt mij sterk hoor. Heb ook genoeg |P|'ers zien timen en die waren ook niet allemaal even best soms beroerd zelfs. L. wilde op Bananass. omdat J. erop speelde niet omdat het account makkelijk is. Het account heeft genoeg fronten, maar de tegenstanders kunnen het gewoon niet altijd houden. Er floppen vaak genoeg spelers daar aan het front. Dus er is echt wel wat te beleven daar hoor, en niet altijd zo makkelijk zoals jij dat verwoord.
 

DeletedUser

Guest
M'n opmerking in z'n geheel telt, maar hier is duidelijk sprake dat idioten zoals jij, dat stukje er vantussenlaten en dan kom je inderdaad tot een nazi-uitspraak.
Ik had het er nog nadrukkelijk bijgezet om dit soort belachelijk en kinderachtige reacties zoals van jou te vermijden. Helaas volharden jullie in jullie allerbeste AF-skills 'de helft van een tekst lezen en dan al beginnen een rage-quote te doen' & 'andere hun uitspraken verdraaien'

Beetje zielig van je, ik had beter verwacht van een speler zoals War-Dog :eek:

ik ga geen woord meer tegen jou zeggen.. je weet heel goed dat de opmerking te ver ging, ook als je je zielig probeert in te dekken met dat kleine stukje er tussen
dat ik er op in ga en respect toon voor al het slechte wat er is gebeurd en is voortgekomen uit de wo1 en 2 heeft niks te maken met wat jij nu weer verkondigd.
 

DeletedUser3435

Guest
Woops NOG eens iemand die het niet kan vinden met Krepox en die wordt door Krepox toevallig *kuchkuch* ook weer eens een klein kind genoemd :eek:
Nee.. jullie zijn allebei heel vergelijkbaar. ;) Grote mond, niks presteren en dan nog steeds een grote mond.
Dat kan zo zijn, maar vooralsnog heb je dan een verkeerd beeld. Iedereen timed wel eens zwakjes tegen mindere tegenstanders. En dat is voornamelijk bij conquer geweest. Kan het wel degelijk net als jij met Sigvald beweerd hoor. Tsja, Break pakt het op zijn eigen manier aan. Wij spelen het op onze eigen manier, om het doel van het spel te volbrengen.

Ik neem dat zelf iniatief ook genoeg hoor. Daarom ben ik ook meermaals stamleider geweest en huidig stamleider. Ik neem genoeg (of teveel, noem het wat je noemen wil) voor mijn schotel, zoals ik altijd doe en dat is mezelf inzetten voor een stam. Heb ik overigens maanden geleden ook gezegd. En met mijn eigen account zat ik al in .Sun, .Sun is .Illu geworden en .Illu werd kortijdig even Stam en later Eiland. Dus had gewoon bij exact hetzelfde groepje gebleven, ook met dat account. En reden waarom ik niet door ging is bekend :)

Ja, en dat is gewoon de manier om een oorlog te winnen. De zwakke plekken eruit halen en daar maken zowel |P| als Break gebruik van als die er zijn. Lijkt mij vrij vanzelfsprekend. En tuurlijk gebeurde dat overal, maar dat maakte jullie er zelf naar. Dan moet je niet hele tijd bleren dat jullie 4 fronten hebben als die zelf veroorzaakt zijn door zoals je al zei gewoon overal in te gaan. Dat kan zo zijn voor- en nadelen opleveren dan. Je hebt bijna iedereen van Break zien timen? Lijkt mij sterk hoor. Heb ook genoeg |P|'ers zien timen en die waren ook niet allemaal even best soms beroerd zelfs. L. wilde op Bananass. omdat J. erop speelde niet omdat het account makkelijk is. Het account heeft genoeg fronten, maar de tegenstanders kunnen het gewoon niet altijd houden. Er floppen vaak genoeg spelers daar aan het front. Dus er is echt wel wat te beleven daar hoor, en niet altijd zo makkelijk zoals jij dat verwoord.
Ja maar hij wist dat ik er was dus.. dan is het gewoon dom. Maar oké, we zullen vanzelf wel merken of hij het kan of niet. Sigvald is gewoon het tijdstip waarop hij ze stuurt ;) Inderdaad ja, maar de manier waarop is niet super 'bad-ass' om het zomaar te zeggen, eerder saai. Ik zou er niet in kunnen spelen..

Ja dan snap ik inderdaad niet waarom je niet doorging maar soit dat zijn mijn zaken ook niet. True.. doet Break goed en doet zelfs EQUI goed. Maar dat is ook gewoon omdat alles onder druk staat, is bij EQUI ook een tijd zo geweest en daar gingen accounts met hopen verloren.. Bij Break niet want jullie hebben maar één front. Ik heb al veel Break'ers zien timen ja.. Bananass heeft veel front maar ook meer als genoeg OS dus dan maakt het niet uit hoeveel front je hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ga geen woord meer tegen jou zeggen.. je weet heel goed dat de opmerking te ver ging, ook als je je zielig probeert in te dekken met dat kleine stukje er tussen
dat ik er op in ga en respect toon voor al het slechte wat er is gebeurd en is voortgekomen uit de wo1 en 2 heeft niks te maken met wat jij nu weer verkondigd.

Haha, ik ben helemaal niet te ver gegaan :rolleyes:
Dat kleine zinnetje die je compleet negeert verandert de volledige context van de zin ervoor en het deel erna.
Ofwel pak je de zin op z'n geheel, ofwel stop je met je stomme commentaar te geven en iemand te bombarderen tot neonazi.

En lol, jij denkt dat je het enige heilige zieltje bent die respect heeft voor alle mensen die daar gesneuveld zijn?:eek: Hoe arrogant :eek:

Nee.. jullie zijn allebei heel vergelijkbaar. ;) Grote mond, niks presteren en dan nog steeds een grote mond.

Je zelfportret aan het schetsen? ;)
 
Bovenaan