Met wie zou je graag in de stam willen zitten op 73?

Reactiescore
1.893
Reactiescore
2.386
1. Speler: Mathieu @MementoMori
Reden: Inzet, grappig, topgesprekken en een geile beer.

2. Speler: Slechte @DUCKTATOR
Reden: Lijkt wel een abuser, maar maakt iedere wereld dikke winst. In mijn ogen een van de beste spelers die tw.nl nog heeft dezer dagen.

3. Speler: Ian @Faithless.
Reden: Toffe gozer, als tegenstander gehad op 66. Wil nu ook wel eens met hem samenspelen.

4. Speler: Robbert @Rob.
Reden: Zodat ik hem gemakkelijker kan uitlachen.

5. Speler: Maarten @maretan
Reden: Altijd op de planning gestaan, eindelijk gelukt (en zelfs op hetzelfde acc).

6. Speler: Stijn (Illertilo)
Reden: Liever in de stam dan op het account, dan zie ik hem niet dagelijks klagen en zagen en onbegrijpelijke dingen typen.

7. Speler: Elias @Gilfoyle
Reden: (samen) Biertjes drinken, maar toch ook lekker deffen. :)

8. Speler: Matthias @Kodakski
Reden: Intelligente gozer, beste leider van Cave! tot nu toe. Wil ook nog eens full time met hem samen spelen zonder dat 1 vd leiding is, eventueel als co.

9. Speler: @r00t
Reden: Toch al paar toffe gesprekjes gehad. Old gens die nog wat hulp kunnen gebruiken, maar ze geraken er zeker.

10. Speler: @NIETTEDOEN of @Kechvin.
Reden: Hopende op een financiële donatie.
 
Reactiescore
5.701
Stan kutnoob, ik zal je nog eens aanbevelen man man man.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
1. Speler: @MyPride
Reden: Hij is dik, maar wel goed. Tevens een speler waar je wel flink om kan lachen en gehele onderbouwde posten onderuit haalt met argumenten als: "Dit is veel te lang, rot op" of "ga eens niet zo janken noob".

2. Speler: @maretan
Reden: Dikke deffer en oud-stamgenoot van W66. Aardige kerel die de tijd neemt om iets bij te dragen aan de community, hierbij denk ik dan aan wereld-analyses (W71) of het geven van uitleg aan nieuwe spelers over hoe je je account positioneerd (W66).

3. Speler: @Single Malt
Reden: Vgm ooit een keer tegen hem gespeeld op W56. Hoor altijd veel positieve verhalen over deze speler en zou wel eens met hem in een stam willen spelen. Schijnt ook mooie aanvallen op te kunnen zetten.

4. Speler: @DragonShield3
Reden: Laurens heb ik vrij vaak tegen z'n schenen aan lopen trappen, maar nu ik op W71 met hem speel blijkt het toch wel een hele chille gast te zijn. Over zijn skills hoef ik niet verder uittewijden, want die zijn algemeen bekend.

5. Speler: @smashingone
Reden: Op W39 heb ik nog met Cees gespeeld en hij bouwt toch altijd weer een dik rim-account op. Cees en rim is net als alcohol, kapsalon en de zaterdagavond, het gaat nou eenmaal goed samen.

6. Speler: @The Alcoholic Dream
Reden: Dick is een prima kerel en leuke speler. Rustige jongen die het spelletje beheerst, maar ook gezellig om mee samen te spelen. Als leider vind ik hem soms wel een beetje natuurlijk overmacht missen, maar daar kan hij niet veel aan doen.

7. Speler: @Faithless.
Reden: Ian is op W66 een goede vriend van me geworden, maar is tevens ook gewoon een pro-player. Qua defniveau zet ik hem persoonlijk bij de beste 5% van tribalwars.nl.

8. Speler: @Dream Team.
Reden: Ooit nog een krappe maand bij Jonathan op het account gespeeld, prima gast die zijn zaakjes altijd mooi op orde heeft. Van wat ik er nog van weet bracht hij altijd veel structuur in zijn team en functioneerde hij als een echte hoofdspeler. Mensen die verantwoordelijkheid nemen over hun account zijn schaars, dus zeker een welkome versterking.

9. Speler: @Erebos.
Reden: Fabian, of zoals wij hem zelf noemen: "De slavendrijver". Topspeler eerste klas, maar wordt door sommige niet zo gezien omdat hij niet echt van het vriendjes maken is. Kiest altijd voor uitdaging en is zeer bepalend voor stam en wereld.

10. Speler: @Serenity
Reden: Er moet immers iemand deffen en offen onder etenstijd hé als wij allemaal lekker in het restaurant zitten.

Ps; als Dani een AF-account had stond hij er sws bij
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
6. Speler: @The Alcoholic Dream
Reden: Dirk is een prima kerel en leuke speler. Rustige jongen die het spelletje beheerst, maar ook gezellig om mee samen te spelen. Als leider vind ik hem soms wel een beetje natuurlijk overmacht missen, maar daar kan hij niet veel aan doen.

*Dick
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Voor dit lijstje namen gebruikt die actief zijn op W73 en waar ik afgelopen tijd niet/nauwelijks mee samen gespeeld heb.

1. @Faithless.
Op W62 was Ian al een echte topper en ken hem als een loyale kerel waar je van op aan kunt.

2. @maretan
Heb iemand nodig die mij leert deffen zonder vakanties. En daarnaast kun je Maarten helemaal niet haten, tenzij je jezelf haat.

3. @Kechvin.
Voor de sfeer, en ik ben skeer.

4. @Roald97
Omdat ik nog nooit een wereld met of tegen jou gespeeld heb, maar jouw schrijfstijl hier op het AF mij aanspreekt en je overkomt als een fanatieke speler. Voor mij altijd een pluspunt en zou je zeker graag eens in de omgang willen meemaken.

5. @Erebos.
Fabian en ik waren op W62 een periode de main leiders van de twee overgebleven stammen. Heb altijd respect voor je gehad in die periode, waar we veel dingen hebben moeten uitpraten. Ook met jou zou ik graag nog eens aan dezelfde zijde vechten ;)

6. @kingsdorp
Anton is iemand met een sterke eigen mening en kan soms vol tegen een populaire opinie ingaan. Dit kan ik soms wel waarderen (lees: soms) :redface:

7. @Theo Walcott.
Met Rene mooie tijden gehad op W62. Verder een vrolijke spammer en het is altijd leuk om met iemand te spelen die denkt dat hij goed is!

8. @Global Knowledge
Puur om samen de spotprententopics onder te spammen :rolleyes2:

9. @Ezra the King iedereen die liefde heeft voor mijn prentjes krijgt natuurlijk liefde van mij!

10. @Heres20BucksKillMe
Ik kan Lars ook wel goed gebruiken om van mijn TW verslaving af te komen.


Ps: bij 20+ likes maak ik ook nog een lijstje met wie ik niet in de stam zou willen!
 

Deleted User - 487960375

Guest
Ik ga helaas niet hieraan mee doen, aangezien ik eigenlijks iedereen wel mag en respecteer

Dus ik nomineer iedereen <3
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.367

DeletedUser81766

Guest
Mijn doel: zorgen dat ik in een van deze lijstjes beland voor het eind van de wereld.
 
Reactiescore
1.454
1. Speler: Jasey @krepox
Reden: Jasey heeft veel indruk op mij gemaakt op W50. Hij samen met Andries hebben Karma er echt doorheen gesleurd, waren nooit beroerd om VVs te pakken, waren over actief zelfs als ze geen tijd hadden. Dit zijn de mensen die je in je stam wil hebben, iemand die door het vuur gaat voor de stam.

2. Speler: Andries @YoWhite
Reden: Zelfde als hierboven.

3. Speler: Laurens @DragonShield3
Reden: Laurens mag misschien af en toe een eikel zijn tegen mensen, maar op stam niveau is het meer dan een prima kerel. Daarnaast is hij imo de beste deffer op de Nederlandse TW die dus heb ik er altijd graag bij.

4. Speler: Hidde @Magic
Reden: Hidde is gewoon een top gozer. Heb meerdere keren tegen hem mogen spelen en een enkele keer met hem. Is gewoon een gezellig gast, die het spel aardig snapt.

5. Speler: Ezzie @Ezra the King
Reden: Ezzie is gewoon geweldig. Naast dat die continue alle VVs pakt, is die gewoon gezellig en grappig in de stamchats. Kan er altijd mee lachen dus bij deze.

6. Speler: Team Savior of the North
Reden: Goed team, prima speler, bewezen en ik ben waarschijnlijk de enige TW'er die nooit problemen heb gehad met Inge (als ik de verhalen hoor van mijn oud stamgenoten :p) dus wat mij kan je er gewoon prima bij!

7. Speler: Daan @Power of Knowledge
Reden: Daan krijgt deze nominatie alleen al omdat ik dan af en toe een foto krijg opgestuurd :p. Grapje, gewoon goede off'er en deff'er en is gewoon gezellig in chats. Voor jouw heb ik altijd plek in de stam.

8. Speler: Roald @Roald97
Reden: Als je een wereld wilt winnen moet je Roald binnen je stam hebben. Die organiseert de boel goed en weet gewoon wat die moet doen als leider. Helaas heb ik het zelf niet mee mogen maken, maar de verhalen zijn voor mij meer dan voldoende om met je in de stam te willen.

9. Speler: Daan @slizz
Reden: Daan, wat kan jij af en toe een naar mannetje zijn. De aantal keren dat jij mij belachelijk hebt gemaakt of probeerde, mij voor alles hebt uitgemaakt is ontelbaar. Echter toen wij samen speelde was je gewoon een topper. Dat is hopelijk sinds toen niet veranderd en zal je altijd nog naar binnen halen als ik de kans krijg!

10. Speler: Maarten @maretan
Reden: Maarten is gewoon een gezellige gast die een aardig potje kan TW'en. Er is niet zoveel negatiefs te zeggen uit mijn ervaring, dus zou hem graag in mijn stam hebben.
 
Bovenaan