Met wie zou je graag in de stam willen zitten op 73?

Reactiescore
1.148
Reactiescore
967
Ik vind dit soort lijstjes altijd erg vermakelijk om te lezen, dus dacht laat ik zelf maar eens iets toevoegen in plaatst van alleen maar loeren. Spelers in het lijstje zijn eigenlijk alleen spelers waar ik nog niet/nauwelijks mee gespeeld heb in stamverband, maar me wel erg vriendelijk/interessante/goede spelers lijken. :rolleyes2:


1. Speler: @maretan
Reden: Op 66 weinig mee hebben kunnen spelen, want toen ons account NEO joinde waren ze al snel weg (ik zal het niet persoonlijk opnemen :eek2:). In de korte tijd dat we wel in de stam zaten, voelde Maarten als een rustige stamgenoot aan die constant probeerde te handelen in stambelang. Lijkt me altijd nodig om zulke spelers in je stam te hebben, om een beetje te kunnen compenseren tegen alle heethoofden die TW ondertussen wel kent. Bovendien zou ik wel is met de ekte snipe 2020 willen spelen.

2. Speler: @Rob.
Reden: Post leuk zowel op het AF als in de wereldchat, lijkt me zeker een fijne stamgenoot. En hij heeft het huisdierentopic geopend, lijkt me al genoeg.

3. Speler: @Dream Team.
Reden: Op 70 maar heel even mee in de stam gezeten, maar kwam erg aardig over, wel beetje noob hoor :cool2:. Maar even serieus, altijd handig om wat sterke old gens te hebben. Hoor verder alleen maar positieve dingen verder over hem, dus lijkt me een logische keuze.

4. Speler: @JokersBrain
Reden: Ik ken Jokersbrain verder niet, maar hoor veel verhalen over hem... Zowel erg positief als erg negatief. Lijkt een love him or hate him situatie te zijn? Ik berust me alleen op de werelden die ik gespeeld heb en waarvan ik het AF gevolgd heb, wat er maar erg weinig zijn, en vind hem argumentatief erg sterk.

5. Speler: @kingsdorp
Reden: Ik vind het erg vermakelijk dat hij iedereen op de kast weet te jagen elke keer, en dit niet alleen met shitposts doet maar ook met gefundeerde posts. Of ik het altijd eens ben met zijn posts, laat ik in het midden, maar de reacties die er op komen zijn al goud. Verder is het volgens mij gewoon een erg goede speler.

6. Speler: @slizz
Reden: Van horen zeggen een erg goede speler en post net als de bovenstaande spelers erg goed. Speelt ook league hoor ik? Vind ik mooi, wel een kut spel.

7. Speler: @Calamity.
Reden: Memes :cool2:

8. Speler: @Global Knowledge
Reden: Nog meer memes en kata's :cool2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Yeeeet
 
Bovenaan