Met wie zou je graag in de stam willen zitten op 73?

DeletedUser69389

Guest
De bedoeling is dus dat je een lijstje met minimaal 5 max 10 spelers maakt met wie je graag in de stam zou zitten (het zou uiteraard handig zijn moesten deze al op wereld 73 spelen:p). Als iedereen dit lijstje overneemt is het misschien het meest duidelijk:

PHP:
1. Speler:
Reden:

2. Speler:
Reden:

3. Speler:
Reden:

4. Speler:
Reden:

5. Speler:
Reden:

6. Speler:
Reden:

7. Speler:
Reden:

8. Speler:
Reden:

9. Speler:
Reden:

10. Speler:
Reden:



1. Speler: Laurens @DragonShield3
Reden: Ja hij is een lul. Maar wel een van mijn favoriete assholes. Meermaals prettig mee op een account samengewerkt. Heeft een grote bek maar ook een heel klein hartje.

2. Speler: Jeremy @Felicitys
Reden: Meermaals mee gespeeld en het was altijd aangenaam. Weet wat hij doet en kan lullen als brugman. Dat lullen doet hij niet alleen over tw, maar ook over vrouwen. Jer ik hoop je niet ooit te zien bij All Your Need Is Love, ondanks dat het er wel op begint te lijken.

3. Speler: Ian @Faithless.
Reden: Gezellige, goede en bovenal sociale speler. Cijfert zich weg voor een stam en dat heb je gewoon nodig.

4. Speler: @Roald97
Reden: Speler waar ik lang mee terugga. Op een botsing op het eind van wereld 59 na kan ik altijd goed met hem overweg en tsja iemand moet hem laten herinneren aan onze noobtijd waarin wij het niet zo nauw namen met de afspraken en regeltjes haha. Roald 4 president.

5. Speler: Maarten, @maretan
Reden: Begonnen op 48 en heeft ondertussen veel geleerd. Lijkt met iedereen door een deur te kennen, nja op Laurens na. Puur en alleen omdat Laurens nu moet erkennen dat iemand zijn veters kan strikken en hij het bijna bij Maarten moet doen.

6. Speler: Lars, @Dr. Hannibal Lecter
Reden: Ken hem nog van w19. Qua spel niet onwijs veel herinneringen. Maar met Lars in een chat heb je wel gegarandeerd gezelligheid. Gewoon een mooi en oprecht persoon.

7. Speler: Bonaya, @Single Malt
Reden: Chill spelers zullen af en toe nog steeds badend in het zweet wakker worden met rillingen over hun gehele lijf terugdenkend aan die verschrikkelijke molens. Wat een held is onze katoenplukker toch. Ook zijn memes van gescreenshotte uitspraken zijn legendarisch.

8. Speler: Ezra, @Ezra the King
Reden: 70 is te vroeg gestopt. Ik had wel meer van hem willen zien. Een en al gezelligheid in de Pony chat.

9. Speler: Pepijn, AoD
Reden: Zat absoluut fout op 43, maar heeft daar berouw en spijt voor getoond i.t.t. anderen zoals Alex, Twan of Willem. Meermaals fijn mee samengewerkt in acc en/of stamverband. Blij om te zien hoe die zich heeft teruggeknokt en goede speler.

10. Speler: Jonathan @Dream Team.
Reden: Goede speler. Wel af en toe wat gezien, maar niet voldoende. Ik kan al mijn haren van mijn hoofd trekken uit frustratie dat ik je heb getipt bij Roald hahaha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Duidelijk Martijn.
 
Reactiescore
2.386
Ik begrijp het.
Alleszins al niet met Martijn!!
 
Reactiescore
1.278
Kunnen we er niet maken met een lijst van 10 waarmee je niet wilt? Word wel erg lastig zo.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Rob jij stabber

Taylor swift fanclub maken en dan beginnen over angelina jolie
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Taylor swift gaat toch niet in haar eigen fanclub zitten??
 
Reactiescore
7.942
1. Speler: @Roald97
Reden: Leuke kerel, erg volwassen overkomend maar in RL echt nog een broekje. Maar zorgt goed voor zijn zaken en altijd leuk om mee in een stam te zitten.

2. Speler: @smashingone
Reden: Deze man is een machine, aardig ook. Leuk leuk leuk

3. Speler: @Rob.
Reden: Geen eigenlijk, is gewoon een hele leuke man met een leuk koppie

4. Speler: @MyPride
Reden: Doet de laatste tijd veel te aardig, zo nu en dan met het nazisme geconfronteerd worden is nog nooit iemand aan doodgegaan. Alles met mate

5. Speler: @dialgaman
Reden: Is te lang geleden alweer, wil je weer eens meemaken. Leuk leuk leuk

6. Speler: @benji
Reden: Zoveel mensen vinden hem niet leuk, dat maakt het juist zo leuk.

7. Speler: @kingsdorp
Reden: haat ook altijd op iedereen en zorgt voor veel drama, super leuk om dat te volgen

8. Speler: @.MortuaMemoria
Reden: Maks is mn maat, niemand komt aan Maks

9. Speler: Meeste van jullie zijn eigenlijk best wel kut kom ik tot de realisatie.
Reden: Fuck deze shit eigenlijk

10. Speler: Eigenlijk is dit ook echt een ontiegelijk stom spel
Reden: Roald zijn premade is fake.
 
Reactiescore
2.303
#HaHa.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
10. Speler: Jonathan @Dream Team.
Reden: Goede speler. Wel af en toe wat gezien, maar niet voldoende. Ik kan al mijn haren van mijn hoofd trekken uit frustratie dat ik je heb getipt bij Roald hahaha.

Waarvoor bedankt! Jonathan is een prettige toevoeging aan het team. :smile:
 
Bovenaan