Met welke 5?!

Reactiescore
3.584
Ik ben Tom.

Gespeeld op diverse accounts. Sixfeetmen, immortal dude en later pavo. Wij hadden als laatste oorlog volgens mij tegen target ofz? End end game

En dacht blijf eens orgineel ^^

Target was mijn stam ja, die 2 laatste accounts ken ik nog goed, die eerste zegt mij vaag nog iets maar kan ook zomaar een acc zijn erop lijkt. Altijd fijn als w23 spelers tevoorschijn komen, veel succes op iL Leone :)
 
Reactiescore
207
Zelf zou ik als basisgroep Damn! installeren. Ben tot op heden erg tevreden over de spelers met wie ik daar nu mag samenwerken en ben van mening dat we een enorm kwalitatieve groep hebben die voor elkaar wilt werken. Het huidig Damn! is misschien wel een van de betere en leukere groepen die ik zelf in tijden heb mee mogen maken. Verder zou ik graag toevoegen:

- Kanade Tachibana. In W38 helaas maar even mee samen kunnen werken, maar wat een klasbak zit daar.

- QQEEZZ: ben enorm te spreken over Nico en Daan, heb in W68 al enigszins mogen aanschouwen dat zij wel weten hoe het spel in elkaar steekt. Nico heb ik mogen verwelkomen op hetzelfde account en vanuit daar zeer aangenaam, maar helaas ietwat kort, samen kunnen werken. Zonder twijfel verdienen zij hier een plekje. Doe dit duo overigens maar een mooi plekje aan het front als ik dan toch mag kiezen :wink:

- Daarnaast zou ik graag met The Fault in Our Stars willen samenwerken. Hoewel ik de speler(s) persoonlijk volgens mij niet ken, heeft hun optreden in W70 behoorlijk wat indruk op mij gemaakt. Het dusdanig respect hebben voor je tegenstander als ik daar voorbij heb zien komen, doen naar mijn mening alleen de grootste (lees: beste) spelers.

- Verder zal ik nog twee accounts aanvullen die ik volgens mij niet persoonlijk ken, maar waar ik op basis van hun huidige prestaties in W71 wel erg benieuwd naar ben en daarom ook aan dit lijstje toevoeg: Cherno Alpha en de ontembare leeuw. Ondanks dat "de ontembare leeuw", iL Leone Indomabile, wel enige voorsprong heeft gekocht, lijkt het mij wel een kwalitatief gezien sterk account en blijft het op hoog tempo in de bovenste regionen spelen. Ik ben dan ook benieuwd wat het nu met zijn tegenstanders zal doen, nu zij net zoals tegen ex-Fruit hun hand massaal hieven.

Cherno Alpha draait ook op veel vlakken mooi mee en slaat recent bijvoorbeeld een mooie slag bij VHN. Verder enkel positieve geluiden over dit account opgevangen, waardoor ik hier ook erg benieuwd naar ben. Op basis van wat ik nu zie en hoor over het account zou ik deze graag meenemen en nomineren.

We zullen ons best doen je trots te maken, bedankt voor de vermelding.

Love Cherno
 

DeletedUser77113

Guest
I Just Knocked You Out.
Hoewel ik het team achter dit account niet meen te kennen, denk ik dat deze jongens wel enorm goed weten waarmee ze bezig zijn.
Ook is het een van de weinige accounts die momenteel top 5 staan en die die plek niet hebben verworven door zichzelf te boosten.
Hun mooi opgezette aanval op TM was een succes tot dusver. Ik verwacht nog veel moois van dit account.

Back To Business
Zo dichtbij, en toch ook weer niet! Early game een leuke backtime cadeau gedaan... gelukkig kon je er een beetje mee lachen.
Prima spelers in de omgang, een respectabele vijand. Dit is het soort spelers waarmee je in een stam wil zitten!

SatJ
Ik kan het bijna niet geloven dat ik dit neerpen. Maar ook de jongens achter SatJ verdienen hier wel een plekje.
Ik heb dit team mogen leren kennen in w64, weliswaar in het vijandelijke kamp. Ze zijn niet bijzonder goed, maar dit zijn wel spelers die de handdoek niet in de ring hebben gesmeten (wat de andere helft van QUA. wel heeft gedaan), en de wereld hebben uitgespeeld (helaas voor hen wel een LOSE). Ik zou graag eens een wereld met hen in de stam spelen.

iL Leone Indomabile
Kijkende naar hun ODS verwacht ik heel veel van hen in een stam.


Amen
Dit team verdient ongetwijfeld een plaatsje in het lijstje.
Het is van w40 geleden dat ik hen heb leren kennen, 2 die hards die alles zouden doen voor de stam om hem staande te houden. Respect voor vriend en vijand. Altijd correct gehandeld. Een dikke duim voor deze 2
 
Reactiescore
177
I Just Knocked You Out.
Hoewel ik het team achter dit account niet meen te kennen, denk ik dat deze jongens wel enorm goed weten waarmee ze bezig zijn.
Ook is het een van de weinige accounts die momenteel top 5 staan en die die plek niet hebben verworven door zichzelf te boosten.
Hun mooi opgezette aanval op TM was een succes tot dusver. Ik verwacht nog veel moois van dit account.

Back To Business
Zo dichtbij, en toch ook weer niet! Early game een leuke backtime cadeau gedaan... gelukkig kon je er een beetje mee lachen.
Prima spelers in de omgang, een respectabele vijand. Dit is het soort spelers waarmee je in een stam wil zitten!

SatJ
Ik kan het bijna niet geloven dat ik dit neerpen. Maar ook de jongens achter SatJ verdienen hier wel een plekje.
Ik heb dit team mogen leren kennen in w64, weliswaar in het vijandelijke kamp. Ze zijn niet bijzonder goed, maar dit zijn wel spelers die de handdoek niet in de ring hebben gesmeten (wat de andere helft van QUA. wel heeft gedaan), en de wereld hebben uitgespeeld (helaas voor hen wel een LOSE). Ik zou graag eens een wereld met hen in de stam spelen.

iL Leone Indomabile
Kijkende naar hun ODS verwacht ik heel veel van hen in een stam.


Amen
Dit team verdient ongetwijfeld een plaatsje in het lijstje.
Het is van w40 geleden dat ik hen heb leren kennen, 2 die hards die alles zouden doen voor de stam om hem staande te houden. Respect voor vriend en vijand. Altijd correct gehandeld. Een dikke duim voor deze 2

Thnx voor de nominaties man. Wij kennen jou ook niet weet niet welke werelden je hebt gespeeld of welke persoon achter dit account zit.
 
Reactiescore
206
Amen
Dit team verdient ongetwijfeld een plaatsje in het lijstje.
Het is van w40 geleden dat ik hen heb leren kennen, 2 die hards die alles zouden doen voor de stam om hem staande te houden. Respect voor vriend en vijand. Altijd correct gehandeld. Een dikke duim voor deze 2

Thanks voor je nominatie en mooie woorden. Goed om je weer eens te spreken en hier te zien, dat is al een hele tijd geleden! :wink:
 

DeletedUser80076

Guest
SatJ
Ik kan het bijna niet geloven dat ik dit neerpen. Maar ook de jongens achter SatJ verdienen hier wel een plekje.
Ik heb dit team mogen leren kennen in w64, weliswaar in het vijandelijke kamp. Ze zijn niet bijzonder goed, maar dit zijn wel spelers die de handdoek niet in de ring hebben gesmeten (wat de andere helft van QUA. wel heeft gedaan), en de wereld hebben uitgespeeld (helaas voor hen wel een LOSE). Ik zou graag eens een wereld met hen in de stam spelen.

Bedankt voor de nominatie topper !
Wel wil ik melden dat we voornamelijk als stack speler werden gebruikt en ons pas hebben kunnen "tonen" toen het ver aan al te laat was ! ;)
Maar we gaan er alles aan doen om het tegendeel zeker te bewijzen ! <3
 
Reactiescore
206
Haha Laurens, waar speel jij dan? Nog weinig van jou gehoord hier.

Overigens lang niet altijd newgens, tenzij jij een nieuwe of speciale definitie daarvan hanteert.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik speel hier niet hoor. Dit zijn vaak de interessantste topics maar ik werd teleurgesteld.
 
Reactiescore
69
Het moeten wel spelers van deze wereld zijn, anders hebben we er niets aan.

Om hier dan nog even gehoor aan te geven;

Rogier (Vito Corleone W12): beest, ken hem al best lang, fijne speler en hele aardige kerel. Ookal speelt hij hier voor pp.
Huib (Predec): leren kennen op W70, tactisch een topper.
Jannes: leider van WAO als ik het goed heb op W42, waar ik leider was van Vitae. Weet niet waar hij hier speelt.
I Just Knocked You: goede stats hier en zo te zien zelf verdient. Ken ze niet, maar wel benieuwd naar.
Sambal-Bij: hele aardige kerel, staat altijd klaar, niets is teveel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik doelde op Rogier en Frank van Cabbie. Dat zijn debielen pur sang.
Leider van Vitae en mij niet eens kennen? Zou me verbazen. Wie ben jij dan?:)
 
Bovenaan