Met welke 5?!

Reactiescore
3.539
Ik doelde op Rogier en Frank van Cabbie. Dat zijn debielen pur sang.
Leider van Vitae en mij niet eens kennen? Zou me verbazen. Wie ben jij dan?:)

Rogier is echt onhandelbaar als hij zen goesting ni krijgt. Dat terzijde ben ik ook erg benieuwd wie hij is, heb zoveel besprekingen gehad met Vitae leiding en niemand van die personen is hem. Zal dan toch in de prille start geweest moeten zijn.


met mij wil je niet in de stam joh. Ik doe niks.

Kan je ook niets verkeerd doen, das al beter dan de meeste mensen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Rogier heeft sinds W12 geen enkele keer meer van betekenis gespeeld. Hij is nu niet beter dan een speler die morgen begint te twen. Voor de gezelligheid zou ik hem al helemaal niet willen.
 
Reactiescore
3.539
Op w66 wou ik hem naar men stam halen wegens gebrek aan deftige spelers (in de start/korte omgeving) en hij toch enige reputatie had. Toen bleek al snel hij zich helemaal niet wou schikken aan een visie van de stam en puur enkel en alleen zijn belang van het account volgde.

Dusja dikke doei bij mij dan, toen was die boos. Sindsdien niet zo'n fan meer wat ik wel was op w12 toen ik pas begon met TW en hij rang 1 stond op een giga wereld met 100 volle continenten. Ik lag in c90. effe meegeven voor de nieuwe TW spelers onder ons, stel je dat maar eens voor^^
 

DeletedUser74418

Guest
Laurens is nog erger dan iemand die niks doet. Hij is een vieze runner
 

Deleted User - 487954235

Guest
Ja temp was eitje, had meer verwacht. Zeker van paar van jullie. Die hadden echt een grote bek. Speel je deze wereld trouwens?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mijn Dreamteam van W71:
Het dreamteam wat ik hieronder ga beschrijven is opgesteld op basis van hun huidige start en/of de ervaring die ik met desbetreffende speler heb uit het verleden.

1. Acta Est Fabula.
Acta was op W56 mijn stamgenoot en daar heeft het account een goede indruk op mij achtergelaten. Vooral defensief heeft het account altijd zijn mannetje gestaan, alhoewel dat zeker niet altijd zonder verliezen ging. Echter is dat gezien de tegenstand die ze toen hadden natuurlijk niet onlogisch. Op W71 zijn ze weer uit de startblokken geschoten en maken ze een sterke start door. Zeker een team om in de toekomst rekening mee te houden en welke vermoedelijk een mooie clash met Hi Ho aan zal gaan!

2. QQEEZZ
Toevallig ook een oud-stamgenoot van me van W45, maar ik heb vernomen dat hier nu een ander team opzit. Hebben een mooie actie opgezet en gepland tegen mijn stam Gamble en hiermee maar liefst 3 accounts weggespeeld. Chapeau voor de geleverde prestatie. De bespelers hebben de afgelopen werelden flink ervaring opgedaan en gaan vermoedelijk ook deze wereld weer een gooi naar top 5 doen. Met een prachtig rim-account wat richting het slagveld zal trekken is het zeker mogelijk dat dit ze zal lukken. Vooral Nicolas komt op mij over (en van horen zeggen) als een prima speler met spelinzicht, skills en doorzettingsvermogen.

3. The American Sniper
Een team waarvan ik op W49 allerminst van onder de indruk was, maar zich de daaropvolgende werelden flink verbeterd heeft. Van de huidige community hoor ik vele positieve verhalen over dit account en wordt het volgens sommige zelfs gerekend als een van de top 3 accounts op deze wereld. Een account wat zich reeds bewezen heeft en deze wereld met pre-made Hi Ho gestart is. Het is i.m.o een van de sterkere accounts van deze stam en tevens een van de weinige die het zonder grote hoeveelheid boosts, slaafjes en interns gaan regelen.

4. TheTrainGoesChuChuuu
Mijn stamgenoten van W66 en tevens de nummer één van deze wereld. Met Jannes erbij hebben ze nog een speler erbij die een stam kan dragen. Op het account spelen met Jannes en Inge twee stabiele factoren die een wereld voor je kunnen winnen, maar met Imre en Rick spelen er ook twee jongens die ervoor zullen zorgen dat het account zelf richting top 5 gestuwd zal worden. Eigenlijk was enkel Ruben ook genoeg om dit account in mijn 5-squad te zetten want die aanvals-planner is relaxed.

5. Et Murus Magnificum
De laatste plaats geef ik aan de enkele van de huidige stamgenoten die er deze wereld nog wat moois van gaat proberen te maken. Tevens oud stamgenoten van W56 en W66. Ook op W66 zijn ze als kleine rimmer gestart en hebben ze zich met hoge activiteit, enorme farmdrang en voldoende skills naar boven gewerkt. Hoewel ik denk dat ze het met hun ligging en hoeveelheid punten het net als ik lastig gaan krijgen deze wereld, vind ik ze toch dit plekje in mijn 5-squad waard.
 

DeletedUser79168

Guest
1. Acta Est Fabula.
Acta was op W56 mijn stamgenoot en daar heeft het account een goede indruk op mij achtergelaten. Vooral defensief heeft het account altijd zijn mannetje gestaan, alhoewel dat zeker niet altijd zonder verliezen ging. Echter is dat gezien de tegenstand die ze toen hadden natuurlijk niet onlogisch. Op W71 zijn ze weer uit de startblokken geschoten en maken ze een sterke start door. Zeker een team om in de toekomst rekening mee te houden en welke vermoedelijk een mooie clash met Hi Ho aan zal gaan!

Bedankt voor de mooie woorden zullen ze nu alleen proberen waarmaken, team is wel al beetje veranderd sinds w56 in mijn ogen alleen maar verbeterd.
 
Reactiescore
142
Laurens is nog erger dan iemand die niks doet. Hij is een vieze runner

Ik ken anders toch wel iets heel anders van Laurens dan het beeld dat je nu van hem schetst, je mening zal vast gebaseerd zijn op 1 voorval wat waarschijnlijk gewoon een hopeloze situatie was.
 

DeletedUser77113

Guest
Mooi lijstje,

Alleen denk ik dat je de jongens op QQ een beetje hoog hebt zitten... ik zou hen namelijk niet omschrijven als zijnde doorzetters, eerder het tegenovergestelde
 

DeletedUser77113

Guest
ik vind dat dit afhangt van de wereld waar je ze tegenkomt. Als je enkel op w64 af zou gaan dan zou ik ze inderdaad ook geen doorzetters vinden.

Klopt, ik heb geen ervaring met hen op andere werelden.
Maar als je enkel doorgaat als je aan het winnen bent dan noem ik het niet perse een doorzetter...
 
Reactiescore
412
mwah op w57 wil ik niet zeggen dat we aan t winnen waren, maar er was een hele fijne stamsfeer en iedereen wilde voor mekaar door het vuur gaan. Nico was daar de aanvalscoordinator (dit vond hij leuk om te doen, maar kon toen nog veel leren al zeg ik het zelf). Deze rol heeft hij serieus op zich genomen, en heeft ten alle tijden volle inzet voor de stam getoont. Een klein voorbeeld hiervan is dat hij op een gegeven moment op 4 accounts tegelijkertijd munten aan t slaan was via de vv. Ook allemaal met vlagboost aan. Dit enkel zodat we meer edels konden spammen tijdens de massa's en zo meer winsten konden boeken als stam zijnde. Verder probeerde hij ook altijd in oplossingen te denken bij moeilijkheden voor de stam, en was een hele fijne speler om destijds mee samen te spelen.

Natuurlijk praat dat nog niet zijn delete op w64 goed, maar zo kan je met elk individu wel goede en slechte ervaringen hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nico is een slechte verliezer. Als het slecht gaat is hij niet diegene die je gaat redden.

Zeker een goeie farmer en interner. Topspeler pur sang.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Nico is een slechte verliezer. Als het slecht gaat is hij niet diegene die je gaat redden.

Zeker een goeie farmer en interner. Topspeler pur sang.
Een goede speler geeft ook niet snel op. Wat ik hieruit opmaak.
 
Bovenaan