Met welke 5?!

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Met welke 5?!
Aangezien het AF nu al transformeert in een forum waar iedereen zijn frustraties op elkaar kan uiten i.p.v. hoogwaardige content te plaatsen is het tijd voor een iets 'inhoudelijker topic'. Op W71 zitten zonder twijfel enkele teams die bewezen hebben een wereld te kunnen winnen, maar er zitten ook vast en zeker een paar 'hidden gems' verstopt in de grote menigte. In dit topic heb je de kans om jouw stamleden de hemel in te prijzen, je verwachtingen met de rest van de wereld te delen ofwel de druk bij je vijand te leggen. Gelieve in je lijstje enkel accounts van W71 op te nemen.

De bedoeling van het topic is om jouw 'ideale stam' samen te stellen. Het gaat hierbij vooral om de kwaliteit/gezelligheid/instelling van het team en niet per se om de ligging op de wereld. Wat zou jouw ideale stam van minimaal 5 accounts zijn om de wereld mee te winnen? Aangezien het AF steeds luier wordt en topics veel te vaak falen (sorry Minion) houden we het deze keer bij een ideale samenstelling van 5 leden. Vooruit, als je veranderingen mentaal echt niet aankan mag je er ook 10 van maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
- jason
- inge
- imre
- jannes
- ruben

Topteam
Welke accounts? Ken niet elke speler persoonlijk, ben wel benieuwd welke accounts hieraan ten grondslag liggen. Ervan uitgaande dat je semi serieus bent :$
 
Reactiescore
1.962
Welke accounts? Ken niet elke speler persoonlijk, ben wel benieuwd welke accounts hieraan ten grondslag liggen. Ervan uitgaande dat je semi serieus bent :$

Ik weet niet precies volgens mij allemaal op het zelfde account
 
Reactiescore
766
Reactiescore
69
Vito Corleone W12
Predec
FarmoX
Cabbie
OrAsU

Allemaal beesten en oldskool-spelers net als ik.
 
Reactiescore
1.019
ik heb toch liever krepox voor het forum gedeelte, die kon lekker p&p voeren joh :p
 
Reactiescore
69
Speelt Krepox nog?

Ik heb spelers gekozen die allemaal nog spelen, anders had ik oa. Conceived en Vayne wel gekozen.
 
Reactiescore
206
Zelf zou ik als basisgroep Damn! installeren. Ben tot op heden erg tevreden over de spelers met wie ik daar nu mag samenwerken en ben van mening dat we een enorm kwalitatieve groep hebben die voor elkaar wilt werken. Het huidig Damn! is misschien wel een van de betere en leukere groepen die ik zelf in tijden heb mee mogen maken. Verder zou ik graag toevoegen:

- Kanade Tachibana. In W38 helaas maar even mee samen kunnen werken, maar wat een klasbak zit daar.

- QQEEZZ: ben enorm te spreken over Nico en Daan, heb in W68 al enigszins mogen aanschouwen dat zij wel weten hoe het spel in elkaar steekt. Nico heb ik mogen verwelkomen op hetzelfde account en vanuit daar zeer aangenaam, maar helaas ietwat kort, samen kunnen werken. Zonder twijfel verdienen zij hier een plekje. Doe dit duo overigens maar een mooi plekje aan het front als ik dan toch mag kiezen :wink:

- Daarnaast zou ik graag met The Fault in Our Stars willen samenwerken. Hoewel ik de speler(s) persoonlijk volgens mij niet ken, heeft hun optreden in W70 behoorlijk wat indruk op mij gemaakt. Het dusdanig respect hebben voor je tegenstander als ik daar voorbij heb zien komen, doen naar mijn mening alleen de grootste (lees: beste) spelers.

- Verder zal ik nog twee accounts aanvullen die ik volgens mij niet persoonlijk ken, maar waar ik op basis van hun huidige prestaties in W71 wel erg benieuwd naar ben en daarom ook aan dit lijstje toevoeg: Cherno Alpha en de ontembare leeuw. Ondanks dat "de ontembare leeuw", iL Leone Indomabile, wel enige voorsprong heeft gekocht, lijkt het mij wel een kwalitatief gezien sterk account en blijft het op hoog tempo in de bovenste regionen spelen. Ik ben dan ook benieuwd wat het nu met zijn tegenstanders zal doen, nu zij net zoals tegen ex-Fruit hun hand massaal hieven.

Cherno Alpha draait ook op veel vlakken mooi mee en slaat recent bijvoorbeeld een mooie slag bij VHN. Verder enkel positieve geluiden over dit account opgevangen, waardoor ik hier ook erg benieuwd naar ben. Op basis van wat ik nu zie en hoor over het account zou ik deze graag meenemen en nomineren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser49571

Guest
Kungfuhondje die naam zie ik voor het eerst terug sinds w23. Was ik al helemaal vergeten.

Wie was jij daar dan of welke stam was je.

Ik ben Tom.

Gespeeld op diverse accounts. Sixfeetmen, immortal dude en later pavo. Wij hadden als laatste oorlog volgens mij tegen target ofz? End end game

En dacht blijf eens orgineel ^^
 
Bovenaan