Met welke 10?

Reactiescore
2.303
W23 gewoon heel de wereld lang van iedereen gewonnen hoor ;) Overigens veel meer werelden gespeeld dan jij opnoemt en degen die je opnoemt nooit als hoofdwereld gespeeld. W47 had ik ruzie met mijn co die mijn stam op w23 verliet waarop ik niet meer met hem wou samenspelen dus besloot niet meer te loggen die avond. Dat mijn acc juist die ene nacht een massa van de gehele omgeving kreeg was een pijnlijke timing.

Ik zeg toch nergens dat je denigrerend deed over Meow en wat je zegt van je kata gebruik klopt niet, jij had meerdere kata aanvallen gestuurd op een speler en zeker weten niet maar 1.
Heb verder geen idee wat Jannick hiermee te maken heeft en wat jouw relatie met hem er toe doet. Feit is dat Sven zijn stam ook op w47 geflopt is en ik vind Sven ook een goeie tw speler hoor maar toont enkel maar dat Fire hem wel nodig had. Zo goed was Fire blijkbaar niet want ze weigerde eerst nog veel accounts die amper wat deden in Bier maar later kregen ook die invites.

Nou op w23 heb je nochtans verloren van de stam van liquicity toen je de wereld in 2 trok niet?

Overigens wil ik je wel eens zien weerleggen wat er gebeurd is tijdens ons kata gebruik? Je snapt dat ik de gehele server wil tonen wat er gebruikt is geweest en wat er gezegd is tegen Maick he?? De skypegesprekken heb ik nog steeds staan en boeit me ook niks aangezien maick er in ging als een klein kind... Sven ik en de rest van PP zijn namelijk geen 12 meer...


Overigens Sven zijn stam?? Oke bier is inderdaad door PP opgericht en dat was enkel als buffer van enkele accounts, nooit hadden wij toen de klemtoon om een volwaardige stam te leiden... Toen we later Solo in Bier zaten en de rest failden hebben wij alsnog 3 spelers van Meow weggewerkt. Tuurlijk heeft Fire sven nodig, Ik zat op Prins Pils en ik ben noodzakelijk voor sfeer en gezelligheid. Jannes stop met zo flauw te doen overal en vertel eens de waarheid :)

Inderdaad ik vond Fire ook niet zo goed. Ze winnen de wereld, waar won jij ooit, Mr runner?
 

DeletedUser75951

Guest
Nou op w23 heb je nochtans verloren van de stam van liquicity toen je de wereld in 2 trok niet?

Bla bla bla... Oke bier is inderdaad bla bla bla... in Bier bla bla... Jannes stop met zo flauw te doen overal en vertel eens de waarheid :)

Flauw bier = NIET te drinken
 
Reactiescore
3.584
Nou op w23 heb je nochtans verloren van de stam van liquicity toen je de wereld in 2 trok niet?

Overigens wil ik je wel eens zien weerleggen wat er gebeurd is tijdens ons kata gebruik? Je snapt dat ik de gehele server wil tonen wat er gebruikt is geweest en wat er gezegd is tegen Maick he?? De skypegesprekken heb ik nog steeds staan en boeit me ook niks aangezien maick er in ging als een klein kind... Sven ik en de rest van PP zijn namelijk geen 12 meer...


Overigens Sven zijn stam?? Oke bier is inderdaad door PP opgericht en dat was enkel als buffer van enkele accounts, nooit hadden wij toen de klemtoon om een volwaardige stam te leiden... Toen we later Solo in Bier zaten en de rest failden hebben wij alsnog 3 spelers van Meow weggewerkt. Tuurlijk heeft Fire sven nodig, Ik zat op Prins Pils en ik ben noodzakelijk voor sfeer en gezelligheid. Jannes stop met zo flauw te doen overal en vertel eens de waarheid :)

Inderdaad ik vond Fire ook niet zo goed. Ze winnen de wereld, waar won jij ooit, Mr runner?

Waar runde ik dan? En w23 ownde ik de stam van Liquicity zo hard met mijn stam dat we een deal sloten om de wereld in mijn stam te eindigen (aangezien MOAB op edelen nog 10 jaar zou duren (40k dorpen ofzo). Echter wou iemand (ik ook wel) op mijn account nog record grootmacht van de NL server halen, 1500 dorpen in 1 dag ofzo. Ik was ondertussen gestopt op w23 (want wereld was dus afgesloten) en ik begin op w42 als nieuwe hoofdwereld. Co's hadden geen zin om die edels te maken en moeite te doen voor die grootmacht (ik ook niet) en tijd ging door maanden tot half jaar tot zelfs jaar mss) tot MOAB het wachten moe was en het verdrag zonder overleg verbrak, mijn halve stam was aan inactiviteit al op bb :p Dusja RIP. Maar in de strijd gewoon heel w23 van Serve tot Drunk tot Mori tot MOAB allemaal verslagen met telkens de helft of minder van de punten.
Later overigens nog een acc in MOAB gekregen omdat de meeste mij de wereldwinst ook officieel wel gunde.

Wie mij runner noemt kent mij ook al totaal niet goed, want ik ga geen enkele uitdaging uit de weg en ook als ik enorm weinig tijd heb door RL blijf ik met beperkte tijd gewoon spelen op mijn accounts waar velen zouden zeggen 'ik stop want heb niet genoeg tijd en heb geen zin om gerekt te worden en dan imago schade te krijgen'.

Het interesseert mij hoe langer hoe minder ook, kom gerust op w55 spelen dan komen we elkaar ook nog wel tegen :D Maar ik ga serie verder kijken dus ik wil het hierbij afronden. Emile jij bent een top kerel en de beste tw'r ik ooit zag spelen en jij vind mij vast ook heel aardig!!!!! We leven nog lang en gelukkig, Bye (wave).
 

DeletedUser69389

Guest
Waar runde ik dan? En w23 ownde ik de stam van Liquicity zo hard met mijn stam dat we een deal sloten om de wereld in mijn stam te eindigen (aangezien MOAB op edelen nog 10 jaar zou duren (40k dorpen ofzo). Echter wou iemand (ik ook wel) op mijn account nog record grootmacht van de NL server halen, 1500 dorpen in 1 dag ofzo. Ik was ondertussen gestopt op w23 (want wereld was dus afgesloten) en ik begin op w42 als nieuwe hoofdwereld. Co's hadden geen zin om die edels te maken en moeite te doen voor die grootmacht (ik ook niet) en tijd ging door maanden tot half jaar tot zelfs jaar mss) tot MOAB het wachten moe was en het verdrag zonder overleg verbrak, mijn halve stam was aan inactiviteit al op bb :p Dusja RIP. Maar in de strijd gewoon heel w23 van Serve tot Drunk tot Mori tot MOAB allemaal verslagen met telkens de helft of minder van de punten.
Later overigens nog een acc in MOAB gekregen omdat de meeste mij de wereldwinst ook officieel wel gunde.

Wie mij runner noemt kent mij ook al totaal niet goed, want ik ga geen enkele uitdaging uit de weg en ook als ik enorm weinig tijd heb door RL blijf ik met beperkte tijd gewoon spelen op mijn accounts waar velen zouden zeggen 'ik stop want heb niet genoeg tijd en heb geen zin om gerekt te worden en dan imago schade te krijgen'.

Het interesseert mij hoe langer hoe minder ook, kom gerust op w55 spelen dan komen we elkaar ook nog wel tegen :D Maar ik ga serie verder kijken dus ik wil het hierbij afronden. Emile jij bent een top kerel en de beste tw'r ik ooit zag spelen en jij vind mij vast ook heel aardig!!!!! We leven nog lang en gelukkig, Bye (wave).


Mori heb je niet verslagen en wij als Mori zijnde hebben er ook voor gezorgd dat je stam minder druk kreeg van Drunk.
 

DeletedUser75951

Guest
Kan het terug rond W56 gaan want ik volg niet en anders komt de moderator toch en zegt hij het. Back on topic #keepitclean
 
Reactiescore
656
En jongens wat nemen we mee uit deze prachtige gesprekken?

Overigens heb ik nooit denigrerend gedaan tegenover Meow. Ik weet nog toen Martijn nog een massa met katas tegen prins pils lanceerde en de gesprekken verliet omdat hij Meow zelf niet in hand hield.. Toen ben ik in gesprek gegaan met Jannick. Later die week heb ik Jannick zelf gevraagd om mijn co te worden op een andere wereld. Jannick wie toen leider was van mijn vijandige stam, waarvoor ik respect had heb ik zelf als vriend beschouwd.

Inderdaad, Jannick is een baasje :D
 
Reactiescore
7.942
Huh ik volg je niet in deze, want ik had geen front met BassienW? Myway lag compleet over mij heen gegroeid namelijk op links.

Jij speelde op Mashup? Of op Ancient? Ik herinner me namelijk dat ik je daar ook op tegenkwam. Kan zijn dat ik fout zit.

Er was maar 1 stamgenoot die daarover klaagde maar die had geen recht van spreken. Mijn account had de helft van het front van de stam, logisch dat de meeste def naar mijn account moest, mijn account was ook het account dat het meeste onder druk stond. Andere front accounts hebben nooit over def verhoudingen geklaagd want die verdeelde ik netjes.

Juist. MWR, Trigger en zelfs je eigen co is 1 persoon. Logisch inderdaad dat er het meeste def naartoe moest, maar niet in de mate waarin jij het opeiste.
Casimodo had overigens genoeg def aan het front staan dat account is gebroken door edels die hij kreeg in het achterland terwijl er niemand online was, heeft niets met def verhoudingen te maken, tot zover je kennis.

Vergeet je Amen niet? Daarnaast had Casimodo bij lange na niet genoeg def. Zover je kennis, je zit fout. We kwamen genoeg dorpen zonder def tegen die anders niet verloren waren gegaan.
En ja dat is het verschil tussen ons beide, ik vecht voor mijn stam (hoe moeilijk dan ook) en jij vlucht omdat je kost wat kost wilt winnen blijkbaar. En wat wil je met die stats van mijn dorpenverlies aantonen? Mijn account is altijd top 20 gebleven tot ik op del ging en toen ik del ging kreeg ik 0 incs. Dus in hoe verre is dat een acc wegspelen? Acc stond gewoon nog enorm sterk.

Wij vechten vrijwel altijd door tot het einde, vraag menig speler maar. Als jij ervoor kiest op met 3 andere accounts in de core te liggen, waarvan er 2 daadwerkelijk wat doen. Be my guest, win je geen werelden mee. Oh wacht, dat doe je toch al niet :D. Als je de stats bekijkt zie je dat je bij de massa's die je hebt gekregen (2 of 3) altijd dorpen verloor.

SWAT beter defde? Als je 98% def speelt en teert op moraal en overal NAP's hebt is het niet zo moeilijk. Wij hebben ooit een aanval op SWAT gedaan, makkelijker dorpenwinst hebben we nooit gehad. En zoals ik zei, ik heb veel contact met oud Seau speler ook nu nog en die hebben zelf gezegd aan de bots te hebben gezeten dus jij kan wel het tegendeel zeggen maar het klopt niet.

De main spelers van SWAT defden inderdaad beter dan menig speler van [WAO], daarnaast kun je wel zeuren dat SWAT veel def speelde, maar TUF was zelf ook 98% def. Daarnaast als jij aan het 'deffen' was was het enige wat je deed overal defjes voor gooien. Seau. heeft menig AVDD's behaald op TUF, mooie tijd.
 

DeletedUser75812

Guest
Ik wil u prestaties van w42 ook wel even bovenhalen. Leider stuff, je faalde liep over naar de stam waarmee jouw stam in oorlog was (Seau) en viel mee je oude stam aan die je daarvoor in de steek liet. Vervolgens praktisch hele wereld tegen SWAT de kata noob stam van w42 gespeeld. Niet te grote mond :D Overlopen en trots zijn dat ze tegen kleinere stammen winnen daar valt weinig eer uit te halen..

"En ja dat is het verschil tussen ons beide, ik vecht voor mijn stam (hoe moeilijk dan ook) en jij vlucht omdat je kost wat kost wilt winnen blijkbaar. "

Als W42, Harrrrry/ Magnus Principe, stamgenoot in Stuff toen, en alle andere ellendige kut stammen in de core waar menig mens bipolair van zou geworden zijn, wat een verschrikking, heb nooit wrok gekend jegens die actie dat er werd overgestapt. Sterker nog, wij hadden hetzelfde gedaan als niet door een ongelukkige ligging, de kans hadden gehad en de wereld niet de slop had getrokken. Laat het nou zo zijn dat met een combinatie van spelers van Brigitte + Magnus, een overstap had gemaakt naar één van de grote stammen, was het geen leuke wereld meer geweest. Nu is het ook zo dat wij te lang en goed gelovig waren in de ellende van de core-stam van die wereld en de optie al helemaal onwaarschijnlijk werd. Wij hebben die eer aan onszelf gehouden en gekeken wat het effect dus op de core-stam van de wereld zou hebben gehad, die in het geheel uiteen zou vallen. Ik zelf wilde eigenlijk al een maand of twee voor de uiteindelijke stop, de stekker eruit halen van alle ellende. Als mijn co niet zo goed was in mij steeds positief triggeren op maar door en door te gaan, was dit waarschijnlijk ook gebeurt.
Dus ja, hij wist dat het hopeloos vooruitzicht was toen al, hij had de mogelijkheid, en ja, ik had hetzelfde gedaan.

Overigens was Seau toen zeker nog niet de per definitie winnende partij. Stuff. had geen uitzicht met ligging.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zou nog een lijstje posten, geen idee of ik de 10 ga halen.


1. Diegoke / @itsARTificial

Ik weet wel dat we nu samen spelen, maar een keer serieus wat doen is ook wel lachen. Ook moet ik jou om me heen hebben zodat het minder opvalt dat ik eigenlijk geen bal van tw kan.


2/3. Gilles & Matjas / @Purified & @Intrigued

Ik heb ooit eens met Matjas afgesproken dat wij nog eens zouden starten samen, als het aan mij ligt doen we dat nog steeds :eek:

Spoiler: kan nog steeds spammen als de beste en niet heel veel meer, maar ben wel gezellig.


4. Maarten / @donkergat

Wie wil er nou niet met een designer spelen? Gratis plaatjes :eek:

Bovendien kun je vet veel grappen maken met jouw naam die in mijn humorcategorie passen, dus win win is dat.


5. Timmeke / @tim010

Ben oprecht benieuwd of je je account- en stamchat ook onderspamt met geklaag over alles wat tw doet, of dat je dat alleen op het af doet :eek:

Geen haat though, ga vooral door, misschien luisteren ze eens naar je feedback!


6. jannes / @jokersbrain

Je kan vinden want je van hem vindt, maar je kan hem heerlijk in de maling nemen omdat hij altijd zo super serieus is en daar hou ik van. Bovendien is hij er altijd om de meest domme gesprekken te hebben om drie uur 's nachts :eek:


7. Jens de homofoob / @Jenskeuh

Er moet toch iemand zijn die ik gay slang kan bijleren waar hij redelijk ontoepasselijk van wordt :D


8. Sanderke / @sander14

Jij mag erbij omdat ik van je hou en zodat je me een likeje kan geven :oops:<3


9. Poo / @Poo.

Beetje slijmen kan geen kwaad toch :(


10. Johanneke / @Jo Han

Doe weer eens mee met wvw verdorie!
 

DeletedUser78303

Guest
dit topic is echt de ideale manier om 10 likes op 1 post te krijgen
 
Reactiescore
3.584
Juist. MWR, Trigger en zelfs je eigen co is 1 persoon. Logisch inderdaad dat er het meeste def naartoe moest, maar niet in de mate waarin jij het opeiste.

MWR zijn front was het dikste stacked van allemaal. Die hebben dat ook nooit gezegd nog 1 van mijn co's. Robin van trigger was de enige en die had er totaal geen verstand van.
Ik defde ook 90% van de tijd alles in WAO dus had er ook het beste een kijk op.

Vergeet je Amen niet? Daarnaast had Casimodo bij lange na niet genoeg def. Zover je kennis, je zit fout. We kwamen genoeg dorpen zonder def tegen die anders niet verloren waren gegaan.

In de tijd van Amen had mijn account zelfs amper def. Casimodo had ook bijlange na niet genoeg def maar jij snapt het punt ook niet echt mijn stam had ook gewoon veel te weinig def om Seau te bekampen. Als je 40 clears per dorp krijgt is dat gewoon niet te deffen. Jij vergeet soms dat je stam wel een pak groter was. Casimodo stond ook perma onder mijn vv, jij weet zeker niet hoe moeilijk het is om telkens te deffen zonder enige hulp van een buur naast je aan het front. Als jullie massa deden moest ik het en op TUF doen en op Casi.

Wij vechten vrijwel altijd door tot het einde, vraag menig speler maar. Als jij ervoor kiest op met 3 andere accounts in de core te liggen, waarvan er 2 daadwerkelijk wat doen. Be my guest, win je geen werelden mee. Oh wacht, dat doe je toch al niet :D. Als je de stats bekijkt zie je dat je bij de massa's die je hebt gekregen (2 of 3) altijd dorpen verloor.

Ja maar toch liep je over terwijl menig stuff'r er toch voor wou gaan. WAO had ook maar 3 goeie acc's en derest bakte er ook maar bar weinig van. En zoals ik zei, mijn front buur acc's hebben wel 50 blitzen samen gedaan waarvan er 50 mislukt zijn dus zijn jullie met stammassa's gekomen waarvan de eerste ook faalde en de massa's daarna gewoon nog meer clears gedropt dat mijn hele stacklijn (continent lengte lang geveegd word) en ga maar eens edels deffen op enorm korte afstanden. Overigens was ik zelfs niet altijd zelf aan het deffen omdat ik er ofc ook niet altijd zelf kon zijn. Het nadeel van kleine stammen is dat je weinig vv'rs hebt terwijl een stam als Seau daar geen problemen mee heeft en acc's wel makkelijk 24/7 kan houden.


De main spelers van SWAT defden inderdaad beter dan menig speler van [WAO], daarnaast kun je wel zeuren dat SWAT veel def speelde, maar TUF was zelf ook 98% def. Daarnaast als jij aan het 'deffen' was was het enige wat je deed overal defjes voor gooien. Seau. heeft menig AVDD's behaald op TUF, mooie tijd.

TUF had meer off als je zou denken vooral in latere fase meer def gaan spelen omdat dat ook nodig was. En ofc gooide ik overal defjes voor, moet jij eens vertellen hoe je 400 edelclears in je achterland moet deffen :D Alles recappen zeker? Ga je rap 0 troepjes overhouden dus was automatisch al verplicht meer def te gaan spelen. Seau heeft op basis van Skils NOOIT iets bereikt tegen TUF, dat is enkel maar gelukt door alles plat te smijten op pure overmacht.
Het is zelfs zo ver gekomen dat Seau front accounts niets konden edelen tegen mij dat DS en co massaal bb's aan ons front gingen edelen om meer off dorpen op kortere afstand te hebben om wel iets te kunnen forceren dus zo makkelijk als jij het wilt neerzetten ging het allemaal niet.
 
Bovenaan