Met welke 10?

Reactiescore
7.918
Mijn situatie aan het Seau front op Ancient was vrijwel gelijk, en mijn god wat waren die aanvallen makkelijk te verwerken, al was dit een kleiner front.

Hier begint je ego weer te weerspiegelen. Ik was 1 van de front spelers. De eerste paar dagen werd er redelijk gedefd. Maar er kwamen steeds meer fouten op ancient, jullie speelden nog en verloren tegelijk dorpen. Het winnen van terrein is natuurlijk onzin gezien de discutabele actie met TBS. Je account is net zoals Jannes keihard weggespeeld. En jij bent gestopt omdat je onze aanvallen niet meer aankon.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
1. Kelvin. Mee gespeeld op W40 (purrpurrfect). Een geweldige gozer, maar helaas gestopt met TW.
2. Victor, zie #1
3. Robbeke, na de kut afloop van W43 en met het net beginnend front, zou ik hem toch wel eens willen meemaken aan dezelfde zijde.
4. Sjonnie. De hond van @TheManWithItzBlueKnife
5. Mn pizza bezorger. Aardige kerel. Doet vaak wat extra sambal op mn pizza.
6. De AH caissière. Mooie dame is dat.
7. Die donkere acteur met die diepe mooie stem. Zou wel met hem in één team willen zitten om de potje BO3 zombies op de PS4 wat leuker te maken door telkens zijn rustgevende stem te horen.
8. Ik kom maar tot 7, dus de volgende twee zijn opvulling.
9. Emile, want met zijn omvang telt hij gelijk voor twee.
10. zie #9

gestopt binnen twee dagen, maar anders, ja zeker
 
Reactiescore
3.537
Bij vrijwel elke massa verloor je dorpen en waren onze frontspelers weer een boel edels kwijt. Het was niet mogelijk om TUF in zijn geheel weg te spelen gezien een edel tekort. Daarnaast kan TUF als weggespeeld worden gezien, op del zetten gezien falend beleid (je eigen beleid) is geen excuus om je falen te verbergen.

Al jullie frontspelers zijn er samen nooit in geslaagd iets te bereiken tegen mijn account enkel als jouw stam die 3x zo groot was als de mijne het hele front kwam vegen. Niet echt een prestatie te noemen.

Ik wil u prestaties van w42 ook wel even bovenhalen. Leider stuff, je faalde liep over naar de stam waarmee jouw stam in oorlog was (Seau) en viel mee je oude stam aan die je daarvoor in de steek liet. Vervolgens praktisch hele wereld tegen SWAT de kata noob stam van w42 gespeeld. Niet te grote mond :D Overlopen en trots zijn dat ze tegen kleinere stammen winnen daar valt weinig eer uit te halen.

Overigens zaten er ook enkele farmbotters in Seau (hebben sommige mij zelf achteraf meegedeeld). Mijn stam was op w42 de enige bot vrije geloof ik.
 

DeletedUser68252

Guest
Hier begint je ego weer te weerspiegelen. Ik was 1 van de front spelers. De eerste paar dagen werd er redelijk gedefd. Maar er kwamen steeds meer fouten op ancient, jullie speelden nog en verloren tegelijk dorpen. Het winnen van terrein is natuurlijk onzin gezien de discutabele actie met TBS. Je account is net zoals Jannes keihard weggespeeld. En jij bent gestopt omdat je onze aanvallen niet meer aankon.

Je lag op 30u afstand van mijn front vandaan met Ancient Tomahawk. Ik had voornamelijk front met Abduhl en Fiercyfry daar, en een klein stukje met Ichronic. Jij lag naast Ichronic aan de linkerkant. Front tussen ons was er dus niet.

9e9b4110a7914a5a91c42d43d2c46132.png

Het is jammer dat door het op bb gaan van de Vitae accounts de oorlogsstatistieken er niet bij gepakt kunnen worden, echter weet ik vrijwel zeker dat Myway en Ancient voorstonden op Seau gemeten over deze tijdspanne gezien Abduhl the Klapstuhl en Ichronic meerdere malen fouten had gemaakt waardoor front linies verschoven moesten worden. Zoals ik al zei trokken we de stekker eruit omdat het dweilen was met de kraan open bij andere accounts, zie TBS zijn front, Vayne zijn front en een Nap die genegeerd werd door Menno in combinatie met het liegen hierover en de weinige steun vanuit de stam in vv als def opzicht.

Zowel Myway als Niels die op de beslissende dag de vv had kunnen dit bevestigen.

Overigens zaten er ook enkele farmbotters in Seau (hebben sommige mij zelf achteraf meegedeeld). Mijn stam was op w42 de enige bot vrije geloof ik.

Triggerbullet heeft het later ook erkent, daarnaast hebben Kale Poes en Kingsdorp ook in jou stam gezeten waarvan als ik het me goed kan herinneren er 1 verbannen is tijdens de banwave. Al weet ik niet precies welk account dit was van de 2.
 
Reactiescore
660
sowieso is "kale poes" het account met de mooiste naam
 
Reactiescore
3.452
Je lag op 30u afstand van mijn front vandaan met Ancient Tomahawk. Ik had voornamelijk front met Abduhl en Fiercyfry daar, en een klein stukje met Ichronic. Jij lag naast Ichronic aan de linkerkant. Front tussen ons was er dus niet.

9e9b4110a7914a5a91c42d43d2c46132.png

Het is jammer dat door het op bb gaan van de Vitae accounts de oorlogsstatistieken er niet bij gepakt kunnen worden, echter weet ik vrijwel zeker dat Myway en Ancient voorstonden op Seau gemeten over deze tijdspanne gezien Abduhl the Klapstuhl en Ichronic meerdere malen fouten had gemaakt waardoor front linies verschoven moesten worden. Zoals ik al zei trokken we de stekker eruit omdat het dweilen was met de kraan open bij andere accounts, zie TBS zijn front, Vayne zijn front en een Nap die genegeerd werd door Menno in combinatie met het liegen hierover en de weinige steun vanuit de stam in vv als def opzicht.

Zowel Myway als Niels die op de beslissende dag de vv had kunnen dit bevestigen.



Triggerbullet heeft het later ook erkent, daarnaast hebben Kale Poes en Kingsdorp ook in jou stam gezeten waarvan als ik het me goed kan herinneren er 1 verbannen is tijdens de banwave. Al weet ik niet precies welk account dit was van de 2.

Klopt idd,Dream to Be Supreme kreeg de vv en toen ging het helemaal mis
 
Reactiescore
7.918
Al jullie frontspelers zijn er samen nooit in geslaagd iets te bereiken tegen mijn account enkel als jouw stam die 3x zo groot was als de mijne het hele front kwam vegen. Niet echt een prestatie te noemen.

http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&id=2210773&type=&pn=-1

Daarnaast kwamen je eigen stamgenoten klagen omdat jij teveel def opeiste haha wat weer leidde tot dorp verlies bij je stamgenoten.

Ik wil u prestaties van w42 ook wel even bovenhalen. Leider stuff, je faalde liep over naar de stam waarmee jouw stam in oorlog was (Seau) en viel mee je oude stam aan die je daarvoor in de steek liet. Vervolgens praktisch hele wereld tegen SWAT de kata noob stam van w42 gespeeld. Niet te grote mond :D Overlopen en trots zijn dat ze tegen kleinere stammen winnen daar valt weinig eer uit te halen.

De stam viel niet meer te redden en we hebben naar alternatieven gezocht. Dus we zijn inderdaad overgestapt. Je kan ook aan je idealen blijven plakken ([WAO]) en daarna verliezen. Gelukkig zijn we Jannes niet ;). Daarnaast was onze overstap gewoon netjes, netjes een NAP aan gehouden en gaven onze ex stammies ons groot gelijk. Remember onze buren nog? Rawberry onder andere die inactief was en we alleen overbleven met nog een paar accounts. Ja daar win je geen werelden mee. Swat de kata noobstam zegt ie. SWAT defde beter dan dat WAO zooitje bij elkaar, zou je lering uit kunnen trekken.
Overigens zaten er ook enkele farmbotters in Seau (hebben sommige mij zelf achteraf meegedeeld). Mijn stam was op w42 de enige bot vrije geloof ik.

Die zaten ook niet in Seau.

Je lag op 30u afstand van mijn front vandaan met Ancient Tomahawk. Ik had voornamelijk front met Abduhl en Fiercyfry daar, en een klein stukje met Ichronic. Jij lag naast Ichronic aan de linkerkant. Front tussen ons was er dus niet.

Logische redenatie, maar we zaten ook op Bassienw remember? Samen met Benji

Het is jammer dat door het op bb gaan van de Vitae accounts de oorlogsstatistieken er niet bij gepakt kunnen worden, echter weet ik vrijwel zeker dat Myway en Ancient voorstonden op Seau gemeten over deze tijdspanne gezien Abduhl the Klapstuhl en Ichronic meerdere malen fouten had gemaakt waardoor front linies verschoven moesten worden. Zoals ik al zei trokken we de stekker eruit omdat het dweilen was met de kraan open bij andere accounts, zie TBS zijn front, Vayne zijn front en een Nap die genegeerd werd door Menno in combinatie met het liegen hierover en de weinige steun vanuit de stam in vv als def opzicht.

Jullie hebben 1x een stuk front van Ichronic gepakt, geef ik je gelijk in. Andere punten kan ik mij niet herinneren. Daarnaast was de gepakte winst van korte duur.
 

DeletedUser66265

Guest
Om eerlijk te zijn snap ik de haat jegens Sven niet zo. Ja hij heeft van oneerlijke voordelen genoten en ja sommige 'prestaties' van hem zijn niks waard. Echter staan daar wel genoeg prestaties tegenover die hij zonder bots heeft behaald. Ondanks dat Sven een grote fout heeft gemaakt, want zo zie ik dat botten, heb ik persoonlijk wel respect voor hem. Hij was de e-ni-ge botter die er volledig voor uitkwam. Hij biechtte alles op en schreef er een flink verhaal met uitleg omheen. Hij wist zelf ook donders goed dat hij fout zat en mijns inziens had hij er spijt van. Hij heeft niks geprobeerd te ontkennen noch heeft hij zichzelf in een slachtofferrol geplaatst. Ik denk dat Sven wel genoeg op blaren heeft gezeten. Of nuja, ik denk dat niet, ik weet het wel zeker. Sven is een toffe gast en een prima speler die ooit een keer verschrikkelijk de fout is gegaan waar hij zijn volledige verantwoordelijkheid voor heeft genomen.

Gezien die omstandigheden vind ik het maar zwak dat zijn bothistorie erbij wordt gehaald. Het lijkt er dan ook eerder op dat er geen deftige argumenten zijn om Sven onderuit te halen dus men maar gebruik maakt van zulke onzin. Jammer Jammer...
 
Reactiescore
660
Nja amigo, niet dat ik me meng in deze discussie die trouwens overbodig is. Maar dat heb je wel altijd op dit AF. Als ze het niet redden dan gaat het over spelling of ...
 
Reactiescore
3.537
http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&id=2210773&type=&pn=-1

Daarnaast kwamen je eigen stamgenoten klagen omdat jij teveel def opeiste haha wat weer leidde tot dorp verlies bij je stamgenoten.



De stam viel niet meer te redden en we hebben naar alternatieven gezocht. Dus we zijn inderdaad overgestapt. Je kan ook aan je idealen blijven plakken ([WAO]) en daarna verliezen. Gelukkig zijn we Jannes niet ;). Daarnaast was onze overstap gewoon netjes, netjes een NAP aan gehouden en gaven onze ex stammies ons groot gelijk. Remember onze buren nog? Rawberry onder andere die inactief was en we alleen overbleven met nog een paar accounts. Ja daar win je geen werelden mee. Swat de kata noobstam zegt ie. SWAT defde beter dan dat WAO zooitje bij elkaar, zou je lering uit kunnen trekken.


Die zaten ook niet in Seau.

Er was maar 1 stamgenoot die daarover klaagde maar die had geen recht van spreken. Mijn account had de helft van het front van de stam, logisch dat de meeste def naar mijn account moest, mijn account was ook het account dat het meeste onder druk stond. Andere front accounts hebben nooit over def verhoudingen geklaagd want die verdeelde ik netjes.

Casimodo had overigens genoeg def aan het front staan dat account is gebroken door edels die hij kreeg in het achterland terwijl er niemand online was, heeft niets met def verhoudingen te maken, tot zover je kennis.

En ja dat is het verschil tussen ons beide, ik vecht voor mijn stam (hoe moeilijk dan ook) en jij vlucht omdat je kost wat kost wilt winnen blijkbaar. En wat wil je met die stats van mijn dorpenverlies aantonen? Mijn account is altijd top 20 gebleven tot ik op del ging en toen ik del ging kreeg ik 0 incs. Dus in hoe verre is dat een acc wegspelen? Acc stond gewoon nog enorm sterk.

SWAT beter defde? Als je 98% def speelt en teert op moraal en overal NAP's hebt is het niet zo moeilijk. Wij hebben ooit een aanval op SWAT gedaan, makkelijker dorpenwinst hebben we nooit gehad. En zoals ik zei, ik heb veel contact met oud Seau speler ook nu nog en die hebben zelf gezegd aan de bots te hebben gezeten dus jij kan wel het tegendeel zeggen maar het klopt niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Sven ben jij het die dit schrijft of je bots? Precies of er is iemand die jouw serieus neemt, op w42 hebt ge de gehele wereld gebot op farmbots, timebots en nog 50 bots.

Toen zijt ge gaan runnen omdat ge gerekt werd door Seau. Alles wat je zegt is fout en je kent mij maar van 1 wereld en dat is w42 dat is de enige wereld ik serieus gespeeld heb van de werelden die je opnoemt. Over dat massa deffen hebben we het vaak onderling gehad, Seau veegde gewoon alles en spamde dan massaal edels met 10 front accounts, jouw positie was veel makkelijker en je stam was veel groter en nog ging je runnen.

Het is dat jouw stam zo verschrikkelijk presteerde dat Seau zo'n grote focus op mijn kleine stam kon zetten. Mijn stam deed onder in punten, activiteit, kwaliteit, uithoudingsvermogen wat een schande dat ik de wereld niet gewonnen heb :D Niet te vergeten dat mijn account nooit is weggespeeld geweest in tegenstelling tot uw acc.

Emile het kontlikkertje van Sven, CBC is ook een enorme faal leider, of neemt er iemand leiders die hun stam verlaten en daarbij 70% laat vallen serieus?

Kom op zeg beetje normaal doen en Sven stop met botten aub. Hopelijk kan je ooit zelf iets presteren op TW zonder in het gay groepje te zitten want zo kan iedereen meelopen en succes'n behalen tegen noob stammen. Op w42 heb je 50X zo hard gefaald als mij in elke opzicht want een leider die bot is nu niet meteen het goede voorbeeld en vervolgens runnen trekt al helemaal op niets. Was je op w47 ook niet geband btw voor bot gebruik? :D

BOT BOT BOT BOT BOTTER enige wat Svennetje kan en lange AF post maken ofc. Als je nog TW tips nodig hebt, je weet mij te vinden ;)
Waar laat ik dan 70% van mijn stam vallen jannes? Sven speel ik slechts sinds w47 mee samen. En voor w47 heb ik al meer gepresseerd dan jij in totaal, hoezo ben ik dan een kontlikker? Hoe lang hield je w47 vol??? En hoe lang deed botloze sven het? Juist een beetje langer dan jij opgeedelde kneus van me :) Typ nog eens een deftige post Mr ik kan niks zelf niet nachten... "Zeggen dat je er hele nacht bent en je gehele account verliezen xx
 
Reactiescore
3.537
Waar laat ik dan 70% van mijn stam vallen jannes? Sven speel ik slechts sinds w47 mee samen. En voor w47 heb ik al meer gepresseerd dan jij in totaal, hoezo ben ik dan een kontlikker? Hoe lang hield je w47 vol??? En hoe lang deed botloze sven het? Juist een beetje langer dan jij opgeedelde kneus van me :) Typ nog eens een deftige post Mr ik kan niks zelf niet nachten... "Zeggen dat je er hele nacht bent en je gehele account verliezen xx

Iedereen kent mijn w47 situatie dus hoef dat zeker niet nog eens uit te leggen. Ik denk overigens niet dat jij weet welke werelden ik allemaal heb gespeeld en wat ik daar gedaan heb. Ik heb u alvast nog nooit iets zien doen, ik heb Sven zijn stam op w47 (Bier) wel zien falen tegen een nog veel slechtere stam totaal weggespeeld en toen is zijn account met hangende pootjes bij Fire gaan aankloppen, Fire dat hem absoluut niet wou (Howlin) maar hem toch maar aannam omdat ook zei moeite hadden met Meow (hoe erg kan het zijn). Overigens zegt de duur op een wereld van iemand ook helemaal niets. Wat jij wilt zeggen is dat de rimnoobs die meelopen met de beste stam en de wereld zo uitspelen de betere spelers waren op de wereld omdat ze het langer volhielden als de meeste? Die vergelijking trekt echt op niets net zoals jouw mentaliteit in Angels. Heeft nog lang geduurd voor Maick u kickte. Wat had je weer gedaan? 'onbewust' de stamkata regels overtreden? Ja goed bezig pro!
 
Reactiescore
2.303
Iedereen kent mijn w47 situatie dus hoef dat zeker niet nog eens uit te leggen. Ik denk overigens niet dat jij weet welke werelden ik allemaal heb gespeeld en wat ik daar gedaan heb. Ik heb u alvast nog nooit iets zien doen, ik heb Sven zijn stam op w47 (Bier) wel zien falen tegen een nog veel slechtere stam totaal weggespeeld en toen is zijn account met hangende pootjes bij Fire gaan aankloppen, Fire dat hem absoluut niet wou (Howlin) maar hem toch maar aannam omdat ook zei moeite hadden met Meow (hoe erg kan het zijn). Overigens zegt de duur op een wereld van iemand ook helemaal niets. Wat jij wilt zeggen is dat de rimnoobs die meelopen met de beste stam en de wereld zo uitspelen de betere spelers waren op de wereld omdat ze het langer volhielden als de meeste? Die vergelijking trekt echt op niets net zoals jouw mentaliteit in Angels. Heeft nog lang geduurd voor Maick u kickte. Wat had je weer gedaan? 'onbewust' de stamkata regels overtreden? Ja goed bezig pro!
Man Man man ik ben momenteel te zat om hier te inhoudelijk op in te gaan maar jannes jij bent echt een sukkel 1ste klas, Vertel eens welke wereld heb jij ooit wat gepresteerd? Juist geen kloten. Hopelijk begin je w56 dan kunnen we jou laten zien wat voor een belachlijk aandeel maick had in het kicken van Prins Pils op 1 Kata, perrongelijk misbruik, hierdoor hadden we zeker geen kick verdient, nuja de week zelf hebben wij maick nog weggespeeld om zijn belachlijk oordeel. Echter hadden wij nooit op w47 enig probleem met je, tot je je eigen account liet falen toen jij zogezegd aanwezig was, hoeveel verloor je toen? je helft van je acc? Fire had toen ook nooit geen probleem gehad met Meow... De enige reden dat ze PP aanvaarden binnen fire is omdat wij easy een 180° front defden zonder enige hulp. De eerste grote massa van 10K aanvallen + 3K edels met 3 dorpen winst wisten af te ronden... Hierdoor kreeg ook sven respect van howlin, die overigens zonder bots werkte toen..., daardoor zijn wij Fire binnen gekomen. Ik weet nog toen je zei dat je blij was met mij in de stam te zitten, welke mentaliteit was dat dan???

Overigens heb ik nooit denigrerend gedaan tegenover Meow. Ik weet nog toen Martijn nog een massa met katas tegen prins pils lanceerde en de gesprekken verliet omdat hij Meow zelf niet in hand hield.. Toen ben ik in gesprek gegaan met Jannick. Later die week heb ik Jannick zelf gevraagd om mijn co te worden op een andere wereld. Jannick wie toen leider was van mijn vijandige stam, waarvoor ik respect had heb ik zelf als vriend beschouwd. Dit zegt veel meer over jou houding tegenover andere spelers... Misschien had je dit beter gedaan tijdens andere werelden.. W23 waar je verloor toen de wereld gewonnen was? W34 ? w47?? hmmm Jannes toch, ga gewoon weer weg :) Ik kruip veel liever in sven zijn kont dan in de jouwe, waar er al zoveel noobs in zitten.
 

DeletedUser75951

Guest
Het is niet vriendelijk om mensen sukkel te noemen en al zeker niet sukkel 1ste klas. #MakeAFVriendelijkerAgain
 
Reactiescore
3.537
W23 gewoon heel de wereld lang van iedereen gewonnen hoor ;) Overigens veel meer werelden gespeeld dan jij opnoemt en degen die je opnoemt nooit als hoofdwereld gespeeld. W47 had ik ruzie met mijn co die mijn stam op w23 verliet waarop ik niet meer met hem wou samenspelen dus besloot niet meer te loggen die avond. Dat mijn acc juist die ene nacht een massa van de gehele omgeving kreeg was een pijnlijke timing.

Ik zeg toch nergens dat je denigrerend deed over Meow en wat je zegt van je kata gebruik klopt niet, jij had meerdere kata aanvallen gestuurd op een speler en zeker weten niet maar 1.
Heb verder geen idee wat Jannick hiermee te maken heeft en wat jouw relatie met hem er toe doet. Feit is dat Sven zijn stam ook op w47 geflopt is en ik vind Sven ook een goeie tw speler hoor maar toont enkel maar dat Fire hem wel nodig had. Zo goed was Fire blijkbaar niet want ze weigerde eerst nog veel accounts die amper wat deden in Bier maar later kregen ook die invites.
 
Reactiescore
2.478
Amen!

Wat een onzinnige discussie op een interessant topic:eek:
 
Bovenaan