Met welke 10?

DeletedUser74358

Guest
Probeer aub mijn 12jarige post dan beter te lezen want ik heb geen kritiek op Jordi gegeven op basis van die bans. Alstublieft dank u wel. Nog meer fanboys die gaan reageren want ben niet van plan mijn avond hier aan te geven. Laat Svennie de botter maar aan het woord.

Je zegt dat hij ons in de steek heeft gelaten bij 70%? En je noemt hem een faal leider,, waarop ik ook reageerde. Maar discussiëren met jou is zeer lastig.

Daarbij is het een forum waar iedereen mag reageren, dus niet alleen Sven hoeft te antwoorden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Jeronko. Mij niet in je post noemen is een directe diliet uit mijn contactenlijst. FU
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Sven ben jij het die dit schrijft of je bots? Precies of er is iemand die jouw serieus neemt, op w42 hebt ge de gehele wereld gebot op farmbots, timebots en nog 50 bots.

Toen zijt ge gaan runnen omdat ge gerekt werd door Seau. Alles wat je zegt is fout en je kent mij maar van 1 wereld en dat is w42 dat is de enige wereld ik serieus gespeeld heb van de werelden die je opnoemt. Over dat massa deffen hebben we het vaak onderling gehad, Seau veegde gewoon alles en spamde dan massaal edels met 10 front accounts, jouw positie was veel makkelijker en je stam was veel groter en nog ging je runnen.

Het is dat jouw stam zo verschrikkelijk presteerde dat Seau zo'n grote focus op mijn kleine stam kon zetten. Mijn stam deed onder in punten, activiteit, kwaliteit, uithoudingsvermogen wat een schande dat ik de wereld niet gewonnen heb :D Niet te vergeten dat mijn account nooit is weggespeeld geweest in tegenstelling tot uw acc.

Emile het kontlikkertje van Sven, CBC is ook een enorme faal leider, of neemt er iemand leiders die hun stam verlaten en daarbij 70% laat vallen serieus?

Kom op zeg beetje normaal doen en Sven stop met botten aub. Hopelijk kan je ooit zelf iets presteren op TW zonder in het gay groepje te zitten want zo kan iedereen meelopen en succes'n behalen tegen noob stammen. Op w42 heb je 50X zo hard gefaald als mij in elke opzicht want een leider die bot is nu niet meteen het goede voorbeeld en vervolgens runnen trekt al helemaal op niets. Was je op w47 ook niet geband btw voor bot gebruik? :D

BOT BOT BOT BOT BOTTER enige wat Svennetje kan en lange AF post maken ofc. Als je nog TW tips nodig hebt, je weet mij te vinden ;)

Jezus wat ben jij slecht op de hoogte zeg
 
Reactiescore
3.576
Je zegt dat hij ons in de steek heeft gelaten bij 70%? En je noemt hem een faal leider,, waarop ik ook reageerde. Maar discussiëren met jou is zeer lastig.

Daarbij is het een forum waar iedereen mag reageren, dus niet alleen Sven hoeft te antwoorden.

Ik zeg iets totaal anders als jij interpreteert. Ik praat niet over de Fire tijd, ik praat over de tijd in Angels. Angels was een premade en Jordi was leider, hij verliet op een bepaald moment de stam samen met 3 accounts (ofzo) om Fire op te starten. Hij gaf vervolgens 10 onzin reden om dat goed te praten terwijl iedereen de echte reden wel wist namenlijk dat hij het in zijn broek deed voor Zaeres, Howlin en co. Dus dan maar stam als leider zijnde leaven enkele spelers meenemen en een nieuwe stam (Fire) opstarten met de spelers waartegen hij niet wou strijden.

Ja Jordi is echt een ware leider die gevochten heeft voor de stam Angels de premade waar hij van dag 1 aan mee ging doen. Hij is als een bange kleuter gaan runnen van zijn verantwoordelijkheden. Iedereen kan leidertje spelen als alle kwaliteit in je stam zit (Fire vs meow). Dikke eindstrijd was dat zeg! Pro's tegen noobs.

Sven, Emile en heel dat Fire groepje op het AF zijn ook allemaal de ALLER BESTE vrienden dus het zal weer een 50 vs Jannes AF discussie worden omdat de 'fake toppers' elkaar zoals echte vrienden doen komen indekken van hun tekortkomingen. Maar tegen elkaar vechten op TW zal er nooit inzitten, ze moesten maar eens verliezen? Dat zou het perfecte imago die ze allemaal claimen maar niet hebben niet overleven :D
 
Reactiescore
1.166
Reactiescore
3.576
Ja lees het nog eens. Ben veel dorpen verloren maar mijn account is nooit gebroken geweest en altijd in de top blijven meedraaien. Toen ik mijn acc op del zetten omdat mijn stam uiteen was (en ik enkel speelde om iets te bereiken met mijn stam) was mijn doel op de wereld weg. Ik kreeg toen al een week geen inc's meer en heb ons acc op del gezet.

Dus, niet weggespeeld geweest ;) Had zeker gebeurd als ik bleef spelen maar ja solo red je het sws niet. Maar goed toen Jannes weg ging was het verloren voor heel het WAO en Vitae deel want met andere aan het roer ging het 10x zo snel achteruit. Sommige mensen hadden veel kritiek op mij en toen ze het zelf eens mochten proberen gingen ze belachelijk hard onderuit.
 
Reactiescore
1.166
Vergeet je dan niet dat Vitae ongelofelijk veel voor jou heet zitten vv'en?
 
Reactiescore
3.576
Vergeet je dan niet dat Vitae ongelofelijk veel voor jou heet zitten vv'en?

Veel? Ik heb 700 massa's gehad en stond al een halfjaar onder aanval. Die uren vv's waren niets in verhouding ik zelf deed en vergeet niet dat ik ook uren vv's in Vitae heb zitten draaien ;)
Vitae heeft eens 1 massa actief vv gedraaid maar ongelooflijk veel was dat zeker niet.

Maar ik ben Tuur en co daar dankbaar voor hoor daar niet van. TW speel je dan ook niet alleen.
 
Reactiescore
656
Wat een activiteit :O

mag ik nog wat popcorn fni, want deze discussies zijn weer zinloos als wat :D
 
Reactiescore
510
Dit is W42 en W47 niet jongens
 

DeletedUser68252

Guest
Sven ben jij het die dit schrijft of je bots? Precies of er is iemand die jouw serieus neemt, op w42 hebt ge de gehele wereld gebot op farmbots, timebots en nog 50 bots.

Kwaliteit speelt tot de dag van vandaag nog altijd een rol binnen tw, al word het helaas steeds minder met alle pp functies, nieuwe features als een uitgebreid ridder systeem, de uitkijktoren, de burgerwacht en het moraal. Als een speler in het verleden geautomatiseerde scripts heeft gebruikt wil dit niet zeggen dat een speler kwalitatief niet sterk is. Geautomatiseerde scripts doen de vuile werkjes zoals bijvoorbeeld farmen. Inzicht, een van de meest belangrijke aspecten binnen het spel moet nog altijd vanuit een speler zelf komen.

Erg jammer dat je niet normaal het dialoog aan kan gaan en niet tegen kritiek kunt, maar direct als een minderjarig kind een aantal zinnen achter elkaar zet in een post zonder dat dit constructief te noemen is.


Toen zijt ge gaan runnen omdat ge gerekt werd door Seau. Alles wat je zegt is fout en je kent mij maar van 1 wereld en dat is w42 dat is de enige wereld ik serieus gespeeld heb van de werelden die je opnoemt. Over dat massa deffen hebben we het vaak onderling gehad, Seau veegde gewoon alles en spamde dan massaal edels met 10 front accounts, jouw positie was veel makkelijker en je stam was veel groter en nog ging je runnen.

.Estateroami (mijn account) is in de loop van de ochtend van 14 Januari 2016 verbannen geweest, waarnaar het account op grijs is gegaan en ik 2 weken later gestart ben op een nieuw front account van Vitae om me ondanks de tegenslagen binnen de stam (het op barbaar gaan van accounts wegens een ban) opnieuw in te gaan zetten op het account Ancient Tomahawk samen met Mywayorthehardway aan het Seau front. In de daarop volgende maand heeft Ancient in samenwerking met Myway meer dan 1000 aanvallen per dag te verwerken gehad, waaronder in 30 dagen tijd 1500 edel kills zaten. Op aanvallend gebied wonnen we ook terrein op Seau bij ons front. Echter na 30 dagen dag in dag uit te deffen met vrijwel geen stam hulp behalve vanuit Myway word het erg lastig om dit vol te houden. Zeker gezien de vv's die we zo nu en dan vonden niet echt optimaal deften. Zo zijn we tegen een verschuiving van onze 1e linie gelopen door slecht snipe werk vanuit jouw account snachs een keer en enkele cf's welke er kwamen toen Luuk van Savior of the North onze vv deed. Door de lage inzet vanuit de stam en de minieme vv die er was, de vele verliezen op andere fronten hebben zowel Myway als Ancient toen besloten ermee te stoppen gezien het dwijlen met de kraan open was. Binnen enkele dagen na onze aankondiging dat we er beide mee stopten begonnen de verliezen zich op te stapelen en is de stam volledig ten onder gegaan, voor zover hier nog sprake van was na de eedere klappen in Januari van de barbarenzeeen.

Je hebt zelf helaas het inzicht niet om goed te kunnen deffen op het lange termijn, dit heb ik je destijds ook al duidelijk geprobeerd te maken echter ben je te koppig om dit toe te geven en wil je niet leren. Mijn situatie aan het Seau front op Ancient was vrijwel gelijk, en mijn god wat waren die aanvallen makkelijk te verwerken, al was dit een kleiner front. Same applies voor W30 waar het account wat ik bespeelde een insane front had, als wel op W47 welke beide staande zijn gehouden met dorpen winst.

Het is dat jouw stam zo verschrikkelijk presteerde dat Seau zo'n grote focus op mijn kleine stam kon zetten. Mijn stam deed onder in punten, activiteit, kwaliteit, uithoudingsvermogen wat een schande dat ik de wereld niet gewonnen heb :D Niet te vergeten dat mijn account nooit is weggespeeld geweest in tegenstelling tot uw acc.

Even voor de goede orde, mijn stam had tot November 2015 een NAP met Seau, destijds was er geen enkele sprake van diplomatieke banden met WAO. Binnen 2 maanden tijd is het over en weer gegaan en zijn er aan weerskanten ongeveer 100 overnamens geweest tussen Seau en Vitae. Enkele dagen na de banwave stond er een bunkerbuster massa gepland op het Seau front. Je tracht je eigen foute beslissingen in onze schoot te schuiven door het te verhalen op de prestaties van Vitae, neem je verantwoording voor je verkeerde beslissingen gedurende je periode als leider van Wind als WAO, want alleen dat is de reden waarom WAO als stam onder deed in punten, activiteit, kwaliteit en uithoudingsvermogen, welke resulteerde in de volledige focus van Seau.

Emile het kontlikkertje van Sven, CBC is ook een enorme faal leider, of neemt er iemand leiders die hun stam verlaten en daarbij 70% laat vallen serieus?

img


Denk de lelijke box aanpassingen van Jannes even weg, kon de originele post zonder geklieder van Jannes niet 1, 2, 3, naar boven halen.

f5471f64d6560dfe7081df4dc911016f.png


Was je op w47 ook niet geband btw voor bot gebruik? :D

Onze ban op W47 had een hele andere reden dan jij hier beweert. Verdiep je voortaan eerst eens voor je een discussie aangaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78303

Guest
Weet je wat? Ik heb een goed idee!
Jullie praten dit uit in pm's of op het w47 forum!
Dan kunnen we hier weer terug naar leuke w56 zaken :)
 
Reactiescore
3.576
Goed, iedereen kan lezen hoe Sven en ik erover denken. Zal het hierbij laten, dus gelieve niet meer op mij te reageren hier, dan doe ik hetzelfde.
 

DeletedUser68252

Guest
Weet je wat? Ik heb een goed idee!
Jullie praten dit uit in pm's of op het w47 forum!
Dan kunnen we hier weer terug naar leuke w56 zaken :)

Een topic dat voornamelijk gebaseerd is op argumentaties vanuit eerdere werelden, een discussie die ontstaat naar aanleiding hiervan. Er valt int begin nu eenmaal weinig te bespreken over een wereld en daarnaast is TW tegenwoordig niet heel groot meer waardoor de meest langer spelende spelers elkaar wel zullen kennen van eerdere werelden waarvan kennis toegepast kan worden in een post. Please start niet nu al met zeuren over posts die betrekking hebben op andere werelden, dit zal de gehele wereld doorgaan indien het forum actief blijft.
 

DeletedUser78303

Guest
Liever een dood forum dan mensen die alleen maar zitten te bekvechten over ervaringen op andere werelden....
 
Reactiescore
7.931
Ja lees het nog eens. Ben veel dorpen verloren maar mijn account is nooit gebroken geweest en altijd in de top blijven meedraaien.

Bij vrijwel elke massa verloor je dorpen en waren onze frontspelers weer een boel edels kwijt. Het was niet mogelijk om TUF in zijn geheel weg te spelen gezien een edel tekort. Daarnaast kan TUF als weggespeeld worden gezien, op del zetten gezien falend beleid (je eigen beleid) is geen excuus om je falen te verbergen.
 

DeletedUser70476

Guest
Probeer dan ook daadwerkelijk propaganda en politieke gesprekken te voeren i.p.v elkaar beschuldigen over van alles en nog wat.
 
Reactiescore
7.931
Binnen enkele dagen na onze aankondiging dat we er beide mee stopten begonnen de verliezen zich op te stapelen en is de stam volledig ten onder gegaan, voor zover hier nog sprake van was na de eedere klappen in Januari van de barbarenzeeen.

Graag gedaan.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Stelletje jankerds lees dan niet of post zelfs iets fatsoenlijks, bedankt
 
Bovenaan