Memo.ry

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je weet toch dat hij zichzelf gewoon de allerbeste vind? No way dat je daar tussenkomt. Gewoon zo laten dus en hem in-game aanpakken. Mss dat ie daarna wel over zichzelf gaat twijfelen. ;)
tja, je weet zelf dat ik 6 maand niet eens een deftig speed heb gespeelt ;) Omdat het steeds korte rondes zijn, en daar hou ik niet van en of kan ik niet spelen ;) Nu dat ik de laatste tijd samen met mario speel gaat alles weer lekker :p En dat komt wel ;) Alles heeft z'n tijd thijs :p

Ik moet zeggen dat ik erg veel schrik had van Jeroen ja, zo'n patser.. Ö
En bekritiseert mij hier, maar wat heb jij dan al gepresteerd op een eigen account? Oei, die heb je niet..? ;)

Ja, heb niets gepresteert op mijn eigen accounts :)
Wel 8 maand geleden op NLS, maar heb wel alvast meer rondes op speeds gewonnen dan jij :rolleyes:
 

DeletedUser34078

Guest
Om nog even te reageren op Mathias die snel een nieuw accountje had aangemaakt of een oud account had gebruikt en daarmee een foto van mijn facebook hier op het AF te plaatsen.

Fail dat hij dat niet onder zijn eigen forum account durft. Vind het wel grappig dat hij via zijn eigen account dan gaat zeggen dat hij foto's posten etc niet kunnen vindt. Die foto staat, zoals ik al zei op mijn facebook. Hij is één van de enige mensen van TW die ik ook op FB als vriend heb staan, want niet-vrienden kunnen mijn foto's niet zien. ;)

Verder kan ik hier een hele reeks foto's gaan plaatsen waar ik met lekkere girls opsta, maar dat ga ik niet doen om verdere berispingen te ontwijken en omdat ik me tegenover Mathias niet te verantwoorden heb.

Wat mijn hoofd betreft heb ik vooral een langer gezicht dan de 'standaard' mens en lijkt die daarom groot. Ik ga niet zeggen dat ik dat zelf niet vind, want dat is wel zo. :) Maar who cares? Ik vind mijn lang, groot, gigantisch hoofd met een grote bek juist sexy. ;) En geloof het of niet, maar ook vrouwelijke leeftijdsgenoten vinden het niet mis. Ik ben er blij om, ik heb tenminste niet zo'n standaard dik rond kopje zoals 50% v/d bevolking die heeft. Verder Mathias, zijn er op jouw facebook geen foto's te zien waar je je gezicht volledig op toont. Ik veronderstel dat je dat ook met een reden doet? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om nog even te reageren op Mathias die snel een nieuw accountje had aangemaakt of een oud account had gebruikt en daarmee een foto van mijn facebook hier op het AF te plaatsen.

Fail dat hij dat niet onder zijn eigen forum account durft. Vind het wel grappig dat hij via zijn eigen account dan gaat zeggen dat foto's posten etc niet kunnen is. Die foto staat, zoals ik al zei op mijn facebook. Hij is één van de enige mensen van TW die ik ook op FB als vriend heb staan, want niet-vrienden kunnen mijn foto's niet zien. ;)

Verder kan ik hier een hele reeks foto's gaan plaatsen waar ik met lekkere girls opsta, maar dat ga ik niet doen om verdere berispingen te ontwijken en omdat ik me tegenover Mathias niet te verantwoorden heb.

Wat mijn hoofd betreft heb ik vooral een langer gezicht dan de 'standaard' mens en lijkt die daarom groot. Ik ga niet zeggen dat ik dat zelf niet vind, want dat is wel zo. :) Maar who cares? Ik vind mijn lang, groot, gigantisch hoofd met eeen grote bek juist sexy. ;) En geloof het of niet, maar ook vrouwelijke leeftijdsgenoten vinden het niet mis. Ik ben er blij om, ik heb tenminste niet zo'n standaard dik rond kopje zoals 50% v/d bevolking die heeft. Verder Mathias, zijn er op jouw facebook geen foto's te zien waar je je gezicht volledig op toont. Ik veronderstel dat je dat ook met een reden doet? ;)
Mooi gezegd ;) ben bijna met je eens :D
Je hebt benoi, thael ofzo :D en nog een paar hoor ;)
 

DeletedUser18438

Guest
Om nog even te reageren op Mathias die snel een nieuw accountje had aangemaakt of een oud account had gebruikt en daarmee een foto van mijn facebook hier op het AF te plaatsen.

Fail dat hij dat niet onder zijn eigen forum account durft. Vind het wel grappig dat hij via zijn eigen account dan gaat zeggen dat hij foto's posten etc niet kunnen vindt. Die foto staat, zoals ik al zei op mijn facebook. Hij is één van de enige mensen van TW die ik ook op FB als vriend heb staan, want niet-vrienden kunnen mijn foto's niet zien. ;)

Verder kan ik hier een hele reeks foto's gaan plaatsen waar ik met lekkere girls opsta, maar dat ga ik niet doen om verdere berispingen te ontwijken en omdat ik me tegenover Mathias niet te verantwoorden heb.

Wat mijn hoofd betreft heb ik vooral een langer gezicht dan de 'standaard' mens en lijkt die daarom groot. Ik ga niet zeggen dat ik dat zelf niet vind, want dat is wel zo. :) Maar who cares? Ik vind mijn lang, groot, gigantisch hoofd met een grote bek juist sexy. ;) En geloof het of niet, maar ook vrouwelijke leeftijdsgenoten vinden het niet mis. Ik ben er blij om, ik heb tenminste niet zo'n standaard dik rond kopje zoals 50% v/d bevolking die heeft. Verder Mathias, zijn er op jouw facebook geen foto's te zien waar je je gezicht volledig op toont. Ik veronderstel dat je dat ook met een reden doet? ;)

Ik heb 6 foto's op mijn Facebook waarvan er 1 mijn gezicht niet helemaal opstaat. Opzich dus een failreactie van jou. Aangezien ik wel helemaal zichtbaar ben op 5 van de 6 foto's.

En over jouw chicks... Op die ene foto.. Dat noem ik alles behalve chicks maar goed ;)

En alles wat jij zegt op facebook word afgekraakt door mensen die in je vriendenlijst staan...

Jij denkt gewoon dat je perfect ben kerel, dat zal jou later nog problemen opleveren ;)
Niet moeilijk dat je 2x bent blijven zitten :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 6 foto's op mijn Facebook waarvan er 1 mijn gezicht niet helemaal opstaat. Opzich dus een failreactie van jou. Aangezien ik wel helemaal zichtbaar ben op 5 van de 6 foto's.

En over jouw chicks... Op die ene foto.. Dat noem ik alles behalve chicks maar goed ;)

En alles wat jij zegt op facebook word afgekraakt door mensen die in je vriendenlijst staan...

Jij denkt gewoon dat je perfect ben kerel, dat zal jou later nog problemen opleveren ;)
Niet moeilijk dat je 2x bent blijven zitten :)

Hij is wel een slimme jongen met een groot ego!
 

DeletedUser18987

Guest
Haha, wel faal van Matthias dat hij een nieuw acc maakt om die foto te posten.
Dan heb je ook geen ballen x)

Deed ik niet ?

Fail dat hij dat niet onder zijn eigen forum account durft. Vind het wel grappig dat hij via zijn eigen account dan gaat zeggen dat hij foto's posten etc niet kunnen vindt. Die foto staat, zoals ik al zei op mijn facebook. Hij is één van de enige mensen van TW die ik ook op FB als vriend heb staan, want niet-vrienden kunnen mijn foto's niet zien. ;)

Matthias faalt :D
 

DeletedUser34078

Guest
Ik heb 6 foto's op mijn Facebook waarvan er 1 mijn gezicht niet helemaal opstaat. Opzich dus een failreactie van jou. Aangezien ik wel helemaal zichtbaar ben op 5 van de 6 foto's.

En over jouw chicks... Op die ene foto.. Dat noem ik alles behalve chicks maar goed ;)

En alles wat jij zegt op facebook word afgekraakt door mensen die in je vriendenlijst staan...

Jij denkt gewoon dat je perfect ben kerel, dat zal jou later nog problemen opleveren ;)
Niet moeilijk dat je 2x bent blijven zitten :)

Alles wat jij hier beweert is net zo vaag als jouw persoonlijkheid zelf. Ten eerste heb jij geen 6 foto's, maar 3 waarvan er slechts 1 is waarop je je gezicht kan zien. En die foto is dan nog eens erg onduidelijk ook.

En wat zit jij bezig over 'mijn chicks'? Jij bedoelt zeker die foto waar ik met 2 vriendinnen opsta? Ja sow, is gewoon een foto man, wat ga jij daaruit afleiden? Niet al mijn foto's staan op facebook hoor.

Alles wat ik zeg wordt afgekraakt door mijn vrienden? Verwar je nu je eigen facebook met de mijne ofwat..?
Het feit dat ik 2x blijven zitten ben heeft absoluut niets te maken met mijn intelligentie, en al helemaal niet met de veronderstelling dat ik mezelf perfect vind. Ik vind mezelf goed, zelfs de beste op TW en irl vind ik mezelf ook niet lelijk. Ik zit gewoon goed in mijn vel, dat mensen als jij daar niet tegen kunnen omdat ze zich slecht voelen, of niet lekker in hun vel zitten kan ik niet aan doen.

Verder vind ik het ook laag dat je nu plots overgaat op mijn schoolse prestaties. Dat mijn schoolcarrière tot nu toe geen succes is geweest weet iedereen. Maar wie ben jij om mij dat te verwijten?
Wie moest er naar het beroeps secundair onderwijs afzakken omdat hij het in een hogere richting niet aankon? Dat was toch wel jij hoor..

Wat betreft TW, wie werd er nog niet zo lang geleden door de hele community gehaat? En wie was er dan keer op keer om jou te verdedigen? Dat was toch wel Thibaud hoor. Op msn vertelde je me hoe gefrustreerd je ervan werd dat iedereen tegen je was. Ik was er dan iedere keer om jou op te krikken en te zeggen dat je gewoon moet blijven doorgaan met ownen en je niets van alle commentaar moet aantrekken. Je wou stoppen met speeden, omdat iedereen je haatte, je overweegde undercover te gaan, en deed dat ook. .Lygophobia was je undercoveraccount maar ik mocht tegen niemand vertellen dat jij het was, tot andere mensen er gewoon zelf achterkwamen. Nu ga afkomen met het argument dat ik hetzelfde deed op Harrewyn, maar dat was niet omdat ik er zo mee inzat dat ik gehaat werd, ik wou gewoon een nieuw accje voor een nieuw seizoen, zoals wel meerdere mensen dat doen.
Jij hebt mij echt niet veel te verwijten Mathias, enkele maanden geleden was je gewoon van de grond te schrapen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18987

Guest
+1 voor Thibaud alhoewel de beste in TW denk ik niet maar wel 1 van de beste
 

DeletedUser15154

Guest
Kan nu iedereen gewoon ze bek houden. Volgens mij zin we weer aardig bezig met moddergooien doordat er 3 oververhitte mensen druk bezig zijn elkaar het leven zuur te maken. Alle 3 de mensen beschikken over een respectabel groot ego, en alle 3 proberen zichzelf door mooie praat duidelijk te maken.

Als nu iedereen ff ze bek houd kunnen we weer verder met waar het topic over ging: Memo.ry

Als jullie dat niet zint, laat het topic dan ff sluiten plz, en ga op msn elkaar het leven zuur maken.
 

DeletedUser34461

Guest
kan nu iedereen gewoon ze bek houden. Volgens mij zin we weer aardig bezig met moddergooien doordat er 3 oververhitte mensen druk bezig zijn elkaar het leven zuur te maken. Alle 3 de mensen beschikken over een respectabel groot ego, en alle 3 proberen zichzelf door mooie praat duidelijk te maken.

Als nu iedereen ff ze bek houd kunnen we weer verder met waar het topic over ging: Memo.ry

als jullie dat niet zint, laat het topic dan ff sluiten plz, en ga op msn elkaar het leven zuur maken.

+1000000
 

DeletedUser34078

Guest
Kan nu iedereen gewoon ze bek houden. Volgens mij zin we weer aardig bezig met moddergooien doordat er 3 oververhitte mensen druk bezig zijn elkaar het leven zuur te maken. Alle 3 de mensen beschikken over een respectabel groot ego, en alle 3 proberen zichzelf door mooie praat duidelijk te maken.

Als nu iedereen ff ze bek houd kunnen we weer verder met waar het topic over ging: Memo.ry

Als jullie dat niet zint, laat het topic dan ff sluiten plz, en ga op msn elkaar het leven zuur maken.

Ik begrijp je reactie, maar ik hoop dat je ook wel begrijpt dat wanneer iemand zodanig ver gaat en foto's over mij RL hier gaat posten ik daar toch wel even op moet reageren..
 

DeletedUser18438

Guest
Dat ik naar BSO afzakte was om dat ik het haatte om te leren ;)

En .lygophobia was niet men undercover account ;) dat account had ik al heeeeel lang , check TWtotal maar ;)

Voor de rest ga ik niet meer op jouw zever liggen antwoorden , dat je jezelf de beste speler van nls vind zegt al genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan