Memo.ry

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik denk dat jullie de meest bekwame spelers zijn (mijn mening he!)
 

DeletedUser18438

Guest
Misschien heb ik daar rede toe?
Maar ik denk dat jij niet de geschikte persoon bent om heldenzaken mee te bespreken..? ;)

Nee idd want ik doe me niet voor als een held zoals jij... Als je dan toch zo'n held bent , waarom ga je dan anoniem? :)
 

DeletedUser

Guest
verwijdert




Hij heeft letterlijk en figuurlijk een grote bek xD xD xD :D:D
lmfao dat mag niet? Wie ben jij wel omg .. :s, dat gaat erover gast ..
Vind wel erg dat hij dat heeft mja :s
omg :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sjemig, dudes, allemaal ophouden zou ik zo zeggen. Stel je niet zo aan man ;). Wees volwassen en vecht die onenigheden ingame uit, of helemaal niet. Want wie trekt zich nou wat aan van een spelletje? ;0
 

DeletedUser

Guest
Foto's posten van iemand anders gaat erover. Dit moet bestraft worden. ;)
 

DeletedUser34078

Guest
Haha ja zal wel ^^

En jij groot in RL ? dat klopt , jouw kop is namelijk echt HUGE. En als ik eens op je facebook keek...

Niemand vind je aardig.. niet moeilijk met zo'n kop...

Dat mijn kop HUGE is is wat jij ervan vindt. Net zoals jij jouw harde L. groot vindt, maar dat is ook wat jij ervan vindt. Maar toch moet ik je gelijk geven en zeggen dat ik een groot hoofd heb. Mijn hoofd moet namelijk veel inhoudt dragen. En ik moet zeggen dat mijn groot hoofd toch in de smaak valt bij de girls, dus ik ondervind er geen problemen van. ;)

oh man :D wat ben ik bang van je ;) Je onzinnige reactie weer zojuist ;) :D
Of ga je je vriendjes mij laten bellen ?? ^^ Omdat je zelf bang bent? Zoals dat gebeurde bij jeroen?

Man get a life, wat een slechte speler dat je bent, een klein kind van 2 jaar die zich nu zo hoog voelt met z'n TOP reacties .. maar zich eigenlijk belachelijk maakt, maar dat weet hij niet :D

Ik moet zeggen dat ik erg veel schrik had van Jeroen ja, zo'n patser.. Ö
En bekritiseert mij hier, maar wat heb jij dan al gepresteerd op een eigen account? Oei, die heb je niet..? ;)
 

DeletedUser39729

Guest
Ik vind het een beetje raar om hem zo de grond in te boren. Laat em lekker praten en als je je er aan ergert, own hem dan in-game. ;)
 

DeletedUser34078

Guest
Verwijdert


Hij heeft letterlijk en figuurlijk een grote bek xD xD xD :D:D

Maak maar snel een ander acc aan om dat te posten.. ;)
Ik vind zelfs dat ik een geile kop heb.. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zonde dat dit topic door zo'n onnozele discussie mss wel eens gesloten kan gaan worden. Hopelijk is er snel een speedforummod online (*Chagaaalll?*)
 

DeletedUser18987

Guest
Haha, wel faal van Matthias dat hij een nieuw acc maakt om die foto te posten.
Dan heb je ook geen ballen x)
 

DeletedUser18438

Guest
Dat mijn kop HUGE is is wat jij ervan vindt. Net zoals jij jouw harde L. groot vindt, maar dat is ook wat jij ervan vindt. Maar toch moet ik je gelijk geven en zeggen dat ik een groot hoofd heb. Mijn hoofd moet namelijk veel inhoudt dragen. En ik moet zeggen dat mijn groot hoofd toch in de smaak valt bij de girls, dus ik ondervind er geen problemen van. ;)




Wie zegt dat ik mijn Harde L. groot vind? :confused: of isdat zo weer iets dat je in je eigen wereldje denkt net zoals je kop in de smaakt valt bij de girls... hangt ervan welke girls zeker:eek:
 

DeletedUser39729

Guest
Thijs met zulke reacties ?
Als hij mij of iemand anders niet af kan mag hij dat wel zeggen ;) Maar niet zo onnozele dingen op het forum te plaatsen ..., Ik heb nog nooit gezien hem een speed winnen, ging hem ownen nu op bash of niet :p maar hij was blijkbaar banned .. tja ^^ omdat hij alleen snipe goed kan hoef je niet bang te zijn xD zie topic van mij op bash forum xD Dus hij kan mij onmogenlijk snipe ;D

Jij spamt net zo hard als die kerel. Als ik bij jou alles op het rode driehoekje had gedaan was je allang banned. ;)
In ieder geval, dit heeft geen zin en dat weet jij ook. Als je hem niet mag own je hem gewoon in-game.
Zolang hij niks heeft om te reageren, heb je dit soort dingen niet. En als hier geen modje dit komt opruimen gaat dit zinloze gedoe toch eeuwig door.
 

DeletedUser

Guest
nja, heb niets misgedaan ;) maar zik zal m'n berichten dan maar verwijderen ..
Maar DKB heeft geen enkel reden toe om mij zo klein aftemaken .. ;)
 

DeletedUser39729

Guest
nja, heb niets misgedaan ;) maar zik zal m'n berichten dan maar verwijderen ..
Maar DKB heeft geen enkel reden toe om mij zo klein aftemaken .. ;)

Je weet toch dat hij zichzelf gewoon de allerbeste vind? No way dat je daar tussenkomt. Gewoon zo laten dus en hem in-game aanpakken. Mss dat ie daarna wel over zichzelf gaat twijfelen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan