Memo.ry

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15154

Guest
Beste forumgangsters,

Memo.ry, beter bekend als Memo, werd ten tijde van speed 30/31 door mij persoonlijk opgericht, na de oprichting speelden we enkele speeds als team met elkaar tegen SD. Dat resulteerde toendertijd in een aantal mooie speeds waarin het echt bikkelen was.

Het is dan ook niet raar dat ik enkele speeds geleden besloot om weer een keer onder de vlag van Memo. een speed te spelen. Dit deed ik echter niet met de intentie om de vlag hoog te houden, maar puur en alleen omdat Danny die speed mee speelde en wij beiden toch een goed gevoel hebben om onder die naam uit te komen.

Echter bleek het weer dat die speed, met 2 extra spelers(Mathias en Joachim), de samenwerking weer optimaal was. We besloten om als team door te spelen met dezelfde spelers, en dan wel onder de naam Memo. Zo vond Memo. dus zijn 'wederopstanding'. Het is daarna niet mijn bedoeling geweest om een nieuwe rage op te starten van het oprichten van speedstammen. Het gebeurd wel wat waarschijnlijk een positief neveneffect gaat hebben: samenwerking!

Memo bestaat uit een aantal spelers wat per speed varieert. Niet iedereen is in staat om elke speedronde te spelen, dan denk ik aan Sander en ikzelf, die een HBO opleiding doen, Danny die fulltime werkt, en de rest die nog gewoon hun school moet afmaken, waardoor we sommige speeds dus sterker vertegenwoordigt zullen zijn dan andere speeds.

Voor de duidelijkheid zal ik nogmaals alle spelers op het forum zetten, inclusief hun forum accounts.

- Danny/Eave drop
- Sander/King of the game
- Mathias/Nothing can stop me
- Joachim/Basher.king
- Noowt/Schmetterling.
- Johan/.Natuur
- Mario/Sorry babe x
- Johnny/Remy Bonjasky
- Cenkhan/Bulkster

Ik hoop dat ik niemand vergeten bent, en als dat wel het geval is: laat het even weten.

Met vriendelijke groeten,
Mario
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankje mario! Al die tijd die ik met je speelde allemaal voor niets :( :D

- Cenkhan/Bulkster

:D ^^ (l)
 

DeletedUser

Guest
Je zegt net dat je bij SD. wil en nu bij Memo?
Maak een keus gast :p

kijk ik ga voor SD. maar:

- Danny/Eave drop nooit mee gespeeld
- Sander/King of the game nooit mee gespeeld
- Mathias/Nothing can stop me aardige goede communicatie wel eens mee gespeeld
- Joachim/Basher.king noowt en joach gaan samen toen ik begon met speeden hun ook ongeveer veel samen gedaan
- Noowt/Schmetterling.
- Johan/.Natuur ken ik amper
- Mario/Sorry babe x wil ik leren kennen
- Johnny/Remy Bonjasky ook nooit
- Cenkhan/Bulkster hij is me vergeten:p
 

DeletedUser

Guest
kijk ik ga voor SD. maar:

- Danny/Eave drop nooit mee gespeeld
- Sander/King of the game nooit mee gespeeld
- Mathias/Nothing can stop me aardige goede communicatie wel eens mee gespeeld
- Joachim/Basher.king noowt en joach gaan samen toen ik begon met speeden hun ook ongeveer veel samen gedaan
- Noowt/Schmetterling.
- Johan/.Natuur ken ik amper
- Mario/Sorry babe x wil ik leren kennen
- Johnny/Remy Bonjasky ook nooit
- Cenkhan/Bulkster hij is me vergeten:p
Wat boeit het, jij bent noob xD jij kan alleen maar goed uitbouwen voord e rest niets xD en gs geilen xD
 

DeletedUser34078

Guest
Wat boeit het, jij bent noob xD jij kan alleen maar goed uitbouwen voord e rest niets xD en gs geilen xD

En jij kan enkel goed de held uithangen op het AF?
Doe het liever ingame op een eigen account.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Joachim is dikke PA ripper toen we samen op Mario Vs. Luigi? speelden op w19 werden we gebannen en al MIJN 300 pa is naar zijn dik klote acc gestuurd door joachim zelf hijs dus een dikke kut pa ripper en elke keer als hij online is negeert hij me hoe zielig is hij niet ;) hij kan zelf geen pa betalen ;'(
 

DeletedUser

Guest
Joachim is dikke PA ripper toen we samen op Mario Vs. Luigi? speelden op w19 werden we gebannen en al MIJN 300 pa is naar zijn dik klote acc gestuurd door joachim zelf hijs dus een dikke kut pa ripper en elke keer als hij online is negeert hij me hoe zielig is hij niet ;) hij kan zelf geen pa betalen ;'(

wees slim en als je samen speelt zet er dan geen 300 pa op?
 

DeletedUser

Guest
ik wou net de pa gebreuken vr trug met Future. te gaan spelen --'

Ga ergens anders lopen schelden met kk, of doe het liever gewoon nooit!!
Anders kan ik wel eens heel boos worden! Je weet echt niet waar je over praat zeg:(
 

DeletedUser

Guest
haha, joachim heeftf mijn pa nog niet geript hoor op istanduptoshit en daar stat 600 pa op dus zaag niet xD
 

DeletedUser47948

Guest
haha, joachim heeftf mijn pa nog niet geript hoor op istanduptoshit en daar stat 600 pa op dus zaag niet xD

Die kerel moet gewoon niet zo dom zijn op zoveel pa er op te zetten :p ik zet mijn pa altijd op een soloacount waar niemand anders op zit :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan