DeletedUser79777
Guest
Fix het lekker ingame
Dan het meteen zielig op t AF te knallen
Droevig hoor
Hij was zeker van zijn stuk ,en ik zei , we zullen zien wat de community hiervan zegt . En hij was zeker dat hij zijn gelijk zou krijgen dusja.
Fix het lekker ingame
Dan het meteen zielig op t AF te knallen
Droevig hoor
Als ze geen NAP overeenkomen zou het mogelijk zijn dat GA op delete zou gaan en de hele wereldwinst dus 1 grote flop is die niks van waarde zou bevattenWaarom worden er in deze fase uberhaupt NAPs afgesloten met de directe vijand die duidelijk zwak staat...
Als ze geen NAP overeenkomen zou het mogelijk zijn dat GA op delete zou gaan en de hele wereldwinst dus 1 grote flop is die niks van waarde zou bevatten.
Oeh, dat was een stuk beter geweest... Staat het aanbod nog steeds?
Als jij op delete gaat dan wij ook allemaal
Had je dan niet eerst met de leidinggevende personen kunnen comminuceren scheelt een hoop AF drama waar we niet op zitten te wachtenHij was zeker van zijn stuk ,en ik zei , we zullen zien wat de community hiervan zegt . En hij was zeker dat hij zijn gelijk zou krijgen dusja.
Als ze geen NAP overeenkomen zou het mogelijk zijn dat GA op delete zou gaan en de hele wereldwinst dus 1 grote flop is die niks van waarde zou bevatten.
Naja, volgens mij zijn de meerderheid van de wereld winsten de laatste jaren een flop, althans zeggen de mensen die op del gaan omdat ze geen zin meer hebben .
Maar kan je me vertellen wat hier dan het nadeel van was geweest?
Voor bellum had deze nap alleen maar nadelen imo, ze zullen wel hun redenen gehad hebben deze te aanvaarden
Voor bellum had deze nap alleen maar nadelen imo, ze zullen wel hun redenen gehad hebben deze te aanvaarden
Ik had never nooit een nap gedaan en zelfs die cf's afstaan was een voordeel voor jullie. Maar anderen wilden jullie nog kans geven
En wat bedoel je met een kans geven? Dd wegwerken heeft zeer weinig invloed op de wereld
Wie vindt deze drama nou niet leuk?Had je dan niet eerst met de leidinggevende personen kunnen comminuceren scheelt een hoop AF drama waar we niet op zitten te wachten
Wie vindt deze drama nou niet leuk?![]()
Blijf dan wegIk zit er niet op te wachten haha
En wat bedoel je met een kans geven? Dd wegwerken heeft zeer weinig invloed op de wereld