MeisterStab

DeletedUser79777

Guest
Fix het lekker ingame
Dan het meteen zielig op t AF te knallen
Droevig hoor

Hij was zeker van zijn stuk ,en ik zei , we zullen zien wat de community hiervan zegt . En hij was zeker dat hij zijn gelijk zou krijgen dusja.
 
Reactiescore
50
Waarom worden er in deze fase uberhaupt NAPs afgesloten met de directe vijand die duidelijk zwak staat...
Als ze geen NAP overeenkomen zou het mogelijk zijn dat GA op delete zou gaan en de hele wereldwinst dus 1 grote flop is die niks van waarde zou bevatten ;).
 
Reactiescore
1.367
Als ze geen NAP overeenkomen zou het mogelijk zijn dat GA op delete zou gaan en de hele wereldwinst dus 1 grote flop is die niks van waarde zou bevatten ;).

Oeh, dat was een stuk beter geweest... Staat het aanbod nog steeds?
 

DeletedUser77942

Guest
Hij was zeker van zijn stuk ,en ik zei , we zullen zien wat de community hiervan zegt . En hij was zeker dat hij zijn gelijk zou krijgen dusja.
Had je dan niet eerst met de leidinggevende personen kunnen comminuceren scheelt een hoop AF drama waar we niet op zitten te wachten
 
Reactiescore
1.454
Als ze geen NAP overeenkomen zou het mogelijk zijn dat GA op delete zou gaan en de hele wereldwinst dus 1 grote flop is die niks van waarde zou bevatten ;).

Naja, volgens mij zijn de meerderheid van de wereld winsten de laatste jaren een flop, althans zeggen de mensen die op del gaan omdat ze geen zin meer hebben .

Maar kan je me vertellen wat hier dan het nadeel van was geweest?
 

DeletedUser79704

Guest
Naja, volgens mij zijn de meerderheid van de wereld winsten de laatste jaren een flop, althans zeggen de mensen die op del gaan omdat ze geen zin meer hebben .

Maar kan je me vertellen wat hier dan het nadeel van was geweest?

Voor bellum had deze nap alleen maar nadelen imo, ze zullen wel hun redenen gehad hebben deze te aanvaarden
 

DeletedUser77942

Guest
Voor bellum had deze nap alleen maar nadelen imo, ze zullen wel hun redenen gehad hebben deze te aanvaarden

Wij hebben deze nap om deze wereld leuk te houden en de vijand een kans te geven zich te herpakken
 
Reactiescore
1.367
Voor bellum had deze nap alleen maar nadelen imo, ze zullen wel hun redenen gehad hebben deze te aanvaarden

Ik had never nooit een nap gedaan en zelfs die cf's afstaan was een voordeel voor jullie. Maar anderen wilden jullie nog kans geven
 

DeletedUser79704

Guest
Ik had never nooit een nap gedaan en zelfs die cf's afstaan was een voordeel voor jullie. Maar anderen wilden jullie nog kans geven

En wat bedoel je met een kans geven? Dd wegwerken heeft zeer weinig invloed op de wereld
 
Reactiescore
1.367
En wat bedoel je met een kans geven? Dd wegwerken heeft zeer weinig invloed op de wereld

Ipv direct door knallen even een adem pauze voor jullie
 

DeletedUser79777

Guest
Eindelijk wat te beleven op ons dode w63 forum, daar ben ik meister wel dankbaar voor :)
 

DeletedUser79858

Guest
En wat bedoel je met een kans geven? Dd wegwerken heeft zeer weinig invloed op de wereld

Zeker wel. Bellum kant loopt op het moment +/- 1500 dorpen voor op GA. Ik ga voor het gemak even zeggen dat de helft van die dorpen defence en offence zijn.
Dit wil niet alleen zeggen dat we op dit moment 750 def dorpen meer hebben om het front te stacken (wat even groot is als dat van jullie) maar we in een massa ook 750 clears meer kunnen gooien dan GA

Natuurlijk weet ik totaal niet hoeveel def/off GA heeft, laat staan dat ik de exacte verhouding weet van heel Bellum. Puur even voor het idee.


Als wij het voor elkaar krijgen om meer dorpen van jullie af te snoepen dan dat we verliezen dan wordt dat verschil groter en groter, tot het moment dat de balans weg is en Bellum over GA heen beginnen te lopen. Dat zal het einde van w63 inluiden.

Op dit moment is dit verschil nog niet heel erg merkbaar. Het kan dus nog alle kanten op, zolang jullie niet te veel dorpen verliezen komende tijd. De account DD wegwerken heeft ons in combinatie met alle andere verroveringen de afgelopen 7 dagen +130 dorpen opgelevert terwijl jullie een enorme massa hebben gegooit waar .Zero. 88miljoen verslagen tegenstanders als verdediger aan over heeft gehouden. (wel 19 dorpen weg)

130 dorpen in de plus en het merendeel van jullie clears dood doet mij toch denken dat Bellum een prima weekje heeft gehad.
 
Bovenaan