We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik ben de internet held? Volgendsmij ben jij degene die continu Danny loopt uit te dagen, namen te noemen of memes loopt te posten. Doe niet zo stoer, misschien gewoone eens stoppen emt je mengen in situaties waar je niet eens betrokken bij bent.Hou jij gwn je muil eens stoere internetheld
Ik heb idd het aanbod al gezien
Ik kan ermee akkoord gaan dat de NAP niet duidelijk afgebakend was en dat zowel meister als FakeTrain hierin in de fout gingen
En flauw ben jij iig niet Robbert met je Salty gehalte...Lange tenen heb jij Valentijn!
Is al de 2e keer een dubieuze actie van het meister acc jammer genoeg
Ik ben de internet held? Volgendsmij ben jij degene die continu Danny loopt uit te dagen, namen te noemen of memes loopt te posten. Doe niet zo stoer, misschien gewoone eens stoppen emt je mengen in situaties waar je niet eens betrokken bij bent.
Deze wereld is 1 dikke meme dus ze op het AF posten hoeft niet
Tot het hele kakaka tijdperk werd afgesloten met onze matige r2w actie is het daarna gewoon een hele leuke endgame geworden gelukkig![]()
Ik ben de internet held? Volgendsmij ben jij degene die continu Danny loopt uit te dagen, namen te noemen of memes loopt te posten. Doe niet zo stoer, misschien gewoone eens stoppen emt je mengen in situaties waar je niet eens betrokken bij bent.
Tot het hele kakaka tijdperk werd afgesloten met onze matige r2w actie is het daarna gewoon een hele leuke endgame geworden gelukkig![]()
Dat zeg ik, matig. Als in; niet gelukt.Nouja “matige” r2w actie..het was toch echt wel de bedoeling de wereld te eindigen door die recruits en effe snel de rest op te edelen, liep alleen beetje anders uit![]()
Nouja “matige” r2w actie..het was toch echt wel de bedoeling de wereld te eindigen door die recruits en effe snel de rest op te edelen, liep alleen beetje anders uit![]()
Dat er word toegegeven dat t een veel te grote r2w was is toch niet trots zijn of wel? Ben er totaal niet trots op, had t ook nooit weer vopr gestemt. Enige voordeel was dat jij en je lelijke stam op delete gingen, dat was t zeker waard.Bizar hoe trots jullie zijn op r2w terwijl jullie je willen profileren als eerlijke nette spelers
Maar de topic naam had je echt om moeten draaien.
The Stabmeister klinkt namelijk veel beter!!![]()
Werd geprobeerd zonder succesFix het lekker ingame
Dan het meteen zielig op t AF te knallen
Droevig hoor