Mededelingen Prioriteit

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

DeletedUser

Guest
Zo als het is voorgesteld: slecht! Waarom? Misbruik door spelers.

Misschien iets voor mededelingen die je van je stamleiding krijgt , "rondschrijven". Maar dat hoeft toch niet naar mekaar...
 

DeletedUser

Guest
tja je hebt het bij (bijna) alle soorten mail en daar wordt er geen misbruik van gemaakt...


waarom hier dan wel?
Volgens mij valt het wel mee en wordt er alleen misbruik van gemaakt door hyperactieve jongentjes van 10 jaar oud.
 

DeletedUser

Guest
Het is alleen maar een handige tool, waarom ben je hier tegen? Mensen die dit misbruiken heb je na een tijdje ook wel door en dan negeer je ze gewoon.
 

DeletedUser14189

Guest
Ik ben voor.. maar ik dacht eerder als iemand jou een mededeling stuurt je zelf kan aanvinken of hij belangrijk is of niet.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Misbruik van de optie heeft consequenties die de stam zelf bepaald.
Alleen gebruiken bij dringende oproepen voor ondersteuning.

Kan jij nog meer regels bedenken?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen, er zullen namelijk veel noobjes misbruik gaan maken van dit systeem als je bijv in de top 10 staat zul je telkens dat rooie uitroepteken te zien krijgen alleen maar omdat een noob weer eens een onzin medeling naar je stuurd.

Je zal het wel zo kunnen doen dat alleen mensen in je vriendenlijst en stamgenoten dit kunnen aanvinken, maar dat zal erg veel werk kosten en dus niet te doen voor zo'n kleine aanpassing.

Verder denk ik dat het redelijk nutteloos is, ik ben een "redelijk" bekende speler en toch krijg ik nooit meer dan 10 medelingen per dag, ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar wat is het dan voor moeite om even snel naar de titel te kijken en naar de persoon die het schrijft, ken je hem en is de titel iets dat je aanspreekt zal het belangrijker zijn dan wanneer de titel: hoi is en het een persoon is die je niet kent.

Voor zover mijn mening...:)
 

DeletedUser

Guest
avaganon zei:
Je zal het wel zo kunnen doen dat alleen mensen in je vriendenlijst en stamgenoten dit kunnen aanvinken

Kapot vet :cool:

Maar ik vindt niet dat het een stamrecht is...
 

DeletedUser

Guest
Kapot vet :cool:

Maar ik vindt niet dat het een stamrecht is...

Ik vind het een goed idee dit te beperken tot stamgenoten en vrienden. Het komt zelden voor dat mededelingen van andere spelers prioriteit hebben in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Tegen. Als ze iets belangrijks te melden hebben moeten ze dat maar in de titel zetten.
 

DeletedUser

Guest
ahum...

Prioriteit instellen he?? jah dat klinkt goed maar dat denken de mensen soms...oh geen hoge prioriteit, daar kijk ik heel effe niet naar. En ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Het is een goed idee. Maar ik zou gewoon mijn onderwerp beginnen met BELANGRIJK: onderwerp.

Dit werkt even goed:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Proficiat met je mooie uitwerking , maar het is echt totaal onnodig .
Hoe lang duurt het tussen je eerste mededeling en je laatste dat je leest . Hooguit 1 minuut of 2.

Is dus niet van belang of er een prioriteit bij staat , als je geen goesting hebt om een pm te lezen doe je dat ook niet . Oftewel lees je ze allemaal en is het tijdverschil te miniem .
 

DeletedUser14238

Guest
Ik vind dit een zeer goed idee.
Het is klein en verpest je scherm niet, maar het is toch duidelijk.
Mijn mening : Voor!:)
 

DeletedUser

Guest
Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Mededelingen in een groep kunnen beveiligen...

... via een wachtwoord.


Inleiding:
Als je een belangrijk in-game gesprek hebt gevoerd met iemand via het 'mededelingen-systeem', dan is het handig om dit later terug te lezen.

Wat nou als je even VakantieVervanging nodig hebt? Iedereen kan dan, de mededelingen die aan JOU gericht zijn, doorlezen.
Dit is natuurlijk niet altijd de bedoeling.


Oplossing:
Daarom kwam het idee volgende idee in mij op: een groep mededelingen beveiligen via je wachtwoord.
Zo kan je mededelingen die een eventuele VV'er NIET mag lezen, in een apparte groep plaatsen die beveiligd is.


Yes and No's:
+ Mededelingen hoeven niet meer te worden verwijderd bij een VV'er op het account.
+ Alleen de eigenaar beschikt over de mogelijkheid om mededelingen naar een met-wachtwoord-beveiligde-groep te verplaatsen.
--------
- ??


Conclusie:
Kleine toevoeging, maar erg efficiënt!





Privacy-probleem opgelost :)


- Smartie.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

top, voor
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Ja ,dat is wel handig. Voor.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Me to!
 
Bovenaan