Mededelingen Prioriteit

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

DeletedUser

Guest
Kan een handige tool zijn voor mensen die dit goed gaan gebruiken. Dat is ook waarom ik voor ben.
 

DeletedUser

Guest
En mensen die dis "misbruiken" weet je vanzelf ook wel van. Daarvan negeer je gewoon het prioriteitsteken.
 

DeletedUser11316

Guest
Normaal lees je altijd je mededelingen anders gewoon afzender blokkeren.
 

DeletedUser1273

Guest
ach ik lees alle mededelingen en aan een titel kan je ook zien of het een hoge prioriteit heeft.

dus onnodig

hier ben ik het mee eens


zoveel berichten krijg je meestal toch niet zo snel in 1 keer dus kun je het aan het onderwerp zien en als mensen er mee gaan spammen blok ik ze gewoon :p
 

DeletedUser6287

Guest
Op zich vind ik het een goed idee. Om misbruik ervan te voorkomen kan er bij de stamoprichter misschien het recht om dit te doen gegeven worden. Nu beslist ook de stamoprichter wie er al dan niet gebruik kan maken van een rondschrijven en dergelijke meer. Initieel kan de stamoprichter de gehele stam dan dit recht toestaan en bij herhaaldelijk misbruik kan een bepaald lid dit recht afgenomen worden met het risico dat zijn mededelingen te laat gelezen worden, maar dat heeft de boosdoener dan enkel en alleen aan zichzelf te danken
 

DeletedUser

Guest
Voor, ik noem mijn berichten altijd xxx , dus weet niemand of het belangerijk is.
 

DeletedUser

Guest
Oké.

Iedereen bedankt voor haar/zijn mening.

Ik wil dit nu in handen leggen van de moderators.
Ik hoop dat dit toegepast zal worden in de nieuwe Tribal Wars update.


Met vriendelijke groeten,


Cpl.Cress
 

DeletedUser

Guest
ach ik lees alle mededelingen en aan een titel kan je ook zien of het een hoge prioriteit heeft.

dus onnodig

heb ik hier al vaker gelezen in dit topic. wees eerlijk en zeg het maar een keer als het je niet aanstaat, nou en, dan let je er toch niet op
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een goed idee


MAAR

Om misbruik ervan te voorkomen kan er bij de stamoprichter misschien het recht om dit te doen gegeven worden. Nu beslist ook de stamoprichter wie er al dan niet gebruik kan maken van een rondschrijven en dergelijke meer. Initieel kan de stamoprichter de gehele stam dan dit recht toestaan en bij herhaaldelijk misbruik kan een bepaald lid dit recht afgenomen worden met het risico dat zijn mededelingen te laat gelezen worden, maar dat heeft de boosdoener dan enkel en alleen aan zichzelf te danken
vind ik slecht :)
 

DeletedUser

Guest
"Al mijn mededelingen zijn belangrijk, zal ik maar elke mededeling die ik stuur hoge prioriteit geven, al is het maar om even hoi te zeggen?"

Met als gevolg dat je de normale mededelingenlijst krijgt, maar dan met allemaal ! ervoor...
 
Bovenaan