Mededelingen Prioriteit

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

DeletedUser

Guest
Hallo mensen van TW en spelers daarvan,

Ik heb misschien een puik idee, dat idee is:

De prioriteit van een mededeling op hoog zetten. Dit in verband met eerder lezen van mededelingen mochten ze erg belangrijk zijn. Een voorbeeld hiervan is als je aangevallen word en een mededeling naar je stam stuurt om te vragen voor ondersteuning. Uit ervaring leer ik dat de betere spelers eerder naar hun mededelingen kijken dan het forum.


Ik heb hier 2 plaatjes van gemaakt:


Bericht versturen:

prioriteit1mj1.png




Bericht ontvangen:

prioriteit2jm1.png


Tevens is deze optie mogelijk voor iedere Tribal Wars speler, dus ook mensen zonder Premium Account hebben deze optie.

Ik kijk uit naar jullie mening over dit idee,

Met vriendelijke groeten,


Cpl.Cress
 

DeletedUser

Guest
ik vind het vreemd dat niemand antwoord, ik ben meestal een meeloper, maar nou: voor.
 

DeletedUser

Guest
Tegen, eenmaal iedereen weet hoe het werkt zullen meesten dit misbruiken en ook al is het bericht niet belangrijk toch de prioriteit op hoog zetten :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind het wel een goed idee, maar ik denk wel dat sommige spelers van je stam dan alle mededelingen met hoge prioriteit geven
 

DeletedUser

Guest
meschien voor hele belangrijke dingen maken dat het een stam recht is, en dat er dan een lagere komt voor iedereen
 

DeletedUser

Guest
goed idee...
en het is goed dat het ook voor gewoone spelers is... niet alleen voor PA...
maja, er moet dan bij de hulp geschreven worden dat je dat alleen mag gebruiken als het nodig is!
 

DeletedUser

Guest
goed idee...
en het is goed dat het ook voor gewoone spelers is... niet alleen voor PA...
maja, er moet dan bij de hulp geschreven worden dat je dat alleen mag gebruiken als het nodig is!

de meesten lezen de hulp niet, is beter dat het bij staat zo als bij markt plaats(komt ook zo iets) en dan dat je het kunt uitschakelen
 

DeletedUser

Guest
Tegen, eenmaal iedereen weet hoe het werkt zullen meesten dit misbruiken en ook al is het bericht niet belangrijk toch de prioriteit op hoog zetten :rolleyes:

als je hier misbruik van gaat maken ben je:

1: een klein kind

of

2: je hebt geen leven.
 

DeletedUser6911

Guest
Het risico is dat iedereen zelf bepaald hoe belangrijk iets is, en dus snel dat vinkje zal plaatsen.

Je zal dan als stam weer regels moeten gaan opstellen wanneer het wel en wanneer niet gebruikt mag worden.

Geeft weer extra werk
 

DeletedUser

Guest
Het risico is dat iedereen zelf bepaald hoe belangrijk iets is, en dus snel dat vinkje zal plaatsen.

Je zal dan als stam weer regels moeten gaan opstellen wanneer het wel en wanneer niet gebruikt mag worden.

Geeft weer extra werk

Maar als iemand er dikwijls misbruik van maakt bestaat er ook nog een knopje:

"afzender blokkeren"

En als je in een goede stam zit dan zou dit geen problemen moeten opleveren.
 

DeletedUser17329

Guest
Ik vind het ook wel een goed idee, alleen hoop ik inderdaat dat er niet te veel misbruik van gemaakt wordt. Misschien dat het dan beter alleen in verband met ondersteuning mag en dat misbruik gemeld kan worden bij support,
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor moet eigenlijk wel een duidelijk signaal komen als je naar je dorp overzicht gaat met de tekst.

u heeft een bericht met hoge prioriteit.
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor moet eigenlijk wel een duidelijk signaal komen als je naar je dorp overzicht gaat met de tekst.

u heeft een bericht met hoge prioriteit.

Dat gaat dan weer te ver, maar dan kan dit weer de oplossing zijn:

warningur4.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ach ik lees alle mededelingen en aan een titel kan je ook zien of het een hoge prioriteit heeft.

dus onnodig
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel een goed idee!

En dan is het aan de stamleiding hoe ze reageren wanneer een lid nutteloos de prioriteit op hoog insteld.

PS: Zeer mooi uitgewerk idee :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Voor mits het een rang is anders krijg je mensen die Solicitatie's enz belangerijk maken :)
 
Bovenaan