Mededelingen Prioriteit

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Dit gaat toch niet gebeuren!
 

DeletedUser26945

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Dit gaat toch niet gebeuren!

Wel als het zeker was dan stond het al lang bij afgekeurde ideeen. Natuurlijk, het is niet omdat het hier staat dat het komt maar er is wel een kans.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

goed idee erg handig! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

man man man!!! Wat een zootje!!! Heeft hier nog niemand van knippen en plakken gehoord? Alle mededelingen en dergelijke die je echt niet wilt dat je vv leest, kopieer doodgewoon de tekst plak het in een word-document en sla het op!!!! Ben je terug en wil je het terug tussen de PM's wel stuur een PM naar je zelf met de tekst en je hebt ze terug en geen problemen met uw vv!!!

Wil je weten wie oorspronkelijk die PM stuurde? Typ gewoon bij die mededeling in het Word document: Van Magere Hein Junior op 8/08/09 18:53

Nog problemen? Of heb je je mededeling zorgvuldig bewaart? Ik denk niet dat een vv plots je ganse computer inpalmt? En ook is dit nu zoveel werk? Ik heb interne aankondigingen, eigenschappen zo opgeslagen van forums toen ik mijn eigen stam maakte en ze ten onderging!! Als ik ooit een nieuwe stam begin heb ik enkel te plakken in tw en klaar!!

Ik heb ook het forum gekopieerd van mijn eigen stam met de regels in dat topic en de uitleg er rond dus ben ik in 10 min klaar met een stam in elkaar te steken!!!! Dus waarom zou dit niet gaan mat PM's


Groetjes

Conclusie: Kopieer en plak en gebruik word en je hebt je PM voor eeuwig zonder dat iemand het weet!!!
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

man man man!!! Wat een zootje!!! Heeft hier nog niemand van knippen en plakken gehoord? Alle mededelingen en dergelijke die je echt niet wilt dat je vv leest, kopieer doodgewoon de tekst plak het in een word-document en sla het op!!!! Ben je terug en wil je het terug tussen de PM's wel stuur een PM naar je zelf met de tekst en je hebt ze terug en geen problemen met uw vv!!!

Wil je weten wie oorspronkelijk die PM stuurde? Typ gewoon bij die mededeling in het Word document: Van Magere Hein Junior op 8/08/09 18:53

Nog problemen? Of heb je je mededeling zorgvuldig bewaart? Ik denk niet dat een vv plots je ganse computer inpalmt? En ook is dit nu zoveel werk? Ik heb interne aankondigingen, eigenschappen zo opgeslagen van forums toen ik mijn eigen stam maakte en ze ten onderging!! Als ik ooit een nieuwe stam begin heb ik enkel te plakken in tw en klaar!!

Ik heb ook het forum gekopieerd van mijn eigen stam met de regels in dat topic en de uitleg er rond dus ben ik in 10 min klaar met een stam in elkaar te steken!!!! Dus waarom zou dit niet gaan mat PM's


Groetjes

Conclusie: Kopieer en plak en gebruik word en je hebt je PM voor eeuwig zonder dat iemand het weet!!!

Goed, veel werk. Als je nu iemand al een week niet meer gesproken hebt. En hij antwoordt naar jou op dat zelfde bericht desondanks dat jij het al verwijderde staat gans dat bericht er terug op dus dat is ook niet zonder problemen.


Ik vindt dat je dit moet instellen! het zou me al vrij veel geholpen hebben.
 

DeletedUser26945

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

man man man!!! Wat een zootje!!! Heeft hier nog niemand van knippen en plakken gehoord? Alle mededelingen en dergelijke die je echt niet wilt dat je vv leest, kopieer doodgewoon de tekst plak het in een word-document en sla het op!!!! Ben je terug en wil je het terug tussen de PM's wel stuur een PM naar je zelf met de tekst en je hebt ze terug en geen problemen met uw vv!!!

Wil je weten wie oorspronkelijk die PM stuurde? Typ gewoon bij die mededeling in het Word document: Van Magere Hein Junior op 8/08/09 18:53

Nog problemen? Of heb je je mededeling zorgvuldig bewaart? Ik denk niet dat een vv plots je ganse computer inpalmt? En ook is dit nu zoveel werk? Ik heb interne aankondigingen, eigenschappen zo opgeslagen van forums toen ik mijn eigen stam maakte en ze ten onderging!! Als ik ooit een nieuwe stam begin heb ik enkel te plakken in tw en klaar!!

Ik heb ook het forum gekopieerd van mijn eigen stam met de regels in dat topic en de uitleg er rond dus ben ik in 10 min klaar met een stam in elkaar te steken!!!! Dus waarom zou dit niet gaan mat PM's


Groetjes

Conclusie: Kopieer en plak en gebruik word en je hebt je PM voor eeuwig zonder dat iemand het weet!!!

Dus iedere stam van je was dezelfde en bleef even noob als in het begin? Zielig:eek: Bon, dan schaffen we pa af, notities via msn,... groepen moet je maar in een kladje zetten.

Wat hebben we nog te bieden? Schaf gewoon het hele IGM systeem af en stuur de word's door naar mekaar via een externe manier?

Ik moet even denken, wat is er zo nog? Oh, geen stamwapen en profielafbeelding meer, een link in de eigenschappen naar een plaatje is genoeg. Schaf gedeelde fora af, als er zijn die het willen gebruiken, moeten ze maar een extern forum opzoeken.

Vergeet ik iets wat er nog teveel is in tw voor je? :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Wat een Idioot, je kan alles vervangen, als je je zo instelt, volgens mij is dat niet het enige wat mager is,


Mvg,

...
 

DeletedUser9957

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

waarom zou een vv een bericht niet mogen lezen 99% van de gevallen omdat het spionnen info is dus zo'n beveiligd bericht zou opvallen en je verdacht maken ook al is het geen spionnen info je zou dit dan ook nog moeten kunnen verbergen voor de vv.
dus inplaats van ww gewoon een verberg functie maken voor vv's.
ik ben voor.
 

DeletedUser26945

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Ik heb ook graag wat privé, niet alle gesprekken moeten door anderen gelezen worden, ookal gaat het niet over spioneren:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

idd, sommige gesprekken kunnen gewoon persoonlijke privé-gesprekken zijn, die niks met het spel te maken hebben. Ik zou het toch niet leuk vinden dat een vv daarin zit te neuzen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

of je krijgt een p.m. binnen als je onder v.v. staat die andere niet mogen lezen..
 

DeletedUser8730

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Top plan!
Een beetje privacy is wel fijn bijv. als ik met een BG aan het roddelen ben over iemand.
Dat hoeft niet iedereen te weten...
Of je krijgt een Belangrijke Brief van de leiding die niemand mag zien!
Hopelijk word het opgenomen in de nieuwe update.

@
Als ik alles in een word-doc stop ben ik er langer mee bezig dan dat ik ze beveilig.
Dan heb ik ze nog ongeschonden en kan ik er zo mee verder!
 

DeletedUser15027

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

ik ben helemaal voor ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Gewoon diegene vertrouwen aan wie je de VV geeft en zeggen dat hij de PM's niet mag lezen? :rolleyes:
 

DeletedUser26945

Guest

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

En jij zou ze totaal niet lezen?:p

Moet toegeven dat ik me toch ook soms niet kan bedwingen,
maar er is een verschil in wat je kan en mag lezen.
Dat zie je
1) aan de titel. Is de titel stamgerelateerd lees ik wel.
Ik doel op... stamlid en het account waar ik VV van ben hebben al heel lange gesprekken.
Als ik die open/lees, alleen de laatste pagina's, die zijn het recents en kunnen gezamelijke aanvalsplannen, ondersteuningsberichten zijn.
Maar dat hele gesprek is verlies v tijd, en ook mijn zaken niet.
2) verzender van het bericht.
Is de speler een stamlid ja/nee, stamlid vd vijand/bg/totaal vreemde stam.
Is de speler één of andere noob, of een hogere regionen in de top vd ranking.
Wat weet ik al over de realtie tusen beide spelers...???
Zijn allemaal factoren die meespelen
3) lengte vh gesprek.
Gesprekken die al +100berichten hebben, bevatten in de meeste gesprekken oud materiaal.
Ook ik heb gesprekken, gestart op 06/11 (start van mijn speelwereld) en nog steeds actief. Maar de zot die dat begint na te lezen, verliest de tijd voor een héél offensief.
Ook zijn die gesprekken veelal tijdsgebonden en wordt er gepraat over spelers die al lang niet meer zijn.
4) situatie van het account.
Ligt het account al weken stil. Ligt het onder vuur. Moet ik offensief plegen.
5) Hoofdregel: ongelezen berichten in eerste instantie afblijven, of ik moet op voorrand al op de hoogte zijn van de inhoud.
Dit door vanuit mijn account bericht te sturen, nieuwe mededeling sturen vanuit VV, of proberen af te leiden vanuit de titel.

Hele reeks variabelen die in zo'n beslissing meespreken.


Dus van jou mag iedereen zomaar alle berichten lezen die je met iedereen voert?

Je hebt geen enkele behoeft aan een beetje privacy?
Of je hebt totaal geen contact met iemand?

Nuja,
ik heb mapje privacy in mijn inbox.
Als je respect hebt voor je medespeler kijk je daar dan ook niet in.

En meeste gesprekken die geheim zijn, worden ook niet gevoerd via mededeling.
Er zijn kanalen zoals Skype, msn, de TW-chat, en forum inbox die daarvoor dienen.

Als je het voor jezelf veilig maakt, kan je VV ook niets doen.
En mijn VV geef ik aan hooguit 2-3 spelers, spelers waarmee ik al lang samenspeel en ondertussen al goed ken.
We kennen elkaars accounts beter, wat ook gewoon handig als om offensiefje onder VV, of als je onder aanval ligt.

Laatst was ik 2 weken weg.
2 dagen voor ik vertrok gaf ik de VV al door, samen met de globale instructies voor komende weken.
Zo kan VV-er al dagje wennen en rondneuzen op mijn account en komt hij/zij tijdens mijn afwezigheid niet voor verrassingen te staan.
Laatste dag voor de vakantie kon ie me vragen stellen bij onduidelijkheden en gaf ik laatste specifieke instructies.

Dus nee, niet iedereen mag mijn berichten lezen.
Want ik laat niet iedereen toe.
 

DeletedUser26945

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Ik heb het niet bepaald over geheime gesprekken...
HEt is natuurlijk altijd handig maar het is bijzaak.

Belangrijker is dat nu een vv vrij spel heeft om te doen wat hij wilt.

Ja, je moet personen uitzoeken die te vertrouwen en die je kent maar je moet weten dat er situaties zijn waarin iemand onverwachts op een vreemde manier handeld en je vv gaat misbruiken.

Ik voerde vele gesrpekken met personen die ik goed ken. Maar niet altijd geliefd zijn bij andere. Belangrijk was dan dat die gesprekken niet zouden gekend worden. Binnen de stam was er toen een zeer groot vertrouwen, iedereen ging respectvol met mekaar enzo maar toch, ik wilde niet dat pm's gezien werden door stamleden.

Vaak heb ik conversaties met personen uit rl maar die gesrpekken zijn dan ook meestal zeer persoonlijk en over zaken in rl.
Het zou fijner zijn dat je deze conversaties kunt verbergen voor vv's.
Ookal zoals gezegd heb ik 100% vertrouwen in de persoon die mijn vv doet, wil ik dat deel privé houden.

Dat ik het niet via een externe weg doe is de handigheid, je merkt snel genoeg als de persoon online en dan is het handiger van te pm'n.


Maar er zijn vele personen voor dit idee, zij kunnen het gebruiken als het er ooit zou komen.
En zij die tegen zijn moeten het nooit gebruiken dus veel reden om tegen te zijn is er niet. Of ze moeten bang zijn dat ze een spion nooit zullen vatten hierdoor...
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Als het er komt,
ik zou er niet rouwig om zijn.

Misschien kunnen VV-rechten aangepast worden dat ze alleen het PostVak IN lezen en niet de subgroepen?
Als VV kan je toch ook niet iemands vriendenlijst zien. Dus beperkingen als VV-er lijken niet onmogelijk.

Maar nodig vind ik het gewoon niet.
Het is iets waar je eigelijk zelf vat op hebt.

Over VV met vrij spel in het algemeen.
VV's mogen veel, maar je moet veel mogen doen om het account perfect draaiende te houden.
Ik kan me eigelijk geen dingen inbeelden die beperkt kunnen worden, zonder dat de groei van het account aangetast wordt.
 
Reactiescore
1.367
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

bump
 
Bovenaan