Mededelingen Prioriteit

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

goed idee moeten ze snel invoeren nu de vakantie is begonnen:):D
 

DeletedUser22812

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Omdat je het zo aardig vraagt :):

Ik ben voor omdat ik het een goed idee vind.
Je geeft natuurlijk de voorkeur als je een VV hebt die je kan vertrouwen maar stel je voor dat je die even niet kan vinden, iedereen is bezet en je hebt deze vakantievervanger NU nodig.

Of stel je voor dat je een enige stamleider/leidster bent en je hebt een VV nodig. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat Jan en Alleman al die mededelingen kan lezen. Sommige dingen hoor je prive te houden (in een stam) en mededelingen zijn er eigenlijk voor gemaakt om een gesprek te voeren met één persoon, en niet op het forum waar iedereen het kan zien.

Hier valt op in te gaan :D

Jij wilt dus je vv geven aan iemand die niet je pm's mag lezen, maar aan wie je wel je hele account toevertrouwd wat hij met een paar muisklikken helemaal kan ver***ken
 

DeletedUser26945

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Neen, want in de loop van dit topic is hier uitgebreid over de vv beperkingen gesproken.

De bedoeling is om de vv zijn rechten te beperken.
Al dan niet overnmen van taken binnen de stam van die persoon,
aanvallen beperken in tijd/aantal
pm's sturen/niet sturen, lezen/niet lezen

dat soort zaken;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Als je een betrouwbare VV hebt is er toch geen probleem? Dingen beveiligen doe je alleen wanneer je dingen te verbergen hebt lijkt mij. Daarnaast mogen mijn "vrienden" in het spel weten wat ik allemaal verspreid... :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Ik ben voor.. alleen zou ik het niet via een password doen.

Zou het niet beter zijn wanneer der vakantie vervanger de oude berichten gewoon NIET kan lezen?
 

DeletedUser22812

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Nee, dat is al helemaal onhandig. Ik bespreek heel vaak aanvalsplannen via pm waarvan ik dan wil dat mijn vv die vervolgt.
Dan wordt het een heel gedoe met mededelingen doorsturen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Als deze optie er komt, kan de optie van vrienden zien dan ook een keuze worden?
Want soms is het erg vervelend als je niet iemand zijn vriendelijkst kan zien.

Zelf heb ik best vaak last als ik voor langere tijd vv ben, dat ik vrienden van de eigenaar van t account aan het edelen ben. Omdat alle pm;s verwijdert zijn kan ik niks opzoekken.
 

DeletedUser3197

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Hier valt op in te gaan :D

Jij wilt dus je vv geven aan iemand die niet je pm's mag lezen, maar aan wie je wel je hele account toevertrouwd wat hij met een paar muisklikken helemaal kan ver***ken

Jup. =)

Of wat xEvaax zei is ook een goed idee: een keuzeoptie.

Als deze optie er komt, kan de optie van vrienden zien dan ook een keuze worden?
Want soms is het erg vervelend als je niet iemand zijn vriendelijkst kan zien.

Zelf heb ik best vaak last als ik voor langere tijd vv ben, dat ik vrienden van de eigenaar van t account aan het edelen ben. Omdat alle pm;s verwijdert zijn kan ik niks opzoekken.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

voor:

Je wilt toch een beetje privacy, niet dat elke willekeurige vv je pm's kaan lezen. Vooral in het begin heb je nog geen idee wie je kunt vertrouwen en wie niet.
Soms heb je ook persoonlijke berichten staan, als je die verwijderd dan ben je ze zelf ook kwijt.

Hier valt op in te gaan :D

Jij wilt dus je vv geven aan iemand die niet je pm's mag lezen, maar aan wie je wel je hele account toevertrouwd wat hij met een paar muisklikken helemaal kan ver***ken

De meeste vv's vinden het meestal wel leuk om pm's te lezen. Dat wil je soms gewoon niet.

De meeste vv's gaan niet je hele account ver***ken...
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Waarom wordt de belangrijkste reden niet genoemd ?

Namelijk privacy ?

Er word vaak genoeg prive zaken besproken via de PM.
Dit zijn zaken die een ander niets aan gaan. Hoe goed je een ander ook kent. En dat heeft niets met vertrouwen te maken.

Ik ben en blijf voor !
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Goed idee, maar ik geef meestal aan mensen die ik vertrouw :p
 

DeletedUser26945

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Goed idee, maar ik geef meestal aan mensen die ik vertrouw :p

En mag iedereen alles lezen? Het gaat niet over vertrouwen maar over privacy, je legt een beperking, vv's kunnen dan niets doen zonder je medeweten, spionnen zijn moeilijker te vinden enzovoort,...
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

En mag iedereen alles lezen? Het gaat niet over vertrouwen maar over privacy, je legt een beperking, vv's kunnen dan niets doen zonder je medeweten, spionnen zijn moeilijker te vinden enzovoort,...

Ja indd. maar wie ik vertrouw mag mijn privacy zien, dat maak ik zelf dus wel uit :rolleyes:
 
Reactiescore
19
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Ik ben voor een beveiliging van pm.
Niet dat ik snel mijn vv afgeef, maar mocht het nodig zijn heb ik er toch een paar persoonlijke berichten in staan.
TW is meer dan een spel in mijn ogen.
Ik zie het als een groep en een hechte stam.
Ik voel me af en toe net de maatschappelijk werker op wereld 12, en niet alleen binnen de stam maar zelfs leden van vijandige stammen.
Dat zijn berichten die niet voor iedereen bestemd zijn.
En dan maakt het voor mijn eigen privacy niet eens zo veel uit want ik heb geen geheimen maar de andere vertellen dingen in vertrouwen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Dat snap ik goed.
Is alleen het feit dat spionnen binnen een stam helemaal niet meer gepakt kunnen worden. Althans het wordt nog veel moeilijker.
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Als deze optie er komt, kan de optie van vrienden zien dan ook een keuze worden?
Want soms is het erg vervelend als je niet iemand zijn vriendelijkst kan zien.

Zelf heb ik best vaak last als ik voor langere tijd vv ben, dat ik vrienden van de eigenaar van t account aan het edelen ben. Omdat alle pm;s verwijdert zijn kan ik niks opzoekken.

jup mee eens
dit kan soms vervelend zijn.
Al dient de gene die jou VV geeft je op de hoogte te stellen van op en om het acc.
 
Reactiescore
19
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Dat snap ik goed.
Is alleen het feit dat spionnen binnen een stam helemaal niet meer gepakt kunnen worden. Althans het wordt nog veel moeilijker.

dat los je toch niet op door de berichten niet te beveiligen
een beetje spion wist die berichten
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

jah das natuurlijk waar.

maar als ze dit zouden invoeren zou ik een map laten aanmaken voor de berichten en niet allemaal.
ok als iemand dan je een bericht zend dan hang je als spion. maar ook als je een beetje spion bent zeg je het tegen je opdrachtgever dat je vv hebt.
+ als ze dit zouden doen op alle PM's en er komt een belangrijke PM binnen dat iemand bezwarende bewijzen heeft gevonden of hulp nodig hheft voor het een of het ander dat die vv ook onmiddelijk kan ingrijpen.

ik ben voor maar dan moet dit wel in mappen gebeuren...
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Staat dit idee er nog? :confused:

Voer in ofzo..
 

DeletedUser

Guest
Re: Mededelingen in een groep kunnen beveiligen... !

Idd, prachtig idee btw p
 
Bovenaan