Marine vs ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ontkennen is ook zo makkelijk he.
Nolifen, payen, wellicht een combi, is nogal voorspellend bij jullie

Sportiever dan ik?
De naam IGM moet het al verklaren: Ik train al maanden ter voorbereiding voor korps mariniers, zal er na mijn laatste schooljaar dan ook naartoe gaan.
Ben benieuwd of je ca. 40 km kan marcheren en dan nog ca. 15km kan gaan zwemmen, met bepakking van 30kg-50kg. Uiteraard allemaal op een hoog tempo. Moeten ons vanzelfsprekend snel kunnen verplaatsen wanneer nodig.
Kom nou niet met een bewering dat je niet payed, niet nolifed en sportiever bent, want dan kom je toch echt té ongeloofwaardig over..

Wacht wacht... Payen? Nolifen? Wij betalen helemaal niks, op PA & FA na :D.
De naam IGM is de naam van m'n co, en die heeft hij al sinds voor z'n puberteit. Sommige mensen hechten waarde aan hun nicknames. Jij noemde Lonely Noble. Geen vrienden dan hmm?
Haha. Mooi, je kan 40 km marcheren met 30-50 kg. Het ratio eigengewicht - meedraaggewicht, en dat van mij als ik 12 was & naar school ging met m'n rugzak als ukkeltje is even indrukwekkend. Not impressed dus. Wat dat zwemmen betreft. In bepakking zie je me dat niet doen. Zonder. Moeilijk in te schatten, maar de 10 haal ik zeker ;).
Transport is overrated trouwens tegenwoordig. Logistiek & oorlog, wie maakt daar nu nog gebruik van. Losers, allemaal !

Ik kom wel degelijk met de bewering dat we, naast PA & FA. Geen ene ruk betalen. Als je jaloers bent mag je het zeggen. Niet iedereen is een farmmachine.
Sportiever? Het woord heeft meerdere betekenissen. Geloof me nu maar dat ik sporten boven alles... correctie, bijna alles verkies. Je raaskalt maar verder. Onzin blijft het toch.

Dit hoeft toch allemaal niet op het forum jongens. Al die extra dingen er omheen :S. Ik doe dit...hij doet dat...wie is beter? Boeiend.

Niemand kan ontkennen dat het spel wel spannender wordt als er ook daadwerkelijk wat gebeurt, dus laten we daar eens op voortbouwen :)

Ik doe dit niet vanwege jou :). Jij bent slechts de vonk die het startte :D. Het is trouwens P&P, welkom bij het AF... :)
Niemand zal dat ontkennen :D.
 

DeletedUser62770

Guest
Wacht wacht... Payen? Nolifen? Wij betalen helemaal niks, op PA & FA na :D.
De naam IGM is de naam van m'n co, en die heeft hij al sinds voor z'n puberteit. Sommige mensen hechten waarde aan hun nicknames. Jij noemde Lonely Noble. Geen vrienden dan hmm?
Haha. Mooi, je kan 40 km marcheren met 30-50 kg. Het ratio eigengewicht - meedraaggewicht, en dat van mij als ik 12 was & naar school ging met m'n rugzak als ukkeltje is even indrukwekkend. Not impressed dus. Wat dat zwemmen betreft. In bepakking zie je me dat niet doen. Zonder. Moeilijk in te schatten, maar de 10 haal ik zeker ;).
Transport is overrated trouwens tegenwoordig. Logistiek & oorlog, wie maakt daar nu nog gebruik van. Losers, allemaal !

Ik kom wel degelijk met de bewering dat we, naast PA & FA. Geen ene ruk betalen. Als je jaloers bent mag je het zeggen. Niet iedereen is een farmmachine.
Sportiever? Het woord heeft meerdere betekenissen. Geloof me nu maar dat ik sporten boven alles... correctie, bijna alles verkies. Je raaskalt maar verder. Onzin blijft het toch.



Ik doe dit niet vanwege jou :). Jij bent slechts de vonk die het startte :D. Het is trouwens P&P, welkom bij het AF... :)
Niemand zal dat ontkennen :D.

Verdraaien kan je, praten kan je, maar je ratelt maar door haha, vannacht op skype ook al.
Maarja vooral hele erge overschattingen van jezelf, je vind jezelf nogal geweldig haha.
Nuja mij zie je enkel nog met wat nieuws ivm rapportjes enzo, veel succes met euhm, tsja, wat probeer je... Nutteloos wezen?

Alleen t feit al dat je zo'n topic ter ere van Marine opent, zegt al genoeg over je leven, niet? :D
 

DeletedUser

Guest
Verdraaien kan je, praten kan je, maar je ratelt maar door haha, vannacht op skype ook al.
Maarja vooral hele erge overschattingen van jezelf, je vind jezelf nogal geweldig haha.
Nuja mij zie je enkel nog met wat nieuws ivm rapportjes enzo, veel succes met euhm, tsja, wat probeer je... Nutteloos wezen?

Alleen t feit al dat je zo'n topic ter ere van Marine opent, zegt al genoeg over je leven, niet? :D

Gaan we dat skype gesprek erbij halen? Mij best hoor :p. Toont alleen maar aan dat je mensen aan het lijntje houdt, en uiteindelijk is je woord nog geen eurocent waard ;). Mij best, haal het dan boven :D.
Overschattingen? Waar overschat ik mezelf... Aja. Ik ken & weet wat ik doe irl... overschatting.
Ik snipe 75 gap treinen easy als het moet. Overschatting.
Ik ben fier met m'n co over onze groei. Overschatting.
Ik betaal me als student blauw aan reduceren & halveren. (sarcasme, ik verwacht niet dat mariniers die zo hard lullen het zouden doorhebben...). Overschatting !
Ik vind mezelf geweldig. Geen idee waar ik ineens narcistisch werd. Zeker gezien ik de aard heb mezelf weg te cijferen voor anderen. Maar enfin. Overschatting !
Wat ik probeer... Dit forum lezen in te blazen. Lukt me vrij aardig gezien er recent tot 12 lezers waren. Tegenover hooguit 4-5 rond deze tijdsperiode. Overschatting !

Ik open een topic, ter ere van de leider van Marine. Opdat ik zou kunnen raaskallen zoals ik het denk, het mij aard, en betaamt ! Overschatting !

Gast... Kom terug met rapportjes. Hopelijk zitten er morgen paar kat rapportjes tussen waarbij je iets nuked waarvan ik kan zeggen dat het me boeit.
De enige die ik nog harder heb horen lullen dan jij... Zijn de mannen van de airco. Die gingen beweren dat er wat was met onze electriciteit en daarom het apparaat niet degelijk werkte.

Alsjeblief.

Moet wel zeggen dat je gevoel hebt voor poëzie:D

Snel & los uit de pols, ik had gewoon wat geluk :p.
Kan soms wat met taal, maar veel stelt het niet voor hoor :D.
 

DeletedUser45788

Guest
Dit hoeft toch allemaal niet op het forum jongens. Al die extra dingen er omheen :S. Ik doe dit...hij doet dat...wie is beter? Boeiend.

Niemand kan ontkennen dat het spel wel spannender wordt als er ook daadwerkelijk wat gebeurt, dus laten we daar eens op voortbouwen :)

Ik vind het wel leuk als clears van iemand anders kapot gaan door het overpowerd kata-item

Idd.
Marine eerste stam die op durft te treden tegen grotere stammen/spelers.
Kan zeggen wat je wilt, blijf er toch trots op. :)

Wat heb jij een groot gedacht van je zelf zeg.
 
Reactiescore
1.538
Ontkennen is ook zo makkelijk he.
Nolifen, payen, wellicht een combi, is nogal voorspellend bij jullie

Sportiever dan ik?
De naam IGM moet het al verklaren: Ik train al maanden ter voorbereiding voor korps mariniers, zal er na mijn laatste schooljaar dan ook naartoe gaan.
Ben benieuwd of je ca. 40 km kan marcheren en dan nog ca. 15km kan gaan zwemmen, met bepakking van 30kg-50kg. Uiteraard allemaal op een hoog tempo. Moeten ons vanzelfsprekend snel kunnen verplaatsen wanneer nodig.
Kom nou niet met een bewering dat je niet payed, niet nolifed en sportiever bent, want dan kom je toch echt té ongeloofwaardig over..

Dan zal jij binnenkort vast stoppen met tw, aangezien je het zo druk hebt hè.
 

DeletedUser

Guest
Ontkennen is ook zo makkelijk he.
Nolifen, payen, wellicht een combi, is nogal voorspellend bij jullie

Sportiever dan ik?
De naam IGM moet het al verklaren: Ik train al maanden ter voorbereiding voor korps mariniers, zal er na mijn laatste schooljaar dan ook naartoe gaan.
Ben benieuwd of je ca. 40 km kan marcheren en dan nog ca. 15km kan gaan zwemmen, met bepakking van 30kg-50kg. Uiteraard allemaal op een hoog tempo. Moeten ons vanzelfsprekend snel kunnen verplaatsen wanneer nodig.
Kom nou niet met een bewering dat je niet payed, niet nolifed en sportiever bent, want dan kom je toch echt té ongeloofwaardig over..

Tja, jou laten ze er toch niet in.
Mentaal ongeschikt ;).
 

DeletedUser62770

Guest
Dan zal jij binnenkort vast stoppen met tw, aangezien je het zo druk hebt hè.

Wie weet, ligt eraan hoe moeilijk school is, zijn gelukkig genoeg spelers die mijn acc willen bewonen, dus t acc zal niet zomaar verloren gaan.:)

Tja, jou laten ze er toch niet in.
Mentaal ongeschikt ;).

Doorzettingsvermogen en vastberadenheid, zekerweten? ;)
Geen twijfels, gelijk over tot actie, zekerweten?
 

DeletedUser

Guest
Wie weet, ligt eraan hoe moeilijk school is, zijn gelukkig genoeg spelers die mijn acc willen bewonen, dus t acc zal niet zomaar verloren gaan.:)



Doorzettingsvermogen en vastberadenheid, zekerweten? ;)
Geen twijfels, gelijk over tot actie, zekerweten?

Gaat hem meer om de speler, niet het acc ;).


Je bedoelt. Impulsief, makkelijk op te jagen, arrogant? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan