Marine vs ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lieve AF lezertjes

Marine begint hier en daar als lastige bijtjes pogingen te doen hun imkers te steken. Zodoende nu ook bij anderen, naast Vlemis van One.
Dit topic zal dienen als verzamelingetje van rapportjes, comments, discussies, noem maar op, van Marine naar anderen toe.

Reden hiervan? Iedereen wil toch een reden voor onzintopics !

Titel:
Uit het dagboek van Tribal Tycoon

Op een grauwe zomerse dag,
vol grauwheid en regen,
besloot Tribal Tycoon,
met Playful Bunny te fuseren.

Om troepjes niet te wasten,
Begon die maar met feesten,
Cleartje hier, cleartje daar,
Lalalalalaaaa treinen maar !

3 dorpjes later,
Die treint m'n verse dorp,
Wat doet die hater?
Het enige dat die zegt is slorp slorp slorp !

Dat dagje later,
DMarine, ik heb een hater !
Wat ga je daar aan doen?
Praten op skype, en dreigen met fatsoen !

Wat praat je, wat praat je?
Wat zegt die irritante hater?
Hij zei: "In je dromen kereltje"
Dat dorpje beperkt hem later.

Vast vast, als een muur rond een doos,
Die kerel niet gezien... Net een windhoos !
Ze zeggen nee !
Wij vinden dat niet ok...

Incomings hier,
Incomings daar,
Ze verdedigen hun bier !
Pech dan, kees is klaar.

Voor de mensen met minder gevoel voor poëzie. Tribal edelt een dorp pal naast ons cluster, dag erna edelen we dat terug.
Alsof wij ons een edelrichting zomaar laten afsnoepen omdat hij het in z'n bol kreeg van te fuseren en meer dan 10 uur van z'n cluster gaat wegedelen.
Wij stellen een gs ruil voor, vette pech voor z'n OS. Van z'n def is 3/4e weg. Toch doet hij stoer, o zo stoer.
DMarine neemt het van hem over. Stelt de keuze. Het dorp, of van de kaart geveegd.

Of ze kunnen vegen weet ik niet. Maar op de kaart blijf ik staan.

Moge dit forum bij de goden ver vikingen, eens wat actiever terug worden :cool:.

Stoere stack van het dorp in kwestie trouwens.
Vooral dat je 192 kata's stuurt en je kata item pas later arriveert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tjaa als je 10u van je cluster weg edelt, dan vraag je er gewoon om
 

DeletedUser45788

Guest
Jaa als je dorpen aanvalt op zon afstand kan je katas met kataitem krijgen:D
 

DeletedUser

Guest
Ze krijgen morgen hun rapportjes :p.

Ik vind het alleszins eens genieten, voor de verandering eens wat anders doen :p.
 

DeletedUser

Guest
Dat van jullie toch ook. :p


Hoe bedoel je?:$

Tis maar wat je gelijk opgaan noemt :p. Als je Fakes/clears gaat schooien van non stamgenoten. Ik word met dat feit gelijk overtuigt dat het gelijk opgaat. Het flatteert me wel.

Jij hebt ook offense op Vlemis gegooid, en eerder gaf FrozenLiquormc aan dat het acc een meer defensieve instelling heeft. Als je bv zegt dat je nog 3 volle clears hebt, geloof ik het niet. Als je er al 2 hebt, zou ik het bijna veel vinden :). Kan uiteraard niet kloppen wat ik zeg, maar je snapt wat ik wil zeggen.
 

DeletedUser65747

Guest
Tis maar wat je gelijk opgaan noemt :p. Als je Fakes/clears gaat schooien van non stamgenoten. Ik word met dat feit gelijk overtuigt dat het gelijk opgaat. Het flatteert me wel.

Jij hebt ook offense op Vlemis gegooid, en eerder gaf FrozenLiquormc aan dat het acc een meer defensieve instelling heeft. Als je bv zegt dat je nog 3 volle clears hebt, geloof ik het niet. Als je er al 2 hebt, zou ik het bijna veel vinden :). Kan uiteraard niet kloppen wat ik zeg, maar je snapt wat ik wil zeggen.

Doe even net alsof ik niet op DMarineM16A1 speel. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan