Marine vs ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62770

Guest
Nuja als je de zielige politiek van tegenwoordig ziet word je ook niet blij van, dan valt dit nog mee...

Daar is het echt alleen maar praten, maar daden, ho maar...
Al helemaal die rutte :eek: beweert elke x weer tegen de euro te zijn, maar ondertussen stemt ie overal rondom de euro mee in...
 

DeletedUser61042

Guest
Kinderachtige opmerkingen zeg :eek:

Tuurlijk is het een kinderachtige opmerking maar jah wat kun je verwachten van zo'n oorlogstopic:rolleyes:

Niet eens een fatsoenlijke inleiding waar tijd en engerie is in gestoken.
 

DeletedUser

Guest
Oorlogstopic?

Dat staat er zelf in dat dat niet het idee van het topic was.

Der zat een heel andere bedoeling achter ;).

Maar ja, iedereen denkt ook altijd zo... Inside the box.
 

DeletedUser61042

Guest
Oorlogstopic?

Dat staat er zelf in dat dat niet het idee van het topic was.

Der zat een heel andere bedoeling achter ;).

Maar ja, iedereen denkt ook altijd zo... Inside the box.

Zo ziet er anders wel uit.

En noem dan de titel ander ivm marina vs...
 

DeletedUser

Guest
Je kent het opzet niet van het topic, wat blaten mensen en wat maakt het uit :eek:.
Beschouw me anders gewoon als aandachthoer als je dat het liefst doet, dan komt hier geen discussie over :p.
 

DeletedUser65747

Guest
Je kent het opzet niet van het topic, wat blaten mensen en wat maakt het uit :eek:.
Beschouw me anders gewoon als aandachthoer als je dat het liefst doet, dan komt hier geen discussie over :p.

Aandachtshoer of niet, je blijft een oetiepetoetie.:p
 

DeletedUser56325

Guest
ja door toedoen van 1 persoon niemand wist van iets

Vraag me af of iemand de schuld geven nou de manier is..

Als dat nu wel gaat gebeuren geeft dat genoeg aan over de respect, en teamspirit die jullie gehad zouden hebben.

Je vecht als stam, je gaat ervoor als stam etc etc, standaard praatje enkele personen de schuld geven ontkracht dat verhaaltje. Dat geeft al aan dat de stam blijkbaar niet de speerpunten had die het zou moeten hebben om echt wat te worden, anders was het wel de schuld van de hele stam geweest ;)
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af of iemand de schuld geven nou de manier is..

Als dat nu wel gaat gebeuren geeft dat genoeg aan over de respect, en teamspirit die jullie gehad zouden hebben.

Je vecht als stam, je gaat ervoor als stam etc etc, standaard praatje enkele personen de schuld geven ontkracht dat verhaaltje. Dat geeft al aan dat de stam blijkbaar niet de speerpunten had die het zou moeten hebben om echt wat te worden, anders was het wel de schuld van de hele stam geweest ;)

Ik zal even zeggen wat iedereen deze ochtend dacht: waar the fuck is onze stam niemand wits van iets buiten de persoon die de stam opgeheven heeft ;) Ik geef niemand de schuld ik zeg gewoon zoals het is.
 

DeletedUser56325

Guest
Ik zal even zeggen wat iedereen deze ochtend dacht: waar the fuck is onze stam niemand wits van iets buiten de persoon die de stam opgeheven heeft ;) Ik geef niemand de schuld ik zeg gewoon zoals het is.

Ergens heb ik wel respect voor de beslissing van Blond.. Hij krijgt nu de schuld, want je geeft toch duidelijk aan door toedoen van 1 persoon.

Terwijl de schuld niet alleen bij hem, maar bij de hele stam te zoeken is, anders was de stam namelijk niet opgeheven ;)
 

DeletedUser

Guest
Ergens heb ik wel respect voor de beslissing van Blond.. Hij krijgt nu de schuld, want je geeft toch duidelijk aan door toedoen van 1 persoon.

Terwijl de schuld niet alleen bij hem, maar bij de hele stam te zoeken is, anders was de stam namelijk niet opgeheven ;)

weet jij waarom de stam opgeheven is ? Ik niet hoor net zoals vele Ex One leden
 

DeletedUser56325

Guest
weet jij waarom de stam opgeheven is ? Ik niet hoor net zoals vele Ex One leden

Ik spreek met de informatie die ik heb, ik heb de post van Blond door gelezen, en zoals het daar neergezet word zie ik er wel een punt in.

Weet zelf overigens donders goed dat het lastig is een gatenkaas aan clusters te leiden. Vandaar ook mijn respect voor hoelang hij het toch al volhield.

Verder weet ik niet of wat er door iedereen gezegd word klopt, ik praat nogmaals met de informatie die ik heb ;)
 

DeletedUser

Guest
Het concept had gewoon weinig slaagkansen. Bovendien waren er te veel ego's die vooral voor zichzelf speelden en niet voor de stam. Naar mijn mening is het beter de stam dan op te heven en de groepjes die overeenkomen en in elkaars buurt liggen kunnen dan samen naar een andere stam gaan, zoals nu aan het gebeuren is. Het is heel spijtig maar het zij zo.

Er zijn heel wat leden waar ik nog steeds een goed contact mee heb en waarvan ik het heel jammer vind dat ze niet meer in mijn stam zitten, maar aangezien het achteraf gezien te moeilijk was ons doel te bewerkstelligen leek het mij beter zo.
 

DeletedUser61042

Guest
Het concept had gewoon weinig slaagkansen. Bovendien waren er te veel ego's die vooral voor zichzelf speelden en niet voor de stam. Naar mijn mening is het beter de stam dan op te heven en de groepjes die overeenkomen en in elkaars buurt liggen kunnen dan samen naar een andere stam gaan, zoals nu aan het gebeuren is. Het is heel spijtig maar het zij zo.

Er zijn heel wat leden waar ik nog steeds een goed contact mee heb en waarvan ik het heel jammer vind dat ze niet meer in mijn stam zitten, maar aangezien het achteraf gezien te moeilijk was ons doel te bewerkstelligen leek het mij beter zo.

Dat krijg je als de halve wereld recruiteert had je rekening mee kunnen houden.
 

DeletedUser

Guest
Het concept had gewoon weinig slaagkansen. Bovendien waren er te veel ego's die vooral voor zichzelf speelden en niet voor de stam. Naar mijn mening is het beter de stam dan op te heven en de groepjes die overeenkomen en in elkaars buurt liggen kunnen dan samen naar een andere stam gaan, zoals nu aan het gebeuren is. Het is heel spijtig maar het zij zo.

Er zijn heel wat leden waar ik nog steeds een goed contact mee heb en waarvan ik het heel jammer vind dat ze niet meer in mijn stam zitten, maar aangezien het achteraf gezien te moeilijk was ons doel te bewerkstelligen leek het mij beter zo.

hier ga ik zelfs niet op antwoorde ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan