Maptread

DeletedUser34283

Guest
Dan ben ik nog liever een zee dan een domme belg.

Is Bertsali (G) niet Belgisch? Iig werd me toendertijd gezegd dat ik de Nederlanders (africaantje en Omega) 't moeilijk moest gaan maken haha ^^ Volgens mij zitten er veel Belgen in Zero :)
 

DeletedUser

Guest
dat belgen weergegeven worden als dom is een eeuwig oude cliché. Ik kan genoeg voorbeelden geven dat het tegendeel bewijst ;)
 

DeletedUser

Guest
*¨thinks¨* Wat was de nationaliteit ook weer van de Europese president? Je weet wel, die gast die heel Europa leidt enzo...

Thunderius
 

DeletedUser

Guest
Eens iets anders dan al dat gespam van de laatste dagen


Simpel kaartje, vanuit zero perspectief weliswaar:)
showmap.php
 

DeletedUser35381

Guest
Is dit een eerste poging van Zero om zich alvast in te dekken voor wat komen gaat?
Of moeten we nu sympathie krijgen vanwege het feit dat jullie aan Keltvn grenzen? :p
 

DeletedUser

Guest
Eens iets anders dan al dat gespam van de laatste dagen


Simpel kaartje, vanuit zero perspectief weliswaar:)
showmap.php


Tja, je hoort mij niet zeggen dat dat makkelijk is, maar diplomatie is geloof ik ook nooit jullie sterkste kant geweest. Of moet ik zeggen, diplomatie met de juiste stammen.
 

DeletedUser

Guest
Is dit een eerste poging van Zero om zich alvast in te dekken voor wat komen gaat?
Of moeten we nu sympathie krijgen vanwege het feit dat jullie aan Keltvn grenzen? :p

Indekken voor wat? Jij praat alsof het spel al gespeeld is.
 

DeletedUser27685

Guest
Eens iets anders dan al dat gespam van de laatste dagen


Simpel kaartje, vanuit zero perspectief weliswaar:)
showmap.php

Zoals eerder al eens werd gezegd is het voornamelijk door jullie eigen politiek dat je nu met zoveel vijanden zit. Door massaal te rekruteren, krijg je natuurlijk een pak fronten erbij, fronten met stammen die je anders niet of in veel kleinere mate zou hebben. Bij het opschrokken van spelers, verplicht je hun vijanden ertoe om nu Zero lastig te vallen, terwijl die anders elkaar zouden uitputten en jullie zich zouden kunnen concentreren op andere fronten.
 
Bovenaan