M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser34283

Guest
Gewoon laag dat Swiss, Remain en M M samen ten strijden moeten gaan tegen -ST-. Dit is geen strijd van skills, maar van tijd. Het is maar een kwestie hoelang -ST- het vol zou houden.
We vochten sowieso al. Dat is het nadeel van zo'n enorm front he;)
Dat we nu voor de stats samenwerken tegen -ST- is toch niet verwonderlijk? Als je aan ons 3 grenst, kan je zoiets verwachten.
 

DeletedUser

Guest
ga eens weg, als het swiss mm en remain tegen st en sick is hebben ze 3 spelers meer.

wow.. ze hebben meer leden , nu is het automatisch een eerlijke strijd (nee, wacht st en sick zijn zelf in het voordeel :confused:):eek: dat is echt een lul excuus, een oorlog heeft bijna altijd een kant dat duidelijk beter is dan de ander en in dit geval zijn M M, Remain en Swiss bij elkaar beter dan Sick. en st. als jij denkt dat het dan eerlijk is hou je jezelf gwn voor de gek, maar gelukkig is alles niet eerlijk anders zou er amper verandering komen hier.

Enuh, BackToLife... Als jij niet bekend wil maken wie je bent, dan ga ik ook niet meer serieus op je reageren, en een discussie met je voeren. Het is totaal kansloos, en waardeloos dat jij niet laat merken wie jij IG W31 bent. Zo valt er nooit eerlijk te discussieren. :rolleyes::mad:

sssttt, hier is een ander forum voor.
Tevens hoef je niet op mij te reageren of een discussie te voeren, hoor
je bent er vrij in om te kiezen of je die discussie aan wilt gaan of niet.
als Kansloos en waardeloos zou ik mezelf niet labelen. Zijn een hoop dingen kansloos en waardeloos maar nooit gehoord dat anoniem reageren kansloos of waardeloos is :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zie het probleem niet time-out? De oorlog is er niet omdat we ST haten, nee gewoon vanwege edelruimte. En tsja, the enemy of my enemy is my friend, eh ;)
 

DeletedUser71172

Guest
wow.. ze hebben meer leden , nu is het automatisch een eerlijke strijd (nee, wacht st en sick zijn zelf in het voordeel :confused:):eek: dat is echt een lul excuus, een oorlog heeft bijna altijd een kant dat duidelijk beter is dan de ander en in dit geval zijn M M, Remain en Swiss bij elkaar beter dan Sick. en st. als jij denkt dat het dan eerlijk is hou je jezelf gwn voor de gek, maar gelukkig is alles niet eerlijk anders zou er amper verandering komen hier.


Dat het gemiddelde niveau van de spelers daar zo laag is als me knie is niet mijn probleem nee.
 

DeletedUser63354

Guest
Overigens is het normaal dat de druk voor ST hoog ligt, het zijn wel 3 top 5 stammen die aan je grenzen, samenwerken en oorlog voeren.
Het gaat bij ST nu gewoon om tactisch spel.
 

DeletedUser

Guest
Dat het gemiddelde niveau van de spelers daar zo laag is als me knie is niet mijn probleem nee.

Ik zeg toch niet dat het een probleem is? maar jij reflecteert de eerlijkheid van de oorlog af op aantallen :| niet op de kwaliteiten...

+/-40 leden van Swiss, remain, M M en +/-45 van sick en st
kijken we naar puntengemiddelde zit er al gelijk een wereld van verschil in...

M M 3,5M
Remain 3,4M
Swiss 4,7M

ST 2,6M
sick. 1,9M
 

DeletedUser69914

Guest
Tsjah, dat is natuurlijk gevolg van het beleid dat -ST- hanteerd.

het beleid dat we mb's en interns binnen eigen stam houden in plaats van in een aparte stam te steken zoals de meeste doen? :confused:
 
Reactiescore
533
Waarom dan? Ik ben al een tijdje weg van w31.

Maar toen ik er nog speelde had -ST- nooit zo'n grote Ego als Pirate, die zich zagen als de goden van w31. Het is gewoon jammer om te zien dat juist zo'n stam (die in mijn ogen bescheiden is) gesloopt moet worden door kwantiteit in plaats van kwaliteit.
Ik ga de poging ondernemen om nog maar eens uit te leggen waarom.

We waren het schoon zat dat -ST- steeds met iedereen bondgenoot maakte om tegen 1 stam te vechten (Bibs of Pirate). BEWUST hebben we er na de val voor gekozen om eens een koekje van eigen deeg te geven en dan is het zelfs nog niet overdrijven. Want dan zouden we met Wao en andere "kleinere" stammen ook bondgenoot maken. Als we -ST- style spelen.

En -ST- heeft doorheen de maanden van w31 anders ook wel een groot ego gekregen hoor...

En kwantiteit vs. kwaliteit?
Langs Swiss kant kan je zelfs nog niet eens spreken van een stam-massa. Enkel CrazyBertje, Herrezen Draak en mcburgers dat zich eens wat uitleven.

Maar ach, je zal altijd wel klagers hebben. Ik zie dit liever als een spin of the weel en ben 100% zeker dat deze actie de wereld boeiend zal maken!
 

DeletedUser68418

Guest
Eindelijk nog eens een oorlog die het waard is om over te spreken.

eentje waar de topspelers al enkele maanden naar liggen uit te kijken.

En dit met 3 tegenstanders waar het wederzijdse respect voor vrijwel alle spelers geldt.

Swiss, Remain en M M veel succes met de oorlog

Met -ST- aan de winnende of de verliezende hand

vergeten zal ik deze oorlog iig niet

Cedric|Loud
 
Reactiescore
533
Eindelijk nog eens een oorlog die het waard is om over te spreken.

eentje waar de topspelers al enkele maanden naar liggen uit te kijken.

En dit met 3 tegenstanders waar het wederzijdse respect voor vrijwel alle spelers geldt.

Swiss, Remain en M M veel succes met de oorlog

Met -ST- aan de winnende of de verliezende hand

vergeten zal ik deze oorlog iig niet

Cedric|Loud
Jij hebt vaak vv gedaan bij ons in de buurt :cool:

Succes, je bent wel een fijne tegenstander
 

DeletedUser63354

Guest
Onze openingsaanval was inderdaad niet heel groots. Hopelijk komen de grote acties nog. Wat is er trouwens met Next Destination?
 

DeletedUser

Guest
Dat het gemiddelde niveau van de spelers daar zo laag is als me knie is niet mijn probleem nee.

Haha +1

@BacktoLife, waarom -ST- nu al in de calimero rol drukken? Beetje vertrouwen in je eigen stam alsjeblieft, anders is er niks meer aan.

Jullie hebben een heel breed front dat is bekend. Maar jullie kunnen je wel goed op Swiss, M M en Remain richten. Verder hebben jullie niet veel vijanden. Daarbij hebben jullie een heel compact stamcluster waar dus niet al te gemakkelijk door heen valt te breken.

Zo geeft dat je weer vertrouwen? ;)
 

DeletedUser69092

Guest
Wat was trouwens je doel van aantonen van verschillende hotspots? ik vroeg je alleen of je nooit het forum en tribalwars tegelijk open had??? dan heb je gewoon hetzelfde ip adres... en het zal echt niet zo zijn dat er dermate veel spelers op dat ip adres zitten die toevallig ook wereld 31 spelen en toevallig ook in de top 100 staan, oftewel een match made out of facts
 

DeletedUser69914

Guest
Ik ga de poging ondernemen om nog maar eens uit te leggen waarom.

We waren het schoon zat dat -ST- steeds met iedereen bondgenoot maakte om tegen 1 stam te vechten (Bibs of Pirate). BEWUST hebben we er na de val voor gekozen om eens een koekje van eigen deeg te geven en dan is het zelfs nog niet overdrijven. Want dan zouden we met Wao en andere "kleinere" stammen ook bondgenoot maken. Als we -ST- style spelen.

hier snap ik je toch even niet draak?
ga je -ST- dan "straffen" omdat ze initiatief nemen?
weet niet of je het nog weet maar M M bijvoorbeeld deden toen ook mee, ga je hun dan ook straffen?
lijkt me niet zoals de huidige situatie eruit ziet :p
wie weet was de wereld wel al "gedaan" geweest moest -ST- toen geen initiatief genomen hebben en stammen opgetrommeld om de strijd aan te gaan tegen bibs en pirate, kan je ons moeilijk kwalijk nemen toch?
verder denk ik niet dat het een schande is om wanneer je tegen een stam die bestaan uit 3/4 van de top 20 dat je toen effe wat hulp gaat vragen aan andere stammen he?
durf er zelfs op te wedden dat je dat zelf ook wel had gedaan toen :p
 
Reactiescore
533
hier snap ik je toch even niet draak?
ga je -ST- dan "straffen" omdat ze initiatief nemen?
weet niet of je het nog weet maar M M bijvoorbeeld deden toen ook mee, ga je hun dan ook straffen?
lijkt me niet zoals de huidige situatie eruit ziet :p
wie weet was de wereld wel al "gedaan" geweest moest -ST- toen geen initiatief genomen hebben en stammen opgetrommeld om de strijd aan te gaan tegen bibs en pirate, kan je ons moeilijk kwalijk nemen toch?
verder denk ik niet dat het een schande is om wanneer je tegen een stam die bestaan uit 3/4 van de top 20 dat je toen effe wat hulp gaat vragen aan andere stammen he?
durf er zelfs op te wedden dat je dat zelf ook wel had gedaan toen :p
Kan best zijn dat ik +- hetzelfde zou hebben gedaan. Dus een zeer terechte opmerking ;)

Alleen en dat is toch wel iets waarin ik verschil qua leidinggevende tegenover een Vlemis. Namelijk dat ik er nog steeds voor zal zorgen dat er genoeg oorlogjes zijn voor ieder van mijn leden.
Een bg aangaan met als doel een vijand uit te schakelen, maar waarbij 2 leden vast komen te liggen zal ik niet toelaten.
Plezier in de stam staat centraal, ik zie er geen prestige in om Swiss te laten slagen als niet ieder van mijn leden er gelukkig in is.
 

DeletedUser69914

Guest
Kan best zijn dat ik +- hetzelfde zou hebben gedaan. Dus een zeer terechte opmerking ;)

Alleen en dat is toch wel iets waarin ik verschil qua leidinggevende tegenover een Vlemis. Namelijk dat ik er nog steeds voor zal zorgen dat er genoeg oorlogjes zijn voor ieder van mijn leden.
Een bg aangaan met als doel een vijand uit te schakelen, maar waarbij 2 leden vast komen te liggen zal ik niet toelaten.
Plezier in de stam staat centraal, ik zie er geen prestige in om Swiss te laten slagen als niet ieder van mijn leden er gelukkig in is.

op welke bg heb je het dan juist?
 
Reactiescore
533
op welke bg heb je het dan juist?
Laat me dat niet nog eens herhalen :s.

De bondgenootschappen die ervoor gezorgd hebben dat spelers als Kapseljd en grondie compleet ingesloten werden omdat ze tegenover een muur stonden.
 
Bovenaan