M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser68418

Guest
Laat me dat niet nog eens herhalen :s.

De bondgenootschappen die ervoor gezorgd hebben dat spelers als Kapseljd en grondie compleet ingesloten werden omdat ze tegenover een muur stonden.

Even een beetje meer info over dat argument

kapseljd had 1 front met Pirate dus geen BG enkel lag Lock destijds hier en daar wat maar dat waren de mb's van -ST-
voor de rest kon die naar het westen en het oosten maar dan moest die door jou of bertje heen.

naar mijn zeggen is dat dus een slap argument

Wat grondie betreft daar heb ik geen verstand van want dat was nog voor mijn tijd bij -ST-
 

DeletedUser

Guest
Allereerst wil ik een komaf maken met het verleden. Die is er geweest en is nu ook bedolven. Heel wat nieuwe spelers bevinden zich nu binnen de stam -ST- en begrijpen er de knots van wat vroeger is gebeurd. Speelt dit een rol? Ja, dit speelt een rol, want niemand vergeet wat zichzelf is aangedaan en een reactie daarop is doodnormaal.
Ik geef Swiss, M M en Remain geen ongelijk, enkel begrijp ik bepaalde ontwikkelingen niet goed, maar soit, ik laat het daarbij.
Het beleid van -ST- heeft mss zijn minpunten maar denk dat iedere stam die heeft en daaruit moet leren.
Het niveau van de leden is ondermaats wat onder bepaalde omstandigheden niet te ontkennen is maar één ieder roeit met de riemen die ze hebben.
Het ego is groot van -ST-, dit zelf heb ik nog nooit ondervonden en is ook niet de doelstelling van het beleid van -ST- of moet zijn dat dit gebaseerd is op feiten van enkele randspelers binnen de stam.
De oorlog wordt nu idd aangegaan tussen een triple van grote stammen vs -ST-. Is dit wat de stam -ST- heeft uitgelokt? Misschien wel maar ook misschien niet want het blijft om één zelfde reden ronddwalen : " het verleden".
Deze 3 stammen vs -ST- zal het zeker niet gemakkelijk op maken, daar zijn wij ons binnen de stam heel bewust van. Maar één iets zijn we allen gelijk gezind, we gaan ons niet zomaar geven.
Is de oorlog ongelijkstrijdig? Wij doen daar als leiding geen uitspraak over. We gaan de uitdaging aan.
Velen hebben ons succes gewenst en die hebben we nodig, iedereen weet dat, wij ook. Wij wankelen maar zijn nog niet gevallen en hoogmoed staat niet in onze woordenboek. We zijn en blijven in de kern een serene stam.
 

DeletedUser34283

Guest
Precies en daar heb ik respect voor. Gooi niet zomaar de handdoek in de ring! Wees als Sparta in Thermopylae:)
 
Reactiescore
533
Even een beetje meer info over dat argument

kapseljd had 1 front met Pirate dus geen BG enkel lag Lock destijds hier en daar wat maar dat waren de mb's van -ST-
voor de rest kon die naar het westen en het oosten maar dan moest die door jou of bertje heen.

naar mijn zeggen is dat dus een slap argument

Wat grondie betreft daar heb ik geen verstand van want dat was nog voor mijn tijd bij -ST-
Kapseljd en grondie lagen tegen mij aan. Er was een -ST- massa en geraakten er niet door.
Toen is -ST- beginnen bondgenoten zoeken overal rondom mij (tot de kleinste toe), waardoor Kapseljd en Grondie enkel mij nog hadden om door te groeien. Wat dus niet is gelukt.

Ik heb dit echt al heel vaak herhaald ondertussen btw.

Allereerst wil ik een komaf maken met het verleden. Die is er geweest en is nu ook bedolven. Heel wat nieuwe spelers bevinden zich nu binnen de stam -ST- en begrijpen er de knots van wat vroeger is gebeurd. Speelt dit een rol? Ja, dit speelt een rol, want niemand vergeet wat zichzelf is aangedaan en een reactie daarop is doodnormaal.
Ik geef Swiss, M M en Remain geen ongelijk, enkel begrijp ik bepaalde ontwikkelingen niet goed, maar soit, ik laat het daarbij.
Het beleid van -ST- heeft mss zijn minpunten maar denk dat iedere stam die heeft en daaruit moet leren.
Het niveau van de leden is ondermaats wat onder bepaalde omstandigheden niet te ontkennen is maar één ieder roeit met de riemen die ze hebben.
Het ego is groot van -ST-, dit zelf heb ik nog nooit ondervonden en is ook niet de doelstelling van het beleid van -ST- of moet zijn dat dit gebaseerd is op feiten van enkele randspelers binnen de stam.
De oorlog wordt nu idd aangegaan tussen een triple van grote stammen vs -ST-. Is dit wat de stam -ST- heeft uitgelokt? Misschien wel maar ook misschien niet want het blijft om één zelfde reden ronddwalen : " het verleden".
Deze 3 stammen vs -ST- zal het zeker niet gemakkelijk op maken, daar zijn wij ons binnen de stam heel bewust van. Maar één iets zijn we allen gelijk gezind, we gaan ons niet zomaar geven.
Is de oorlog ongelijkstrijdig? Wij doen daar als leiding geen uitspraak over. We gaan de uitdaging aan.
Velen hebben ons succes gewenst en die hebben we nodig, iedereen weet dat, wij ook. Wij wankelen maar zijn nog niet gevallen en hoogmoed staat niet in onze woordenboek. We zijn en blijven in de kern een serene stam.
Moet toegeven dat jullie het beter doen dan ik initieel had verwacht.
En ook tof dat jullie de uitdaging niet uit de weg gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik beschouw ST niet als arrogant hoor. Weet niet wie daar meegekomen is? Succes iig!
 

DeletedUser

Guest
verder denk ik niet dat het een schande is om wanneer je tegen een stam die bestaan uit 3/4 van de top 20 dat je toen effe wat hulp gaat vragen aan andere stammen he?

Dat is niet relevant..

In Bibs was er alleen front met HD, bertje, bundy, Roshan en nog 2 accounts die meteen op de VV gingen en dus offensief vrijwel waardeloos waren. Als je je daarvoor gedwongen voelt om 8 bondgenootschappen te sluiten neem ik dat als een compliment. Nogmaals succes.
 

DeletedUser

Guest
Hoi,

Gaat alles nog goed in -ST-?
Next is eruit, Roronoa laat zich edelen (dodge niet meer zijn off troepen), wat zal er nou gebeuren als we zo doorblijven? :(
Ik had eerder wat meer verwacht van jullie mja.

Voor die propagande van de Bg's enzo van ST.

In de tijd van de oorlog tegen Bibs, had de ST-leiding (vooral Vlemis) heel veel gewerkt met Team-WOLPC o.a. voor aanvalsplannen,...

M M leiding had ik in de tijd heel weinig gezien er was vooral VJ, Vlemis & WOLPC die heel erg acief waren als mijn herineringen goed waren.

De strijd tegen Pirate was ik er niet ik was dan gestopt.

Indd had ST BG's nodig tegen Bibs & hadden ze er een aantal gezocht, maar iedereen was akkoord dat als we niets SAMEN ondernamen tegen Bibs dat de wereld gespeeld was.

Dit nu ook, waarom zijn we met de drie top-stammen tegen ST?
Als we met drie stammen moeten vechten tegen jullie is het ook misschien omdat we bang zijn dat we het alleen niet kunnen? (ik denk dat geen enkel stam dit kan negeren, ST is een stevig stuk maar ook niet onverslaanbaar)
Maar ja het levert een toffe oorlog en in ben er blij mee :)

Spijtig heb ik geen front maar om eerlijk te zijn ik had er wel liever een :)

Mja, niemand moet het ook ontkennen, Swiss, M M & Remain zullen na ST niet lang meer BG's blijven.

De wereld zal 1 stam winnen & zal er dus 1 stam moeten overblijven.

Als ik gewoon op de kaart kijk denk ik al te weten de oorlog mogelijkheden na de val van ST (ST is nu echt aan het neergehaald te worden hoor ;))

De stammen zullen ook niet blijven hoe ze nu zijn :)

Er zal nog heel veel gebeuren voor het einde van de oorlog tussen ST vs M M, Swiss & Remain,

Ik wens alvast succes aan ST & ik hoop dat jullie het langer dan Bibs & Pirate zullen overleven tijdens de oorlog :)


Mvg,
Remain-lid

PS: Tekst is geschreven uit eigen mening hoor dus niets letterlijk nemen ik kan me vergissen hoor
 
Reactiescore
533
Ik vind anders niet dat -ST- het zo slecht doet hoor... Buiten mss dan Roroana
 

DeletedUser

Guest
Mja veel is er ook nog niet gebeurd he :D

+ momenteel was alles toch bijna solo gepland :(

Wnr er team-work zal zijn zal ST wat meer moeilijlheden hebben? :S
 
Reactiescore
533
Mja veel is er ook nog niet gebeurd he :D

+ momenteel was alles toch bijna solo gepland :(

Wnr er team-work zal zijn zal ST wat meer moeilijlheden hebben? :S
Geen idee :D

Wij bij Swiss doen ons best, jullie ook wss :). Maar je moet ook durven toegeven dat het gewoon nog beter kan en moet van onze kant zijnde.
 

DeletedUser

Guest
Mja ik denk dat we al grote klap hebben gegeven door Roronoa te ownen volgend speler zal ook pijn hebben zeker als we iets mooi's maken :D
 
Reactiescore
533
Ik hoop het, maar vind toch dat je -ST- onderschat. Het zijn heus niet enkel kneusjes daar.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet wel wat ST waard is hoor.

Had in zelfde stam van zeker 2 spelers van bij hun geweest.
Had vroeger toen de oorlog tegen Bibs veel met hun leiding gepraat
Ik ken blijkbaar de soelers op Loud


Ik weet genoeg over ze ;)
 

DeletedUser63354

Guest
St is zeker nog niet overwonnen oma. De veldslag om roronoa lijkt binnen te zijn, maar vergis je niet. Ook onze spelers zullen getest worden. Overigens staat het ook niet vast dat we uit elkaar gaan nadat ST verslagen is. Daar is nooit wat over gezegd en het lijkt me dat je dat je dit dan niet kan verkondigen. Daarbij zijn we nu in het heden en moeten we ons focussen op het geen waar we nu mee bezig zijn, je mag er niet vanuit gaan dat over een paar maanden st weg is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is dat geen Politiek & Propaganda forum? :(

Mag niemand zijn mening geven?
Moet alles waar zijn wat er geschreven is? :O
;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het volledig met jouw mening oneens. Feit dat er rotte appels als Roroa in zitte die snel vallen betekent niet dat het al is gespeeld. Integendeel. Het enige wat je doet is generaliseren. Ik zou maar blij zijn dat je geen front hebt want jij bent de grootste onderschatter.
 

DeletedUser

Guest
OMG :)

Mja iederen zijn mening? ;)

Ik had Bibs ook 'onderschat', zijn ook gevallen.

Mja ik weet wel waarover ik praat :)

& voor de 3 de keer: Mogen we onze menin niet meer posten?
:S

Als onze front spelers wat slim gaan doen kunnen we er zeer snel klaar hebben hoor.
Mja ik kies niet in hun plaats wat ze willen doen ik heb mijn mning op onze forum al neergezet dusja zij zien wel :)
 

DeletedUser63354

Guest
Je mag best je mening posten, tuurlijk, maar daar maak je op een verkeerde manier gebruik van. Dat doe je door jezelf zo neer te zetten van: 'dit ben ik en dit is mijn mening en daar is niets op aan te merken'

Zo gaat dat natuurlijk niet. Het is hier inderdaad een p&p forum, en daarom moet je ook wel een reactie kunnen verwachten.
 

DeletedUser

Guest
Mja ik ben altijd lui geweest dus niemand mag negatef reageren lp me omdat ik te lui ben te antwoorden :(
 
Bovenaan