M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser34283

Guest
Hihi thanks Haze:D

Dan kunnen we t praattopic gebruiken om achter jouw IG naam te komen. Zoals we dat al de hele tijd doen.
 
Reactiescore
533
Haha, ik moest er wel om lachen :)

Succes iedereen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al een paar keer gezegd dat hij op vlemis speelt, na eerst op schasbad gespeeld te hebben :p

Succes -ST-!


Weet nog steeds niet welke aanleiding je daarvoor hebt dat je dit blijft verkondigen maar er zijn wel meer accounts waar ik volgens jullie op zou spelen:confused: Maar je kan er wel uren over discusseren maar NIEMAND weet op welk account ik daadwerkelijk speel dus ga je gang maar om dat uit te vogelen, Maar doe dat wel in een ander topic want hiervoor werd dit topic niet gemaak heb ik begrepen :eek:
 
Reactiescore
533
Weet nog steeds niet welke aanleiding je daarvoor hebt dat je dit blijft verkondigen maar er zijn wel meer accounts waar ik volgens jullie op zou spelen:confused: Maar je kan er wel uren over discusseren maar NIEMAND weet op welk account ik daadwerkelijk speel dus ga je gang maar om dat uit te vogelen, Maar doe dat wel in een ander topic want hiervoor werd dit topic niet gemaak heb ik begrepen :eek:
Ik blijf het wel heel zwak van je vinden.

Je bent de enige die zo onnozel doet om daar niet mee naar buiten te komen.
 

DeletedUser

Guest
Weet nog steeds niet welke aanleiding je daarvoor hebt dat je dit blijft verkondigen maar er zijn wel meer accounts waar ik volgens jullie op zou spelen:confused: Maar je kan er wel uren over discusseren maar NIEMAND weet op welk account ik daadwerkelijk speel dus ga je gang maar om dat uit te vogelen, Maar doe dat wel in een ander topic want hiervoor werd dit topic niet gemaak heb ik begrepen :eek:

Iets met een mod die je IP aan een game account gelinkt heeft en zo ziet waar je speelt. Dave van vlemis? Je hebt dezelfde vreemde stijl van typen wat het wel errug toevallig maakt. Stop nou maar met zo mysterieus doen, iedereen lacht je uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf het wel heel zwak van je vinden.

Je bent de enige die zo onnozel doet om daar niet mee naar buiten te komen.

Iedereen maakt keuzes, en dit is mijn keuze. Kan jij heel zwak vinden maar ik vind dat niet.

En het intresseert ook niemand eigelijk

Als het je niet interesseert waarom reageer je dan vraag ik me af :confused:

Nog niet uit de kast gekomen?

Zit er nog diep in, moet me sokken voor morgen nog klaar leggen maar kan ze niet vinden.

Iets met een mod die je IP aan een game account gelinkt heeft en zo ziet waar je speelt. Dave van vlemis? Je hebt dezelfde vreemde stijl van typen wat het wel errug toevallig maakt. Stop nou maar met zo mysterieus doen, iedereen lacht je uit.

Iets met..? vage beschrijving, Maar weet niet hoe je denkt dat dat gebeurt is.. maar je kan niet via het IP afleiden wie ik ben op een account :rolleyes: hooguit een vermoeden hebben. Daarnaast heeft het helemaal niet zo te zijn dat ik hetzelfde IP gebruik om hier op het forum en tribalwars te zijn. Dus kortom je kan een vermoeden hebben meer niet, en daarnaast is het nog maar de vraag of dat die Mod het wel bij het rechte eind heeft.

Trouwens, Ik heb zo het gevoel dat mijn privacy geschend wordt als je op deze manier dingen probeert te achterhalen ;)
Ik doe beroep op mijn rechten!
 

DeletedUser

Guest
Een ip match is een ip match kerel, man wat ben jij een clown zeg *facepalm*
 
Reactiescore
533

DeletedUser69092

Guest
hahaha je privacy wordt geschonden, niet geschend...
Daarnaast wat is dat voor onzin, ander ip adres voor forum als voor je spel? doe je nooit op de zelfde computer tegelijk forum en tribalwars zelf?! wat een kwatserd ben je!
Indien je echt Vlemis bent, ben je echt de zieligste persoon die hier op wereld 31 speelt.... en het "respect/aanzien" verdwijnt ook meteen door zulk irritant kinderachtig gedoe
 

DeletedUser

Guest
Go Jorg!

Maar iedereen weet wie hij is, zullen we het vanaf nu dan ig uitvechten ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Jongens, de namen-discussie moest in het praattopic :)

Ingame laten we het nu maar zien! Nu we weten wie hij is, is het praattopic niet leuk meer.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, de namen-discussie moest in het praattopic :)

Wijs gezegd,
Zal daarom nog een keer in dit topic reageren hierop anders verliest dit forum zijn doel uit het oog ;)

Ik lach me echt te pletter om wat jullie hier allemaal zeggen. Allemaal vermoedens maar totaal geen bewijs, wie weet ben ik wel je co speler :D En het leuke is dat het zelfs mogelijk is :rolleyes: aangezien ik het niemand heb verteld. kan je wel allemaal met IP-adressen dingen proberen te bewijzen, maar die match waar je over praat is ook maar uit je duim gezogen.. van horen zeggen ben je er zeker op wijs gemaakt maar ik zie nergens de bewijzen hiervoor. & voor de knakker die niet snapt waarom het wel mogelijk is om op verschillende Ip-adressen in te loggen: Gewoon inloggen op andere netwerken zijn plenty hotspots tegenwoordig. Zit nou eenmaal niet de hele dag achter een beeldscherm.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon laag dat Swiss, Remain en M M samen ten strijden moeten gaan tegen -ST-. Dit is geen strijd van skills, maar van tijd. Het is maar een kwestie hoelang -ST- het vol zou houden.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon laag dat Swiss, Remain en M M samen ten strijden moeten gaan tegen -ST-. Dit is geen strijd van skills, maar van tijd. Het is maar een kwestie hoelang -ST- het vol zou houden.

Koekje van eigen deeg noemt men dat.
 

DeletedUser71172

Guest
Gewoon laag dat Swiss, Remain en M M samen ten strijden moeten gaan tegen -ST-. Dit is geen strijd van skills, maar van tijd. Het is maar een kwestie hoelang -ST- het vol zou houden.

ga eens weg, als het swiss mm en remain tegen st en sick is hebben ze 3 spelers meer.
 

DeletedUser

Guest
Koekje van eigen deeg noemt men dat.

Waarom dan? Ik ben al een tijdje weg van w31.

Maar toen ik er nog speelde had -ST- nooit zo'n grote Ego als Pirate, die zich zagen als de goden van w31. Het is gewoon jammer om te zien dat juist zo'n stam (die in mijn ogen bescheiden is) gesloopt moet worden door kwantiteit in plaats van kwaliteit.
 

DeletedUser68027

Guest
ga eens weg, als het swiss mm en remain tegen st en sick is hebben ze 3 spelers meer.

Tsjah, dat is natuurlijk gevolg van het beleid dat -ST- hanteerd.

Enuh, BackToLife... Als jij niet bekend wil maken wie je bent, dan ga ik ook niet meer serieus op je reageren, en een discussie met je voeren. Het is totaal kansloos, en waardeloos dat jij niet laat merken wie jij IG W31 bent. Zo valt er nooit eerlijk te discussieren. :rolleyes::mad:
 
Bovenaan