Lone Wolv

DeletedUser

Guest
dat zeg ik lone w heeft geen connecties met honor, fog en mbs, aangezien hij nu in lone w zit bedoel ik dus de gehele stam :)

Owja? Hoe weet jij dat Lone W geen bg met FOG heeft? Verder hoeven jullie echt niet aan een stuk door over mij te roddelen hoor, ik weet zelf ook wel dat ik verschrikkelijk interessant ben:eek:
 

DeletedUser

Guest
Owja? Hoe weet jij dat Lone W geen bg met FOG heeft? Verder hoeven jullie echt niet aan een stuk door over mij te roddelen hoor, ik weet zelf ook wel dat ik verschrikkelijk interessant ben:eek:

ik roddel niet continue over je, en zoals ik zei moet het maar eens bewezen worden in het spel zelf,ipv van hier het erover te hebben en nogmaals heb je het goed gedaan om edel ruimte te creëren, alleen als stamleider niet zo nette zet (kapitein verlaat altijd als laatste een zinkend schip zodat hij weet dat ze bemanning het overleeft)

en ik noemde 3 stammen waar ex leden van esp heen zijn en niet 1:D.

en al heeft lone w een nap/bg met fog wat zegt dat dan. in esp kregen leden niet eens os uit de stam.

mvg glenn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik roddel niet continue over je, en zoals ik zei moet het maar eens bewezen worden in het spel zelf,ipv van hier het erover te hebben en nogmaals heb je het goed gedaan om edel ruimte te creëren, alleen als stamleider niet zo nette zet (kapitein verlaat altijd als laatste een zinkend schip zodat hij weet dat ze bemanning het overleeft)

en ik noemde 3 stammen waar ex leden van esp heen zijn en niet 1:D.

en al heeft lone w een nap/bg met fog wat zegt dat dan. in esp kregen leden niet eens os uit de stam.

mvg glenn

Op de een of andere manier vind ik het verdomd raar dat alleen vijanden van ESP zo over mij en de stam ESP praten, en ik geen enkel ex lid jullie verhaal hoor bevestigen. Ik vind het dus een beetje raar dat jullie de interne situatie van ESP denken te weten. Of wij os stuurde, ofdat de leiding gelijk zei doei zoeken jullie het zelf maar lekker uit etc etc.

Het enige wat ik uit jullie antwoorden concludeer is dat jullie zwaar gefrustreerd zijn over het feit dat zoveel leden die jullie als edelvoer zagen een plekje in een nieuwe stam hebben weten te vinden & dat jullie met meer mensen te maken krijgen mochten jullie aanvallen. Wat erop wijst dat ik mijn werk goed gedaan heb, ik bedoel ik zie het nut er anders niet van in om 50 berichten hier anders over te plaatsen en allemaal onzin te roepen:rolleyes: (ik pak TCA en HONOR samen aangezien jullie samenwerkte(n)

(zie daarnaast het bericht van Mike de Groot)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op de een of andere manier vind ik het verdomd raar dat alleen vijanden van ESP zo over mij en de stam ESP praten, en ik geen enkel ex lid jullie verhaal hoor bevestigen. Ik vind het dus een beetje raar dat jullie de interne situatie van ESP denken te weten. Of wij os stuurde, ofdat de leiding gelijk zei doei zoeken jullie het zelf maar lekker uit etc etc.

Het enige wat ik uit jullie antwoorden concludeer is dat jullie zwaar gefrustreerd zijn over het feit dat zoveel leden die jullie als edelvoer zagen een plekje in een nieuwe stam hebben weten te vinden & dat jullie met meer mensen te maken krijgen mochten jullie aanvallen. Wat erop wijst dat ik mijn werk goed gedaan heb, ik bedoel ik zie het nut er anders niet van in om 50 berichten hier anders over te plaatsen en allemaal onzin te roepen:rolleyes: (zie daarnaast het bericht van Mike de Groot)


giraldo p op 27.03. om 23:17 uur
mooie aanval ,had ik eigenlijk niet zien aankomen .
goed gedaan zou ik zeggen .een geluk dat ik zelf wat os heb staan van op de stam moeten we blijkbaar niet rekenen .

u zei???
en tot op heden wordt er nog steeds geedelt en is er nog steeds weinig weerstand
 

DeletedUser

Guest
u zei???
en tot op heden wordt er nog steeds geedelt en is er nog steeds weinig weerstand

mmmz, agja. Diana is volgendsmij vergeten dat toen ze nog op Muis speelde ze genoeg os kreeg tegen jullie. Helaas ga ik er verder niet op in omdat dat diplomatisch onverstandig is & ik jullie dan onnodige info geef om mijzelf en ESP te verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
mmmz, agja. Diana is volgendsmij vergeten dat toen ze nog op Muis speelde ze genoeg os kreeg tegen jullie. Helaas ga ik er verder niet op in omdat dat diplomatisch onverstandig is & ik jullie dan onnodige info geef om mijzelf en ESP te verdedigen.

daar heb je dan ook helemaal gelijk in en stop er nu dan ook over.
mvg glenn
 

DeletedUser

Guest
Voordat ESP leden uitzwermde naar andere stammen hadden wij met de leiding van ESP en CHIQ. een gedeeld forum.

Bij deze kan ik instaan voor het koebeest dat hij al het mogelijk heeft gedaan om de ESP leden goed onder te brengen.

Er is geen sprake van dat hij als kapitein een zinkend schip heeft verlaten.
 

DeletedUser

Guest
Voordat ESP leden uitzwermde naar andere stammen hadden wij met de leiding van ESP en CHIQ. een gedeeld forum.

Bij deze kan ik instaan voor het koebeest dat hij al het mogelijk heeft gedaan om de ESP leden goed onder te brengen.

Er is geen sprake van dat hij als kapitein een zinkend schip heeft verlaten.
Side 1:

Misschien, maar naar buiten lijkt het wel zo, want hij was wel als eerste weg..maar jah, stats spreken ook boekdelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22017

Guest
statistieken van Lone Wolf:

hell-fish Joined 29th November 2008 - 01:00 1,558,393
THjonas Joined 29th November 2008 - 01:00 1,004,121
baszuigtbal Joined 29th November 2008 - 01:00 1,515,665

Hieruit kan je dus afleiden dat Baszuigtbal de stam Lone W heeft opgericht. Maar niets is minder waar!

Cijfers vertellen niet altijd de waarheid hoor. Kijk eens naar het uur van vertrek, dan zie je dat die lijsten maar om de + 3 uur updaten ;). Koebeestpk heeft gewacht met Lone Wolf te joinen totdat hij zeker was dat zijn stamleden een plaats hadden ergens anders. Pas dan heeft hij ESP verlaten.
 

DeletedUser

Guest
Jaja..dat is al zo vaak gezegd, maar heb het ook helemaal niet over die statistieken meer hoor.;)
 

DeletedUser22017

Guest
Side 1:

Misschien, maar naar buiten lijkt het wel zo, want hij was wel als eerste weg..maar jah, stats spreken ook boekdelen.

En dan zeg je dit!?

Jaja..dat is al zo vaak gezegd, maar heb het ook helemaal niet over die statistieken meer hoor.;)

Waarschijnlijk zal het aan mij liggen, maar wees voor één maal eens duidelijk met wat je schrijft.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:

Misschien, maar naar buiten lijkt het wel zo, want hij was wel als eerste weg..maar jah, stats spreken ook boekdelen.

Hij was niet als eerste weg. Nadat hij binnen esp alles afgehandelt had ging hij weg.

jootje85 Left 11th April 2009 - 13:00 1,966,399
david85 Left 06th April 2009 - 22:00 2,533,305
Revje Left 05th April 2009 - 22:00 1,140,183
Servme Left 05th April 2009 - 19:00 1,306,787
Quantèruiz El Qüxèz Joined 02nd April 2009 - 13:00 40,505
maverickjs Left 01st April 2009 - 01:00 987,487
darth bandon Left 01st April 2009 - 01:00 3,512,015
yogiprof Left 31st March 2009 - 22:00 2,531,911
Mambojambo Left 31st March 2009 - 10:00 2,314,287
giraldo p Left 31st March 2009 - 04:00 1,285,361
Baldir Left 31st March 2009 - 01:00 1,808,722
maxime-1305 Left 31st March 2009 - 01:00 1,133,026
Adamplayer Left 31st March 2009 - 01:00 2,877,854
Obscurum Joined 31st March 2009 - 01:00 286,986
D11styl0 Joined 31st March 2009 - 01:00 118,762
koebeestpk Left 31st March 2009 - 01:00 4,171,677
zazo100 Left 31st March 2009 - 01:00 730,166
muis1976 Left 31st March 2009 - 01:00 2,041,945
Tjassie Left 31st March 2009 - 01:00 1,952,279
Rhino83 Left 31st March 2009 - 01:00 1,947,674
cross-side Joined 30th March 2009 - 19:00 89,731
capo di capi Left 30th March 2009 - 13:00 2,429,193

Kijk voortaan eerst naar de stats voordat je onzin gaat praten. Hier zie je dat hij niet als eerst wegging.
Snap niet waarom je het er nog steeds erover heb. Ga dan gewoon FOG en LoneW aanvallen om oud esp´ers te edelen. Inplaats van hier je frustraties te uiten.
 

DeletedUser

Guest
Groot gelijk, in plaats van hier stoer te komen praten, kan je je skills beter laten tonen door het AANVALLEN VAN FOG OF LONE W!
 

DeletedUser

Guest
Groot gelijk, in plaats van hier stoer te komen praten, kan je je skills beter laten tonen door het AANVALLEN VAN FOG OF LONE W!

tjassie van jullie valt ons aan whahaha.
we hadden bb dorpje in zijn cluster geedeld.
en hij is daar door de 30 clears aan verloren.
dat is de echte kracht van tjassie.
en hij blijft het proberen.
hij heeft wel goede os. dat dan weer wel
 

DeletedUser

Guest
30 clears? iemand overdrijft een beetje...(tenminste zover ik weet:eek:) Daarnaast weet ik dat er ook redelijk wat deff troepen van jullie zijn gemold op een leuke manier:p + muren knalde kapot..

Maargoed, Smoo heeft al een paar dorpjes gepakt van Tjassie. Vandaag ook weer 2 edels op me stuk gelopen. Goed gebruik gemaakt van het feit dat andere niet online waren, spelers die strategisch beter niet hun miniclustertje vol kunnen pompen. Maargoed dorpen zijn dorpen, hopelijk komt hier niet weer zo'n hele golf van rotopmerkingen en arrogantie overheen... Al denk ik dat mocht er echt weerstand zijn geboden er geen enkel dorp was gepakt:)
 

DeletedUser

Guest
30 clears? iemand overdrijft een beetje...(tenminste zover ik weet:eek:) Daarnaast weet ik dat er ook redelijk wat deff troepen van jullie zijn gemold op een leuke manier:p + muren knalde kapot..

Maargoed, Smoo heeft al een paar dorpjes gepakt van Tjassie. Vandaag ook weer 2 edels op me stuk gelopen. Goed gebruik gemaakt van het feit dat andere niet online waren, spelers die strategisch beter niet hun miniclustertje vol kunnen pompen. Maargoed dorpen zijn dorpen, hopelijk komt hier niet weer zo'n hele golf van rotopmerkingen en arrogantie overheen... Al denk ik dat mocht er echt weerstand zijn geboden er geen enkel dorp was gepakt:)

daarom heeft Daniboyii er meer dan 2 mill odd bij. hij heeft net 200k punten.
em kloontjes heeft er denk ook wel zo een goede mill bij. dus 3 mill odd door tjassie lijken me heel wat clears.
 

DeletedUser

Guest
Moraal he:( Maargoed, ik weet alleen van de eerste aantal clears, daar had hij toch redelijk succes mee geboekt.
 

DeletedUser

Guest
hij heeft paar dagen lang aangevallen op die dorpjes.
ja moraal is het probleem.
en smoo mag wel wat revanche nemen.
na de aanvallen die jullie op hem geleverd hadden. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan