Lone Wolv

DeletedUser

Guest
30 clears? iemand overdrijft een beetje...(tenminste zover ik weet:eek:) Daarnaast weet ik dat er ook redelijk wat deff troepen van jullie zijn gemold op een leuke manier:p + muren knalde kapot..

Maargoed, Smoo heeft al een paar dorpjes gepakt van Tjassie. Vandaag ook weer 2 edels op me stuk gelopen. Goed gebruik gemaakt van het feit dat andere niet online waren, spelers die strategisch beter niet hun miniclustertje vol kunnen pompen. Maargoed dorpen zijn dorpen, hopelijk komt hier niet weer zo'n hele golf van rotopmerkingen en arrogantie overheen... Al denk ik dat mocht er echt weerstand zijn geboden er geen enkel dorp was gepakt:)

weer 2 edels?:D dan zijn denk ik de enige 2 edels die ik ooit naar jou gestuurd heb of ik moet weer eens aan het slaap edelen zijn geweest, moet ik toch eens mee naar de dokter :eek:

DeletedUser

Guest
weer 2 edels?:D dan zijn denk ik de enige 2 edels die ik ooit naar jou gestuurd heb of ik moet weer eens aan het slaap edelen zijn geweest, moet ik toch eens mee naar de dokter :eek:

Agja, mag ik ook eens trots zijn:p Ik heb in mijn hele tw carriere op w8 nu pas 6 edels op me gehad op mijn account:(

DeletedUser

Guest
dan dump ik voortaan edels die ik moet verplaatsen wel op jou :D mooie deal :p

DeletedUser

Guest
Hmmm ik hou dat eigenlijk nooit zo bij, heb er in ieder geval al wel een hele zooi op me af gehad :p

DeletedUser

Guest
En dan zeg je dit!?

Waarschijnlijk zal het aan mij liggen, maar wees voor één maal eens duidelijk met wat je schrijft.

Ik had het over tw-stats, als je dorpen verliest komen die op tw-stats te staan of niet soms?

en zoals glenn eerder al zei, Esp spelers worden tot op de dag van vandaag weggeëdelt zonder enige problemen te ondervinden.

@Revje: Zoals er eerder is gezegd, hoort de kapitein als laatste het schip te verlaten, 1ste was hij inderdaad niet, maar jah, het scheelde niet veel toch?

kalfje zei:
30 clears? iemand overdrijft een beetje...(tenminste zover ik weet) Daarnaast weet ik dat er ook redelijk wat deff troepen van jullie zijn gemold op een leuke manier + muren knalde kapot..

Ik zou tjassie toch even vragen hoeveel aanvallen hij heeft ingezet, in ieder geval bij elkaar geteld zijn er al zeker 30 aanvallen gekomen op 2 HONOR-dorpen;)..zonder veel succes natuurlijk. Want volgens mij heeft hij nog nooit van timen gehoord, ps. zoveel troepen had hij nou ook weer niet doodgemaakt haha.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22017

Guest
Zo, bij deze zetten we achter dit mooie verhaal ook een "punt".

DeletedUser16768

Guest
Nog alleen iedereen zijn handtekening wijzigen en het is helemaal goed;)

Bovenaan